Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Cpt.Andoven

En veldig ensom ulv - Squadbuddies?

Recommended Posts

Hei folkens.

Da har jeg lagt til en del av dere jeg også.

Mitt ingame nick er Snuble.: (med .: etter Snuble ...... punktum kolon)

Ellers er steam nick mr_snublefot så det er bare å adde meg på steam også.

Er på ts3 hele tiden når jeg spiller, så bare hyggelig å samarbeide litt med andre.

Hei. kan tenke meg å spille litt la med en ikke så seriøs klan på over 18 om det lar seg gjøre? :)

De jeg spiller med nå er så vanskli å få samle at det er helt på tryne.

Om det hjelper så har jeg server :)

n0ya med null

Spiller veldig mye på våre (les Bf.no) servere, både HC og Core. Advarsel! På grunn av lang avholdstid fra Battlefield-serien er ferdighetene mine betraktelig redusert fra den gode gamle BF2-tiden tongue.png

Er det noe galt med friendslista i spillet? Jeg har lagt til stort sett alle sammen her, men det er bare 2-3 av dere som spiller regelsmessig. Mange jeg aldri har sett vært pålogga engang.

om du legger til 45408, vil jeg være pålogget ganske så ofte. playtime'n min beviser det biggrin.png (6+ dager play time)

Edited by HK416

Bare å adde meg også.

Wicked83

Hadde aldri spilt på PC før (NB jeg er 27 år), og kjøpte BC2 helt tilfeldig. Tok sikkert 4 uker før jeg skjønte hva "rush" egentlig var. Hehe. Første knife-killet mitt var vel på level 16. Nå derimot går det mye bedre, og er en god lagspiller. Jeg driter i stats, og spiller for at laget skal vinne. smile.png

Bare å adde meg også.

Wicked83

Hadde aldri spilt på PC før (NB jeg er 27 år), og kjøpte BC2 helt tilfeldig. Tok sikkert 4 uker før jeg skjønte hva "rush" egentlig var. Hehe. Første knife-killet mitt var vel på level 16. Nå derimot går det mye bedre, og er en god lagspiller. Jeg driter i stats, og spiller for at laget skal vinne. :)

Bra ikke bare jeg som spiller for laget smile.png

Trur jeg skal sette denne tråden opp på laptop, å begynne å legge til samtlige her.

Shawskank kaller jeg meg. Bare å adde. (Advarsel: noen ganger er jeg helt ubrukelig så ikke forvent for mye fra meg :) ) (ikke konsoll)

Edited by Tassaladden

Bare spørte om noen som var med å spille sammen, slappa av da. Tror nok mange spiller på konsoll for det er jo det som er best :)

Bare spørte om noen som var med å spille sammen, slappa av da. Tror nok mange spiller på konsoll for det er jo det som er best smile.png

Hei

Bra at det finnes flere ensomme ulver her for gjett om jeg er. Har nå prøvd å legge til alle nicks jeg har sett på Steam og skal prøve det samme ingame.

Mitt nick er Asleaker

Spilte veldig mye bf2 men har vært en del cod4 1 og 2 de siste par årene. Nå har jeg virkelig fått sansen for bc2 så nå blir det rock n roll.

Spiller stort sett medic og er mer opptatt av revieves og medicpacks enn å skyte flest mulig :-)

asleaker

Hei

Bra at det finnes flere ensomme ulver her for gjett om jeg er. Har nå prøvd å legge til alle nicks jeg har sett på Steam og skal prøve det samme ingame.

Add meg på Steam i stedet "extendr", siden det ikke finnes noen form for Friends-chat på BC2. Er 20 venner max på BC2 før du ikke får lagt til flere også så ' />

Nei du gjør vel ikke det, haha tongue.png

Bare spørte om noen som var med å spille sammen, slappa av da. Tror nok mange spiller på konsoll for det er jo det som er best :)

HA_HA_HA,_OH_WOW.jpg

Edited by Blindfolded