Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
veXed

Vil du la IW stimulere deg?

Recommended Posts

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7836&g2_serialNumber=1 Vil du la IW stimulere deg?

For penger? Les mer om den kommende Stimulus package til Modern Warfare 2 her!

cod4_mp_crash.thumbnail.jpgCrash: Populært kart i Cod 4 vender tilbake!(Battlefield.no): Tidligere i år skrev vi om Stimulus-pakken til Modern Warfare 2. Nå nærmer det seg slippdato til PS3 og PC, og prisen for stimuleringen er klart.

Eldre storheter

4. Mai kan du boltre deg løs på nye og gamle slagmarker. Vi får blant annet prøve oss på både Crash og Overgrown, som var to svært mye spilte kart i Call of duty 4: Modern Warfare.

I motsetning til hva som først var forventet, vil denne kartpakken koste penger til PC, omlag 118 kroner faktisk.
Kartpakken koster 13,49? (omtrent 106 norske kroner) for deg som er tidlig ute, og 14,99? (omtrent 118 kroner) for de som ikke benytter seg av forhåndsbestillingsrabatten.

Det har altså blitt bestemt at Call of duty-kua skal melkes ytterligere, for å røve til seg hardt tjente penger fra Modern Warfare 2-fantaster. Hva synes du om dette? Kommer du til å betale for denne pakken?

hahaha ... kreve penger for en addon til det drittspillet, way to shoot your own foot IW ! Dette skal så absolutt IKKE kjøpes.

Betale 118kr for kart vi allerede har kjøpt til Modern Warfare 1 ?

Epic games med sine unreal spill slapp utallige mappacks gratis og de var det lagt ned mye tid med. Dette er jo kart som allerede eksisterer.

Håper seriøst folk ikke kjøper det.

Tenk så morsomt det hadde vært om IW / Activision hadde tillat modding og mapping, da hadde vi hatt crash og overgrown for lenge siden - gratis.

Tenk så morsomt det hadde vært om IW / Activision hadde tillat modding og mapping, da hadde vi hatt crash og overgrown for lenge siden - gratis.

Varför skulle dom göra det?

Dom skulle ju inte tjäna pengar på det. :)

De forventer ikke at folk som ikke spiller spillet skal laste ned kartpakken. Og ikke skyld på IW når den ikke er gratis, skyld på Activision.

På Steam pleier vel spill o.l. å komme på tilbud etter en stund, så om du liker flerspillerdelen litt, så er det kanskje best å vente en stund og sjekke om du kan kjøpe den for 50% eller no. Jeg spiller MW2 veldig mye fortsatt, og kommer nok til å gjøre det mye framover, så kartpakka lasta jeg ned fra dag én. Angrer ikke ett sekund. De nye kartene er gode, og jeg liker godt Crash og Overgrown. 100 kroner er ikke mye når man bruker så mye tid på det.

Er masse annet jeg bruker penger på som jeg ikke trenger, eller ting jeg mener er for dyrt. Dont like it? Don't buy it.

Aldri i livet om jeg kjøper dette. PC har alltid hatt og burde alltid ha visse privilegier. Det blir bare mer og mer patetisk. MW2 er i seg selv er et møkkaspill i forhold til CoD4. Så jeg kjøpte meg BFBC2, som jeg nå koser meg med.

Edited by Vaskern

De forventer ikke at folk som ikke spiller spillet skal laste ned kartpakken. Og ikke skyld på IW når den ikke er gratis, skyld på Activision.

På Steam pleier vel spill o.l. å komme på tilbud etter en stund, så om du liker flerspillerdelen litt, så er det kanskje best å vente en stund og sjekke om du kan kjøpe den for 50% eller no. Jeg spiller MW2 veldig mye fortsatt, og kommer nok til å gjøre det mye framover, så kartpakka lasta jeg ned fra dag én. Angrer ikke ett sekund. De nye kartene er gode, og jeg liker godt Crash og Overgrown. 100 kroner er ikke mye når man bruker så mye tid på det.

Er masse annet jeg bruker penger på som jeg ikke trenger, eller ting jeg mener er for dyrt. Dont like it? Don't buy it.

Føler du kommer fra en litt feil side, nemlig konsoll. Der er det vanlig å betale for oppgraderinger. PC brukere er vant til å ha et godt community som støtter hverandre. Er bak mål å måtte betale for maps som vi allerede har spør du meg.

Tipper du kjøper vann på flaske.

Avean, som du sikkert vet har jeg spilt mye BF-spilling på PC, så jeg er like vant til det som konsoll. Vi fikk ett nytt kart her og der i patcher, ja, men hva med tilleggspakkene som Secret Weapons of WWII o.l.? De kosta vel rundt 200 kroner. Nå var jo COD4 sin kartpakke gratis på PC, men inneholdt kun tre vanlige kart, og et bittelite (som kun funka såvidt i 1 v 1). Stimulus-pakka inneholder 5 kart. Hvor ofte får man 5 nye kart gratis? Det er vel mer vanlig å gi litt og litt gratis, og heller større pakker til noen kroner. Valve er kanskje de flinkeste til å gi gratis innhold. Men liker man ikke prisen på DLC, så ikke last ned.

Og Geke, jeg kjøper ikke vann på flaske med mindre jeg er i syden. Jeg er ikke en som bruker masse penger på unødvendige ting. Er ganske nøktern når det gjelder pengebruk. Når jeg var yngre kjøpte jeg mye mer spill, men da lot jeg meg lettere lure av trailere og skjermbilder osv. Etter hvert finner man ut at alt ikke er så kult som det ser ut til, og kjøper ikke alt ukritisk. Jeg spiller mye MW2, derfor kjøpte jeg kartpakka. Jeg spiller ikke like mye Forza 3, så derfor har jeg ikke kjøpt alle bilpakkene.

Avean, som du sikkert vet har jeg spilt mye BF-spilling på PC, så jeg er like vant til det som konsoll. Vi fikk ett nytt kart her og der i patcher, ja, men hva med tilleggspakkene som Secret Weapons of WWII o.l.? De kosta vel rundt 200 kroner.
Skal ikke uttale meg om '42-utvidelsene, men Armoured Fury og Euro Force til BF2 ble jo omtrent ikke spilt fordi det bare var et mindretall av spillerne som gadd å betale for dem. Northern Strike til 2142 varte heller ikke særlig lenge.

Herregud så mye jeg har lest disse argumentene om og om igjen på div. spillsider. Jeg skjønner virkelig ikke at det kan være så surt for alle som faktisk liker å spille MW2 multiplayer å betale 118 kr (Dropp èn kinotur + godteri, dropp en kveld på byen, drop en t-skjorte osv) for noe som er med på å utvide spilleopplevelsen, og på noe man bruker så mye tid på. Selv regner jeg generelt spill i seg selv for å være velbrukte penger nesten uansett, rett og slett fordi du virkelig kommer til å ha glede og bruke mye tid på dette. Har du betalt 120 kr for en film og sett den, så har du liksom sett den, men spill er jo i tillegg noe en faktisk kan gjøre dag etter dag og fortsatt nyte. Jeg har lest om 13-åringer uten jobb klager over dette, men for oss eldre der dette er under en ekstra time på jobben syns jeg det blir litt for dumt.. Hehe har ingen interesse i å krangle over dette egentlig, men tenk litt over saken da. Ha en fin kveld! :)

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...