Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Fett

Krekar in da house

Recommended Posts

Bare det at han ordner til et intervjue hvor han proklamerer hans "can't touch me"-holdning tilsier jo at fyren er nervøs..

Det er et patetisk utrop fra en guttunge som holder på å gå i glemmeboken.. PR-kåt fyr..

For øvrig tipper jeg han har fingra i mye annet vi kunne vært foruten.. Bare å sende til helvete vekk.

Hadde det vært opp til meg ville jeg ikke nøyd meg med å sende ham vekk, eller gi ham en rettsak. Han ville simpelthen forsvunnet, og blitt foret til noen griser. Ikke at det er bare negativt å ha ham her da, han fungerer glimrende som eksempel på hvor veike norske styresmakter er. Å utvise ham burde være et minimum.

Hadde det vært opp til meg ville jeg ikke nøyd meg med å sende ham vekk, eller gi ham en rettsak. Han ville simpelthen forsvunnet, og blitt foret til noen griser. Ikke at det er bare negativt å ha ham her da, han fungerer glimrende som eksempel på hvor veike norske styresmakter er. Å utvise ham burde være et minimum.

Sett Hannibal nå? :)

Faktisk enig, alt for lite er gjort for å få istand en avtale om hjemsendelse, og i visse tilfeller som her burde det være mulig å leie RyanAir for å sende han ut. Han er tydeligvis ikke glad i landet som gir han tak over hodet, og ønsker istedet å ruinere landet.

Er lett med hvis noen planlegger å leie en liten jolle, kidnappe han og dytte han ut på skagerak.

Vi husker vel alle allfather sin lille blemme i forbindelse med hans pengeinnsamling for å ta Kristin Halvorsen av dage.

Så spørsmålet er, hvordan vil PST se på det som skrives i denne tråden ? Vil de:

a) Skjønne at det bare er kødding på et forum, humre i sjegget og la det pågå

:) Ringe meg og Sektleder ett tidspunkt på døgnet da vi sover for å ta noen alvorsord med oss ala hva de gjorde med allfather.

c) Siden de er møkklei av hele Krekar, ta kontakt senere på dagen og tilby en belønning for å utføre jobben.

Først a) så vil de begynne å tenke, så c) *håpe*

Det på en måte jeg ikke fatter heller oppi det hele, er at det kun er gjort ET attentatforsøk mot han, hvor er alle haterne med våpen? :)

Mener jeg husker jeg leste for et par år siden at Krekar fikk bli pga. press fra USA som ville ha han her for på den måten å ha oversikt over han..

Syns han har gjort seg mer enn nok fortjent til en gratis flytur ut av landet, uten returbilett.

Vi husker vel alle allfather sin lille blemme i forbindelse med hans pengeinnsamling for å ta Kristin Halvorsen av dage.

Så spørsmålet er, hvordan vil PST se på det som skrives i denne tråden ? Vil de:

:) Ringe meg og Sektleder ett tidspunkt på døgnet da vi sover for å ta noen alvorsord med oss ala hva de gjorde med allfather.

Link???

Det med Allfather har jeg ikke fått med meg. HAHA.

I want that story, høres ut som et gullkorn=)

Det med Allfather har jeg ikke fått med meg. HAHA.

I want that story, høres ut som et gullkorn=)

The entire thread: http://www.battlefield.no/forum/index.php?...vorsen&st=0

Litt kronglete lest. men førsteposten ble redigert av Allfather.. Følgende forklaring er gitt:

Så en liten advarsel: I motsettning til undertegnede som er hissig av natur (når det kommer til det verbale iallefall), så tenker de fleste seg godt om når de skriver noe på interveven.

Dette lønner seg da jeg har snakket med politiets sikkerhetstjeneste idag om denne posten, så de følger godt med (yey, battlefield.no blir lest av statsansatte ).

De er ikke noe skumle menner i sorte frakker, men var to hyggelige folk fra Bergen som kjørte rundtomkring å snakket med folk hvis de (som undertegnede) følte for å skrive ting som er over kanten om personer som jeg gjorde

Nei selvfølgelig får vi ikke kastet ut en faktisk trussel mot landets sikkerhet som Krekar-hora. Men en som ikke gjorde annet enn å være pr-kåt og hoppe på scenen i Grand Prix for å få den lille berømmelsen han ønsket, uten å være fare for noen eller å ønske noen noe vondt, han vil vi ha ut og ikke se igjen her i dette landet. http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10008229

Kan vel kidnappe han, pøtte han i et jagerfly. kaste han ut mitt i bushen på andre sia av jorda. Hvem blir med? Noen som kan fly? :)

regjeringen får prøve å sende han til månen, da vet vi iaffal at det aldri kommer til å skje

Nja, hvis de går inn for å gjøre noe "umulig" så skal du se at oljepenger og lignende strekker til så de får gjennomført det. Blir liksom unntaket som bekrefter regelen om at ting tar jævlig lang tid med AP i stolen..

Edit: Hadde vært moro og sett mullaen med dykkemaske og ullgenser stående på månen og gispe etter luft på noen feite high res SS fra vgnett..

tenkte jeg skulle dra en funny mtp. regjeringen sin "månelanding" osv, men den var kanskje for vag

Nivået på dette forumet fortsetter å synke. I "gamle dager" var i hvertfall flertallet klart over hvorfor han ikke kan utvises. Det virker utenkelig idag hvor hele FPU tydeligvis henger på forumet.

Enig med scav, men toppen av kaka er følgende:

Faktisk enig, alt for lite er gjort for å få istand en avtale om hjemsendelse,

Dette vet du fordi du.. jobber i UD? eller, nei vent. Du sitter bare på forumet og konkluderer utifra eget forgodtbefinnende? :)

Ffs folkens, vi har grunnlovsbestemt en avstand fra dødsstraff og har følgelig ikke mulighet til å utlevere folk som har fare for å å bli straffet med døden. Hadde dette vært en rik amerikaner fra texas med 10 drap på samvittigheten hadde vi fortsatt ikke gjort det. Så kan man debattere om hvorvidt man skal støtte dødstraff av avskum som ikke fortjenener annet enn avkuttede lemmer og evig pine, men skyld nå ikke på inkonsekvent regjering eller manglende vilje.. FRP hadde ikke vært en tøddel nærmere utsending samme hvor mye Siv lyver på TV. Regjeringen er ikke lovgivende makt i et demokrati.

Han ER erklært uønsket i landet, han kan feks ikke ta utdanning, stemme, ta imot støtte, jobbe e.l. Han tok jo norge inn for Strasbourg-domstolen pga sin "indre eksil" - hverdag og Norge vant saken. Han ER dømt utvist fra landet i domstol, men vi kan ikke sende han ut med gjeldende lovverk.

Enig med scav, men toppen av kaka er følgende:
Faktisk enig, alt for lite er gjort for å få istand en avtale om hjemsendelse,

Ffs folkens, vi har grunnlovsbestemt en avstand fra dødsstraff og har følgelig ikke mulighet til å utlevere folk som har fare for å å bli straffet med døden

http://www.lovdata.no/all/nl-18140517-000.html

Sikker på at det står noe om dødsstraff i grunnloven?

Nivået på dette forumet fortsetter å synke. I "gamle dager" var i hvertfall flertallet klart over hvorfor han ikke kan utvises. Det virker utenkelig idag hvor hele FPU tydeligvis henger på forumet.

Jeg likte nicket ditt bedre når det var "veslevoksen"

Var ikke forberedt på å bli utfordret på den der, hehe. Det er upresist, beklager det. Grunnloven presiserer at staten har ansvar for å følge menneskerettigheter og kjempe for de. På bakgrunn av det utformet Bernhard Getz (forresten høyremann) ny straffelov der betinget straff ble tatt inn, og dødstraff ble tatt ut. 1902 var det vel. Det var innrømmelsen av at staten har et sosialt ansvar for mennesker som bryter loven, da de er en del av samfunnet.