Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Holycrap

Klar for å drepe zombier

Recommended Posts

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=8205&g2_serialNumber=1 Klar for å drepe zombier

Den etterlengtede nedlastbare pakken til Valve sitt spill,  Left 4 Dead 2 er her!

the+passing+2.thumbnail.jpgTill it goes click: Ra-tat-ta-ta-ta-tatta!(Battlefield.no): The Passing er her! Den etterlengtede nedlastbare pakken til Valves sitt kjente spill Left 4 Dead 2 er klar. Alt du trenger å gjøre er å logge deg på steam, eller Xbox live. Det koster 560 MS points på konsoll og er gratis på PC. Men hva følger egentlig med til "The Passing"? Jo det skal jeg fortelle deg!

Slipp løs helvete

Det kommer ti nye utmerkelser som du kan mestre. Blant disse finner vi for eksempel:

Fore!
Knock off the heads of 18 infected with the golf club.

Til It Goes Click
Using the M60, kill 25 infected without letting go of the trigger.

Wedding Crasher
As the Charger, grab a Survivor and crash them through 8 chairs at the wedding.

Komplett liste over utmerkelser finner du her.

Men det er ikke alt! Du vil også få oppleve dette:

• A Wicked Witch Bride!
  • A Gargantuan M60!
  • A Slashing Golf Club!
  • And Introducing The Fallen Survivor!
  • Meet 3 Left 4 Dead 1 Survivors!
  • New Game Modes!

Men dette er ikke alt! Trommevirvel.... MUTATION!

Muterte zombier?

l4d2d-20091102-163808.thumbnail.pngVis meg tigerblikket: Få se deg gjøre dette med en golfkølle!Mutation betyr at spillmoduser blir mutert eller fusjonert for en uke. Valve setter sammen spillmoduser for å lage mer moro, og denne gangen blir det "Realism Versus". Dette vil bli endret uke etter uke og favorittene vil etterhvert komme tilbake.

For å vise sin dedikering til spillerne, kan du spille med folk som jobber for Valve på torsdag! For PC-spillerne blir det mellom klokka 11:00 og 17:00 UTC-7 og for Xbox-spillere blir det mellom 19:00 og 23:00. For å spille med dem, legger du til en eller flere av disse kontoene:

PC:
L4D2_DEV_1, L4D2_DEV_2, L4D2_DEV_3, L4D2_DEV_4, L4D2_DEV_5, L4D2_DEV_6, L4D2_DEV_7, L4D2_DEV8, L4D2_DEV_9, L4D2_DEV_10

Xbox 360:
L4D2 DEV 1, L4D2 DEV 2, L4D2 DEV 3, L4D2 DEV 4, L4D2 DEV 5, L4D2 DEV 6, L4D2 DEV 7, L4D2 DEV 8, L4D2 DEV 9, L4D2 DEV 1

Nedenfor kan du se en liten trailer for utvidelsen "The Passing"

Kilder: L4D.com

Dette var ganske bra, men skulle ønske de hadde implementert M60 osv på de andre kartene også.

Synes det kunne vært skrevet litt mere istedenfor å bare copy paste endringene fra L4D.com bloggen!

Ellers er jo dette supert, hadde glemt av L4D2 , kanskje på tide å fyre det opp igjen.

Synes det kunne vært skrevet litt mere istedenfor å bare copy paste endringene fra L4D.com bloggen!

Ellers er jo dette supert, hadde glemt av L4D2 , kanskje på tide å fyre det opp igjen.

jeg skrev faktisk egne setninger. pluss at jeg hadde lite tid. skulle til danmark hele helgen men jeg måtte slenge opp denne nyheten

Meh, litt skuffet over den nye kampanjen. Kort og ikke så mye nytt, men bra at de i det minste legger ut nytt materiale. :)

Meh, litt skuffet over den nye kampanjen. Kort og ikke så mye nytt, men bra at de i det minste legger ut nytt materiale. ' />

Jeg har den som nr2 beste campaign etter the parish. Den er ikke perfekt men den er gøy. :tafse: wedding crasher

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...