Nadar 8 Report post Posted April 19, 2010 http://forums.electronicarts.co.uk/bc2-pc-...changelist.html Share this post Link to post Share on other sites
Henrix 10 Report post Posted April 19, 2010 Håper de ikke tweaker for mye, slik at noobtube ender opp med å bli en "skremmer", Carl Gustav blir ett vindblaff, og M60 blir ala ertepistolen tank-piloten har som andre våpen. Når spillutviklere "nerfer" ting gjør de det gjerne med renter, for å kompensere for all lidelsen andre har måttet ta imot fra våpenet. Men nå er jeg i overmåte negativ, det blir sikkert perfekt... lol Share this post Link to post Share on other sites
bamsefar 0 Report post Posted April 20, 2010 Likte mye, helt ned til hvor det sto at de ikke vil fortelle oss hva slags forandringer på våpen de gjør før vi har fått testet de. Jeg føler nesten dette er værre, da jeg nå går utifra at M60, CG og M1911 har fått røven fistet med en basketball, og kommer bare til å se etter dette. For min del hadde det vært bedre å få vite med en gang, for å bedømme om dette var så ille eller ikke. Nå kommer det til å bli uendelig mye spekulasjoner og placebo-effect! Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted April 20, 2010 Skjønner ikke hvorfor de skal nerfe våpnene Ja 40mm granaten oppleves som en lokal insta-atombombe og mye slikt. Men det er ikke så ille at man ikke lærer seg å "leve med det" gjennom gamet. Frykter ingen dreper noen til slutt så lite damage man gjør med de ulike våpen. Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted April 20, 2010 savner at uncap-base ikke er mulig å gå inn for enemys i mp-delen, men de ser vel ikke på det som bug. Får heller kjempe for det via diskusjon - ellers mye bra der Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted April 20, 2010 EA sin holdning er at angrep på uncap er en gyldig taktikk. Share this post Link to post Share on other sites
Nadar 8 Report post Posted April 20, 2010 Dice har alltid ment at baserape er glimrende taktikk. De mener også at OP snipere gir godt gameplay. Det er mange ting de mener som tyder på at de faktisk aldri spiller spillene sine... Når det gjelder nerfing av våpen så håper jeg stort på at Gustav tas noe voldsomt og M60 likeså. Noobtube'n trenger egentlig ikke nerfing annet enn at den ikke burde gi 100% damage når avstanden er for kort til detonasjon. Det jeg dog håper de har nerfet mest, er mortar'en. Den er jo bare så inn i... latterlig irriterende der den dundrer av kontinuerlig. Her må det gjøres noe seriøst med "reloadtiden", det beste var om alle på ett lag "delte" mortar slik at de hadde felles reloadtid på f.eks 1 minutt. Men det skjer vel neppe siden Dice bare elsker å gjøre sniper OP. Share this post Link to post Share on other sites