Sign in to follow this  
thyes

Breaking Bad

Recommended Posts

breakingbadseason2_815.jpg

"Unstable. Volatile. Dangerous. And that's just the chemistry"

NB: Kan inneholde spoilers!

Er det flere her inne som er hekta på denne fantastiske serien? Jeg synes den fortjener en topic her inne, var litt overrasket over at det ikke var en allerede.

For de av dere som ikke har sett serien, handler den om en overkvalifisert lærer som underviser kjemi. Han kommer i den ultimate midtlivskrisen og får stilt en alvorlig kreftdiagnose. For å støtte familien, begynner han å bruke sine kjemikunnskaper til å produsere crystal meth sammen med en av sine tidligere studenter. Han lever et dobbeltliv hvor han underviser klassen sin om dagen, spiser middag med familien sin etter jobb, og kjører meth labben sin/bobilen sin ut i ørkenen om kvelden for å få endene til å møtes. Dette fører til mange intriger, drama og spennende situasjoner.

Hovedrollen spilles av Bryan Cranston, bedre kjent som faren i Malcolm in the middle. Det var litt sjukt å se han i denne rollen til å begynne med, men han kler den godt når man blir vant til det.

Serien høres kanskje litt merkelig og døll ut, men jeg anbefaler den på det sterkeste. Jeg er snart ferdig med sesong to, og sesong tre er vel kommet halvveis tror jeg.

Breaking Bad på IMDB

Begynte på sesong 1 i starten av sist uke etter tips fra en kammerat, har nå sett igjennom hele de to første sesongene. Utrolig bra serie, en av de få eg faktisk føler at eg blir engasjert (til tider kraftig irritert :) ) av å se på.

Siden jeg ikke har gode kamerater fant jeg denne serien helt selv, på TVTorrents. Er greit å sjekke ratingen der før man går i butikken for å handle produktet.

Er en grei serie, men noe særlig mer vil jeg nødig tilegne den. Appelerer vel til rebellen i oss alle.

Til tider er serien direkte kjedelig og Walters kamp mot kreften var så jævla klisje at jeg flere ganger holdt på å gi opp. Sesong 3 virker røffere, og kanskje vi endelig for se Walter sparke litt rumpe, slik han gjorde i slutten av sesong 2.

scavenger: Jeg tror vi kommer til å få se en høvelig hissig Walter framover nå :)

Jeg har akkurat begynt på sesong 3 nå.. og

Spoiler
Skyler, den der helvetes drittkjærringa, irriterer vettet av meg! Siste episoden jeg så, fortalte hun Walter at hun hadde knulla han Ted duden. Håper på litt semi-klikk, ja!

HEhe ja Photon.

Lastet den ned selv fra TVTorrents. Så forse når jeg får tid smile.png

scavenger: Jeg tror vi kommer til å få se en høvelig hissig Walter framover nå :)

Jeg har akkurat begynt på sesong 3 nå.. og

Spoiler
Skyler, den der helvetes drittkjærringa, irriterer vettet av meg! Siste episoden jeg så, fortalte hun Walter at hun hadde knulla han Ted duden. Håper på litt semi-klikk, ja!

Satser på det. Han er jo avbildet med skytevåpen i de nye reklamene!

Er det noe alle liker er det jo tross alt en dop dealer som koker selv!

^2 Ditto!

Malcolm I midten er en av mine alltime favorittserier, og "Hal" som Bryan Cranston spiller der har absolutt vært en av favorittkarakterene der smile.png

- Because that's just ridiculous. No one beats Sub-Zero

Nuvel til BB: Likte første episoden veldig godt og ser et potensiale i denne serien. Håper de neste episodene holder et godt nivå.

Har også nettop sett første episode. Joda grei nok mange fine replikker. Og som veXed sier så er jo HAL fra Malcom i midten en helt rå skuespiller. INGEN slår det fjeset når han får panikk.

Igjen jeg kjente jeg ble møk sur da de ungdommene i butikken gjorde narr av sønnen med cp(?). Og stor koste meg når han trødde til og halveis knakk kneet på han. ååå det gikk et gledes rus i meg smile.png

Yeah, mange av folka har begynt å bli skikkelig irriterende nå og jeg håper at en del av de dør snart :)

Så nettopp S03E12, fy faen har aldri gledet meg så mye til neste episode av denne serien før! Tror det kommer seg nå ja!

Sett ferdig første sesong nå. Underholder meg mye, selv om det til tider kan være noe kjedelig. På en annen side er det andre episoder som er fantastisk bra. Siste episode i sesong 1 var gull fra start til slutt. Pure god underholdning. Ser frem til å begynne på sesong 2 i helga :)

Jepp dette var sannelig på tide, hadde nesten glemt denne serien :) Faen nå kom jeg på hvor mye jeg gleder meg til neste sesong Walking Dead :tafse: