nightzirch 578 Report post Posted September 16, 2013 Amagaaaaaaad! Villeste! Min soleklare favorittscene var telefonscenen, og jeg synes den oppsummerer Walts karakterutvikling gjennom hele serien ganske spot on. Tror kanskje det var det beste øyeblikket i hele serien skal jeg være ærlig. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted September 16, 2013 Rå episode ja. Rip Hank. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted September 18, 2013 Fyyyyyy faaen!!! Jææævla bra episode!! Digga telefonscenen! Walt er smart og lar kjærringa slippe unna ^_^ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Enradoo 186 Report post Posted September 20, 2013 (edited) http://www.dagbladet...g_bad/29376696/ Lurer på hvor mange som ser på Walter White som monster egentlig! Jeg for min del heier på han til siste slutt! Digga siste episode, spessielt telefon scenen! ENDELIG sa han hva han mente om skyler! Edited September 20, 2013 by Enradoo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted September 20, 2013 Han sa jo ikke hva han mente, se episoden igjen. Det var jo for å ta på seg skylda slik at hun slipper unna lettere. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted September 20, 2013 Yep, er som Nydusja sier. Lå mer bak det enn bare ordene Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted September 21, 2013 Enig med to siste over her... Var ikke derfor tlf scena var så bra, men fordi han redda henne fra skylden, og la alt over på seg selv! Syns det var bra spilt av begge to i telefonen der, for man skjønte virkelig hva de faktisk gjorde! ^_^ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Enradoo 186 Report post Posted September 21, 2013 (edited) Ok må nok se episoden igjen da ja, for jeg skjønte ikke det var det Walt gjorde! Edited September 21, 2013 by Enradoo Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted September 21, 2013 Walt er en jævel. Basta bom. Kunsten med serien er at man har tatt en veldig tannløs og likandes fyr og gjort han til en kalkulerende psycho. Og likevel gjøre at man heier på han. Minner meg faktisk litt om hva Zombie gjorde med Devil's Rejects. I Devil's Rejects er purken god, men blir insane. Seriemorderne er insane, men blir likandes. Omtrent Samme "omvendelse" i Breaking Bad. God studie i psykologi egentlig. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted September 22, 2013 I wuw him Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted September 24, 2013 episoden her var nesten litt skuffende etter forrige episode... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Enradoo 186 Report post Posted September 24, 2013 Enig med deg Multi! Men fikk faktisk gåsehud i slutt scena når de spilte theme sangen! Veldig synd at det er bare 1 episode igjen! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted September 24, 2013 Ja, det skal sies Enradoo! sluttscenen var digg! Kanskje han blit ultimate badguy igjen! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted September 24, 2013 Fullt mulig at han bruker mg-en på det selskapet som han var med på å starte, vet jo aldri. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted September 26, 2013 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted September 26, 2013 o.O Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted September 28, 2013 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted September 29, 2013 Tror Mr. White kommer til å dø i morra Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted September 30, 2013 Igjen, legger dette i spoiler fordi det er seriefinalen. Så var det over. Jeg synes det var en god avslutning. Alle "loose ends" ble "tied up" og Walt fikk avsluttet det hele på sine egne premisser. Jeg likte at Jesse overlevde. For å være ærlig, har jeg heiet mer på han enn på Walt. Var særlig digg å se han få revenge mot Todd. Det er synd det er over, for det var en jævlig god serie. Kjipt både Breaking Bad og Dexter måtte slutte samtidig Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted September 30, 2013 Helt enig med Nightzirch på den her^^ Syns avsluttningen var råbra! Digget at Walt og Jesse ble de siste stående, og at Jesse kom unna! De som starta det hele, og de avslutta det! ^^ FREAKING AWESOME. Men akk... Ferdig.. :/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted September 30, 2013 Fin slutt, synd det er ferdig. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Geronimo86 154 Report post Posted September 30, 2013 Dette ble for meg en verdig slutt Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted September 30, 2013 Mange morsomme Breaking Bad memer. Jeg bare poster de jeg kommer over her 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Enradoo 186 Report post Posted September 30, 2013 For en serie!!!! Var en verdig slutt dette ja! Quote Share this post Link to post Share on other sites