Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Lygre

Debuttrailer til COD: Black Ops

Recommended Posts

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7182&g2_serialNumber=1 Debuttrailer til COD: Black Ops

I går ble Call of Duty: Black Ops offentliggjort. I dag har vi spillets første trailer.

(Battlefield.no): Som du kunne lese her i går ble det neste Call of Duty avduket, og vi fikk vite at det ville gå under navnet Black Ops. Så veldig mye mer om hvor spillet tar plass eller hva spillet inneholder fikk vi ikke vite noe om, men nå har de lagt ut en såkalt "teaser-trailer" som viser bittelitt gameplay i små biter. Det er ganske typisk for spillbransjen og Call of Duty-spillene spesielt. Det gir fansen noe å tygge på, samt at de avslører ganske lite av gangen. Du har alltids noen dedikerte tilhengere der ute som analyserer trailerne bilde for bilde, noe WeTheGamerz.com har gjort. Under har vi hentet ut noen bilder som antyder at Black Ops vil ta turen innom Vietnam. Og jeg er ingen rom- eller dykkerekspert, men det ser da ut som en romdrakt samt et fartøy som flyr over jorda? Eller er jeg helt på jordet?

Her har dere noen bilder i litt lav kvalitet samt selve traileren. Hva syns dere?

4567562072_360b4a997b_o.thumbnail.pngBrennende vietnamesisk landsby?  4566929309_9ef98ab2e6_o.thumbnail.pngFår du Vietnam-vibber?
 4567563598_a0ff63c0fb_o.thumbnail.pngSpace man!  4566931179_b170cfae08_o.thumbnail.pngHva har vi her, mon tro?

Call of Duty: Black Ops utvikles av Treyarch og kommer sannynligvis til det meste av plattformer 9. november.

Det er ei pilotdrakt som brukes i det flyet du ser på bilde 4. Flyet er en SR-71 Blackbird. :)

Men, jeg synes jeg så ett glimt av en steyr AUG noe som ikke helt stemmer med Vietnamkrigen. Steyr AUG ble innført i 1978, og om jeg husker riktig så sluttet vietnamkrigen i 1975. Men dette kan være en glipp fra utviklerene. smile.png

Blir det noe HW med eller kun inf ?

Det er ei pilotdrakt som brukes i det flyet du ser på bilde 4. Flyet er en SR-71 Blackbird. :)

Men, jeg synes jeg så ett glimt av en steyr AUG noe som ikke helt stemmer med Vietnamkrigen. Steyr AUG ble innført i 1978, og om jeg husker riktig så sluttet vietnamkrigen i 1975. Men dette kan være en glipp fra utviklerene. smile.png

så også den augen

Det er ikke bare AUG her, hvis du ser litt nøye rundt 0:26 ser du at personen holder et våpen av AR-15 lignende utseende..

0:32 Franchi Spas 12 (1979)

0:38-0:39 AR15 igjen med ACOG-lignende sikte.

På 0:14 ser vi en dato(?) 2010.03.2 later det til.

Tipper vi følger en agent under den kalde krigen som har blitt innhentet av sin fortid fordi han fant noe han ikke skulle ha funnet eller et eller annet liknende klassisk hollywoodscenario..

EDIT: Later til at det blir noe HW ja, mot slutten av traileren kan du se at man sitter i et angrepshelikopter, muligens en Hueycobra eller liknende..

LOL?? Steyr Aug med Silencer :) + er dt ikke en AH-64 Apache vi ser der i noen få sekunder?? Dt ble jo ikke innført i det amerikanske militæret før i 1984. hvis jeg ikke tar helt feil da tongue.png

Edited by Enradoo

LOL?? Steyr Aug med Silencer :) + er dt ikke en AH-64 Apache vi ser der i noen få sekunder?? Dt ble jo ikke innført i det amerikanske militæret før i 1984. hvis jeg ikke tar helt feil da ' />

Vi ser Huey's og Cobra's, ikke apacher p

Av våpen så jeg hvertfall m16(wow what a surprise), AK47 og Aug med silencer ja, klarte ikke å få med meg noe annet!

0:26 ser ut som en m4a1

0:30 definitivt en AUG med silencer.

0:32 SPAS

0:40 AK-47

Jeg så også datoen på 0:13-0:14, og det står ganske tydelig: 2010:03:2

Ser ut som det skjer i nåtiden.

Ser spennende nok ut det projektet der, men jeg gleder meg liksom så evig mye mer til Metal of Honor (Dice lager multiplayern):

Og for oss som virkelig har lyst på spill som tar moderne krigføring enda litt videre ser Ghost Recon: Future Solider verst ut det heller :)

Mye bra action i vente til høsten! :tafse:

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...