Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Clayman

Rykter: stingeR og warclown med nye lag?

Recommended Posts

Altså, har stor respekt for hva Warclown og gjengen har gjort før.

Men jeg begynner serriøst og bli veldig lei av å se artikler med Warclown ( & gem ) joine nye klaner og går fram og tilbake hele tiden.

Kan hende jeg er veldig negativ nå pga jeg er trøtt eller whatever.. men lag en nyhet når de faktisk klarer og holde seg til et prosjekt da?

No offence.

Skjønner godt hva du skriver, men du har jo ikke peiling på hva som skjer i de lagene vi har vært med i? Jeg har aldri foldet et lag. Jeg har quitta -1- lag i mitt liv i CSS, og det var evilzone. Ellers har jeg aldri foldet eller leavet et lag, men heller de andre i laget mitt som har gjort. Er ikke noe blamegame, er bare lei av at folk skal uttale seg om ting de ikke vet noe om.

Spesielt når man (f.eks meg) bruker så sykt mye tid med hvert lag for å få et fnugg av lagspill og form, for så at alt blir spylt ned i dass en måned etterpå. Så sitter du/dere og whiner? Hva med meg som bruker så ubrukelig mye tid på å få ting til å funke, men så ødelegger folk det? Så får jeg flame? Seriøst, jeg er ikke bitter eller sur nå - men dette er bare en pointer for å få folk til å skjønne at det å snakke om ting dere ikke vet noe om, er totally gay og helt idiotisk. Greit med egne meninger, men ikke skriv negative kommentarer om OSS som faktisk jobber hardt for å bli best.

trenger ikke så mange gode på laget mitt for å slå deg da tommy.

trenger bare noe sånt som dette: random1,random2,random3,rod,meg > deg

hihiihih

Altså, har stor respekt for hva Warclown og gjengen har gjort før.

Men jeg begynner serriøst og bli veldig lei av å se artikler med Warclown ( & gem ) joine nye klaner og går fram og tilbake hele tiden.

Kan hende jeg er veldig negativ nå pga jeg er trøtt eller whatever.. men lag en nyhet når de faktisk klarer og holde seg til et prosjekt da?

No offence.

Skjønner godt hva du skriver, men du har jo ikke peiling på hva som skjer i de lagene vi har vært med i? Jeg har aldri foldet et lag. Jeg har quitta -1- lag i mitt liv i CSS, og det var evilzone. Ellers har jeg aldri foldet eller leavet et lag, men heller de andre i laget mitt som har gjort. Er ikke noe blamegame, er bare lei av at folk skal uttale seg om ting de ikke vet noe om.

Spesielt når man (f.eks meg) bruker så sykt mye tid med hvert lag for å få et fnugg av lagspill og form, for så at alt blir spylt ned i dass en måned etterpå. Så sitter du/dere og whiner? Hva med meg som bruker så ubrukelig mye tid på å få ting til å funke, men så ødelegger folk det? Så får jeg flame? Seriøst, jeg er ikke bitter eller sur nå - men dette er bare en pointer for å få folk til å skjønne at det å snakke om ting dere ikke vet noe om, er totally gay og helt idiotisk. Greit med Åegne meninger, men ikke skriv negative kommentarer om OSS som faktisk jobber hardt for å bli best.

Du skylder meg penger, tror jeg?:D

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...