Sign in to follow this  
thyes

Breaking Bad

Recommended Posts

Amagaaaaaaad! Villeste! Min soleklare favorittscene var telefonscenen, og jeg synes den oppsummerer Walts karakterutvikling gjennom hele serien ganske spot on. Tror kanskje det var det beste øyeblikket i hele serien skal jeg være ærlig.

• Like 1

Han sa jo ikke hva han mente, se episoden igjen. Det var jo for å ta på seg skylda slik at hun slipper unna lettere.

• Like 1

Enig med to siste over her... Var ikke derfor tlf scena var så bra, men fordi han redda henne fra skylden, og la alt over på seg selv! :) Syns det var bra spilt av begge to i telefonen der, for man skjønte virkelig hva de faktisk gjorde! ^_^

Ok må nok se episoden igjen da ja, for jeg skjønte ikke det var det Walt gjorde! :)

Edited by Enradoo

Walt er en jævel. Basta bom. Kunsten med serien er at man har tatt en veldig tannløs og likandes fyr og gjort han til en kalkulerende psycho. Og likevel gjøre at man heier på han. Minner meg faktisk litt om hva Zombie gjorde med Devil's Rejects.

I Devil's Rejects er purken god, men blir insane. Seriemorderne er insane, men blir likandes. Omtrent Samme "omvendelse" i Breaking Bad. God studie i psykologi egentlig.

• Like 1

Enig med deg Multi! Men fikk faktisk gåsehud i slutt scena når de spilte theme sangen! :p

Veldig synd at det er bare 1 episode igjen! :|

Igjen, legger dette i spoiler fordi det er seriefinalen.

Så var det over. Jeg synes det var en god avslutning. Alle "loose ends" ble "tied up" og Walt fikk avsluttet det hele på sine egne premisser. Jeg likte at Jesse overlevde. For å være ærlig, har jeg heiet mer på han enn på Walt. Var særlig digg å se han få revenge mot Todd.

Det er synd det er over, for det var en jævlig god serie. Kjipt både Breaking Bad og Dexter måtte slutte samtidig :(

Helt enig med Nightzirch på den her^^

Syns avsluttningen var råbra! Digget at Walt og Jesse ble de siste stående, og at Jesse kom unna! De som starta det hele, og de avslutta det! ^^ FREAKING AWESOME. Men akk... Ferdig.. :/