Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Pleym

Norwegian Armed Forces PR

Recommended Posts

Hei godt folk, :)

Jeg og mitt mod team jobber med å få Norge med i Project Reality.. Mange av dere har kanskje hørt om moden med kallenavn PR før.

Det er fortsatt et håp om å få se norske soldater i Battlefield2. Men vi kan bli bedre viss det er noen der ute som har litt modding skills ønsker å hive seg med på teamet;p

Det er bare å ta kontakt med meg viss dere har spørsmål eller ønsker å bli en del av teamet.

Kontakt info:

e-mail/msn: [email protected]

xfire: pleym90

Her er linken til fan siden på Facebook

Her er en liten smakebit fra Norwegian Armed Forces, Comunity Faction til Project Reality

4666387705_fe7c9ab822_b.jpg

4667063846_2086fb4a78_b.jpg

4670576460_826c591cff_b.jpg

4669669964_cce45b2aac_b.jpg

4669583422_b006370119_b.jpg

4669583388_81411c298f_b.jpg

Edited by Pleym

Ser pent ut, lykke til :)

Modsamfunnet er absolutt ikke dødt. PR var og er kanskje en av de mest polulære moddene til bf2. Jeg spiller fremdeles Forgotten Hope 2 som ennå får jevnlige oppdateringer.

Ja men hvor mange spiller forgotten hope 2? Har en venn som spiller det aktivt og det er MAX 3 servere med folk på, ellers er det med boter eller tomme.

PR skal jeg ikke utale meg om.

Har ingen ting imot PR. Etter min mening er det den råeste modden jeg har spillt. Men det jeg ikke skjønner er hvorfor bruke evig med tid på noe som folk ikke kommer til og prøve eller for den del høre om en gang.

Hadde jeg vært dere hadde jeg heller planlagt det hele nøye og lagd ut mod når Battlefield 3 kommer ut.

Det var min mening.