Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
ChristianB

Ditt favorittkit (våpen, gadgets etc)

Recommended Posts

SAW in my heart<3. Går vel mest i den fortiden, rett og slett fordi den er powah på kloss hold, og med økt-treffsikkerhets-tingen, som jeg personlig foretrekker ovenfor magnum, dreper den ting bra på store avstander også etter hva jeg har erfart (Tar f.eks snipers som står på den faste campingplassen på stage 1 Isla Inocentes fra øya). Riktignok tenker jeg ofte at ting veier litt opp og, SAW er en intim-LMG og derav utbedrer du det med økt-treffsikkerhets-tingen for mer long range combat, mens f.eks MG36 (eh tror jeg det var..) er mer accuracy-rettet og derav kan man rette opp med magnum fra close quarter situations. Magnum er nok den vanligste av de to, men aim for the head så slår du de gutta lett 1on1 :)

:) ABAKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN :tafse: med magnum ammo og raupunkt :iiiiik::)

Herregud jeg er overtrøtt.

Om noen husker den trege artillerikanoen i "Planetside" så bruker jeg det meste som minner om denne. Eksempelvis AA-kanonen og til dels panservognen, da til begge sider såkalrt.

Om noen husker den trege artillerikanoen i "Planetside" så bruker jeg det meste som minner om denne. Eksempelvis AA-kanonen og til dels panservognen, da til begge sider såkalrt.

Wow, artillerikano altså? Oppsiktsvekkende å få montert artilleri på en kano, du, selv for Planetside.

Dette burde lett være en unlock i BC2! Synes det er teit at man ikke får noe 'ekstra' til vann-fartøyene i spillet. Båter trekker liksom alltid det korte strået i Battlefield-serien.

Jeg har mer kills med miner enn jeg har med CG *stolt* ' />

Seriøst. Folk sjekker ikke etter miner Får

Wow, artillerikano altså? Oppsiktsvekkende å få montert artilleri på en kano, du, selv for Planetside.

Det fremkommer tydelig av din barnslige måte å svare meg på at du ikke har den samme erfaringen fra "Planetside" som den jeg nyter. Kanoer med artilleri er helt vanlig i "Planetside". Eksempelvis Canooboom som var mitt absolutte favorittkjøretøy for å dekke troppen litt i bakgrunnen.

Tror nesten jeg må teste Planetside,siden spillet har fått så gode kritikker her :)

Tror nesten jeg må teste Planetside,siden spillet har fått så gode kritikker her :)

Anbefaler ikke å prøve "Planetside". Det er trolig alt for komplisert for den representative gamer. Det er ikke uten grunn at noe av det best av slagmark-kompetansen kommer fra folk som spilte mye "Planetside" en gang i tiden.

Anbefaler ikke å prøve "Planetside". Det er trolig alt for komplisert for den representative gamer. Det er ikke uten grunn at noe av det best av slagmark-kompetansen kommer fra folk som spilte mye "Planetside" en gang i tiden.

Nok en umoden kommentar fra deg Scavenger, jeg velger herved å trekke meg fra dette forumet.

Jeg digger dette forumet :)

Assault:

SAIGA

M1911

C4

Ekstra Explosives

Explosive Damage Upgrade

Veichle Alternate Fire.

*Storme base, lempe C4 mens du armer charge, smelle av, og resupplye mens du defender for en andre boom. Pleier å kjøre dette i duo med kompis der vi lemper 5 hver og insta-boomer targetet.*

Engineer:(Favoritt Class)

09A-91 (Mest undervurderte våpenet i spillet, hands down beste front-line våpen, muligens best damage-per-second sett bort ifra VSS.)

M1911

RPG (for Tanks og choppas.)

Ammo Upgrade

Magnum Bullets

Veichle Alternate Fire.

*09a-91 våpenet er så sykt at jeg kan ikke få sagt det nok, ta hvilket som helst assault våpen og stå 1v1 mot dette, og du har ikke kjangs. En av de våpenene som spreader minst i spillet, lav "kick" og 20/14.3 damage, whats not to love?, slenge på RPG for de slitsomme tanksene og når en bygning trenger rivning.*

Medic:

M249-SAW

M1911

Defib

Red-Dot

Magnum

VAF.

*Selvforklarende*

Recon:

VSS (Et SMG våpen med 25/20 damage på en class som har motion mines og C4/Mortar? jatakk..)

M1911

Mortar/C4 (kommer an på map.)

Red-Dot (oh yeah.. et must på VSS)

Magnum

VAF.

*Føler at de fleste misforstår Recon classen, det er ikke en pur Sniper-class, selvom den har tilgang til feta snipervåpen. Combat-Recon med VSS og god bruk av Motion Mines i frontlinjen (istedenfor oppe i bakketoppen) kan hjelpe et lag sjukt mye, også renner det inn motion mine assist poeng og ;d. Mortar for taktisk cover eller C4 for tanks/bygninger.

OG hei forresten, første post.

Hey, og velkommen til forumet! :) . Kan jeg forresten spørre om fornavnet ditt er Jarle? :tafse:

Takker forresten for 09A-91-tipset. Det skal prøves ut!

Edited by Cpt.Andoven

09A-91 (Mest undervurderte våpenet i spillet, hands down beste front-line våpen, muligens best damage-per-second sett bort ifra VSS.)
Nåja. Både PP-2000 og XM8-C slår den på skade per sekund, og den har verken best spredning eller mest kontrollerbar rekyl. Den er bedre enn sitt rykte, men fryktelig bra er den ikke.

EDIT: Blandet SCAR-L og XM8-C

Seriøst. Folk sjekker ikke etter miner biggrin.png Får alltid masse kills i runder med tanks..aner ikke hvor mange ganger jeg har fått trippelkills der. Må være utrolig irriterende for folk som sitter på med gærninger som bare kjører på, hehe...

Liker C4 litt mer, mye vanskeligere å se enn miner. Litt mer tricky i og med at du må se etter og beregne klikket, men er mer interaktivt :-P Spesielt som Assault: G3+C4=NAM NAM. Bak fiendens linjer, slenge 1 stk C4 i BH'n og lage fyrverkeri noen sekunder etter take off. Aaaah. Deilig.

Ang miner så liker jeg dem best på maps med vann, særlig på RUSH Valparaiso (tror jeg, det nyeste rush mappet), slenge en haug miner med godt mellomrom der båtene kommer. I går tok jeg sikkert 10-12 stk med miner jeg la ut i begynnelsen av mappet, døde, respawnet som assault og glemte minene. Fikk kills jevnt og trutt gjennom hele runden!

Tilbake til C4, fikk en god en mot meg tidligere i uka; en kar hadde rigget firehjulingen med C4, kjørte som en gal mot oss (som var gjemt i en hus med MCOM) hoppet av, kjøretøyet fortsatte og BOOM, der klikket han. Var litt godt å dø på en slik fin manøver:)

Edited by Moorwool

Til vanlig foretrekker jeg M60 m/ Magnumkuler og Red Dot. Spiller jeg Hardcore bruker jeg en eller annen Pistol i nærkamp og GOL m/ x12 sikte og Magnumkuler.

Til vanlig foretrekker jeg M60 m/ Magnumkuler og Red Dot.

MG-hore! Det er sånne som deg som gjøre spillet fælt.

Nåja. Både PP-2000 og XM8-C slår den på skade per sekund, og den har verken best spredning eller mest kontrollerbar rekyl. Den er bedre enn sitt rykte, men fryktelig bra er den ikke.

EDIT: Blandet SCAR-L og XM8-C

Hehe ja, sa muligens, sikkert fordi jeg har forelsket meg slik i iron sightet og får veldig ofte high-torso/headshots når jeg pøler på, får liksom ikke helt feelen med PP-2000, det står den har mindre spray, men pga mer kuler blir den fortere ustabil, og 12.5/10 vs 20/14.3 føler jeg gjør seg bedre på mid/long range med tapping.

eneste downsiden med denne er 20 kuler i magasinet, men folk dør ofte lenge før det er tomt, hadde t-o-m en triplekill i går med vill spray rundt hjørnet, da ble jeg en happy puppy :tafse:.

Men jeg får gjøre litt mer testing med PP-2000, føler ikke at XM8-C er noe tess egentlig, mest skitne ironsightet i spillet ' /> og som engineer har du ikke råd til å gå reddot.

[quote name= . Kan jeg forresten spørre om fornavnet ditt er Jarle? :)

Takker forresten for 09A-91-tipset. Det skal prøves ut!

Hehe, nei jeg er ikke Jarle, jeg er Remi happy.png