Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Luremus

Bad Company 2 VIETNAM?

Recommended Posts

Skal ikke noen poste ku bilde snart? Syns de heller kunne ha fikset BC2 fri for alt av bekymringer først. Trodde liksom de hadde skiftet "spor" jeg etter opprydningen Ea hadde.

Nam tiden var faktisk en tid i livet som jeg digget selvom det stort sett var gaming hver dag/kveld. Men fyfaen så mye morro, så mange venner jeg fikk. rett og slett fantastisk hele epoken

Pakken skal lanseres på nettet og inneholder fire kart lagt til ugjestmildt terreng i Vietnams jungler.
Meh :)

Helt ærlig, hvis ikke dette blir i praksis et fullverdig spill på egen hånd (og det vil si langt mer enn 4 kart), så er jeg stygt redd for at det kommer til å gå samme skjebne i møte som Special Forces til BF2 - kortlivet moro som dør ut ganske fort fordi det ikke klarer å opprettholde en tilstrekkelig stor spillerbase.

Feilen med kart-/utvidelsespakker er at langt fra hele spillerbasen gidder å bruke penger på dem. Og dermed blir de sittende med en begrenset spillerbase, samtidig som de faktisk får konkurranse fra originalspillet (som naturlig nok har en større spillerbase). Det funket dårlig for Special Forces, Armoured Fury og Euro Force, og jeg stiller meg skeptisk til at det kommer til å funke bedre for BC2: Vietnam.

Det funket dårlig for Special Forces, Armoured Fury og Euro Force, og jeg stiller meg skeptisk til at det kommer til å funke bedre for BC2: Vietnam.

Enig her ja. Jeg spilte mye BF2, men det var begrenset hvor mye jeg spilte special forces. Armored Fury og Euro Force lastet jeg ned, men tror knapt jeg rundet 10 timer spilletid på de to, og det tilsammen. Ble bare ekstraarbeid for å lete seg gjennom ett begrenset antall servere, med begrenset antall spillere. Til syvende og sist la jeg dem bare på hylla og konsentrerte meg om vanilla BF2 istedenfor.

Håper virkelig BFBC2:Vietnam ikke blir en sånn Euro Force ekstrapakke, for da blir det skikkelig skuffelse >.>

Men siden Vietnam er så og si et skinna BC2 spill med annen oppførsel osv, vil det si at vi slipper unna en del bugs som allerede er fiksa i BC2? Så klart, map-bugs vil det jo bli... men tenkte på resten. Kjett å måtte gå gjennom enda et par mnd med bugfiksing for at det skal bli skikkelig spillbart.

4 Maps høres veldig lite ut, bør være billig da.

Men håper de toner ned raketter og eksplosjoner i vietnam, kjedelig når alle leker Quake.

Hvorfor blir folk overrasket over at det ser ut som BC2? Det er jo samme motoren og EA/Dice vi snakker om her...

At det ser ut som BC2 med andre maps/skins er jo helt greit. Jeg liker BC2, og har ingen problemer med at det likner. Variasjonen ligger i våpen/miljø/maps og det er jo akkurt det jeg ønsker.

Det jeg overhodet ikke liker er at personen som presenterer seg som project manager for bc2 spiller på konsoll når han skal vise det frem :)

Det jeg overhodet ikke liker er at personen som presenterer seg som project manager for bc2 spiller på konsoll når han skal vise det frem :)

det jeg tror at hvorfor de bruker konsoll og ikke pce er vel pga det er lettere å frakte på en konsoll, den har større skjerm (lettere å se/filme på) og man får mest sannsynligvis ikke bsod under presentasjonen

Det jeg overhodet ikke liker er at personen som presenterer seg som project manager for bc2 spiller på konsoll når han skal vise det frem ;)

det jeg tror at hvorfor de bruker konsoll og ikke pce er vel pga det er lettere å frakte på en konsoll, den har større skjerm (lettere å se/filme på) og man får mest sannsynligvis ikke bsod under presentasjonen

Så vidt jeg vet kommer ikke konsoller med skjerm :)

Ellers har du vel rett rolleyes.gif

4 Maps høres veldig lite ut, bør være billig da.

Men håper de toner ned raketter og eksplosjoner i vietnam, kjedelig når alle leker Quake.

4 maps er lite?

BFBC2 har jo kun 6.

Valparaiso

Isla Inocentas

Laguna Presa

Arica Harbour

Nelson Bay

Port Valdez

Glemt noen? Synes å huske det var ett kart ved ett kaianlegg med noen varehus og greier som kun kjørtes på Conquest, men husker ikke navnet.

Så har vi jo Rush, Conquest og Squad-variantene for hvert map også.

Når det gjelder nedtoning av eksplosjoner så er jeg enig der. Få nerfa alle varianter av noobtube og CG før de er implementert og gi oss flammekastere som erstatning for CG, og napalm angrep som erstatning for mortar :)