Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
veXed

Karsk køppen runde 3 og 3,5

Recommended Posts

karskhundris2.jpg Karsk køppen runde 3 og 3,5

Etter gårsdagens tredje runde, skal det idag spilles kamp om hvem som vil gå videre og møte BsE i finalen!

Oppdatert med resultater fra dagens kamp!

BC2_SquadDM_LagunaPresa02.jpg_626.thumbnail.jpgLaguna Presa: CHAAAAAAAARGE!!(Battlefield.no): Vinneren av gårsdagens kamp på kartet "Laguna Alta" ble ingen ringere enn Imidiate Reaction Forces!

Etter en 3-0 seier over Virtual Vengeance, er de nå videre til finalen i lower brackets.
Her står de imot køppens arrangører - Trønderbataljonen, som ble sendt direkte til C-finalen etter tap mot BsE i andre runde. Kveldens kamp vil altså være svært viktig, og med så sterke og jevne motstandere blåser det opp til å bli litt av en kamp!

Så la kamphornene gjalle, beltene rulle og maskingeværende blafre, i den idylliske regnskogen på kartet "Laguna Presa". Her blir det tett infanterikamp, med en og annen trekvestende APC og fiskeflatende vannscooter. 

• Imidiate Reaction Forces - Trønderbataljonen: 3-0

Imidiate Reaction Forces vant altså kampen om den siste finaleplassen. Oppgjøret vi får se på søndag, vil altså være mellom Bellator Stiti Exinferis og Imidiate Reaction Forces. Vi ønsker begge lagene lykke til og kommer tilbake med mer informasjon om denne kampen!

Etter en overlegen 3-0 seier over Virtual Vengeance, er de nå videre til finalen i lower brackets.

Oi, gode kilder eller? :D

Håper du ikke har betalt mye i hvertfall :D

jah, vi var uheldi som ikke fikk den første runden :D

syns vi fortjente den når vi henta igjen over 40 tickets ^^

jah, vi var uheldi som ikke fikk den første runden :D

syns vi fortjente den når vi henta igjen over 40 tickets ^^

Ja dere tok innpå sykt når dere clustra 5-6-7 medics i slutten der..!

Egentlig så er BC2 litt latterlig i klankamper.. er kun engineer og medics som gjelder..

Etter en overlegen 3-0 seier over Virtual Vengeance, er de nå videre til finalen i lower brackets.

Oi, gode kilder eller? :D

Håper du ikke har betalt mye i hvertfall :D

Vanligvis tar jeg meg ikke nær av Se&Hør-journalistikk, men i dette tilfellet så falt eplet litt for nært. Når i pokker ble 0-2 i første runde overlegen? Greit nok at vi røyk på en smell i den andre runden (0-50) etter en liten taktisk bommert og generelt bedre spill fra IRF (som jeg btw takker for en veldig spennende kamp), men om du ikke vet fakta så spar oss for de grandiose adjektivene!

Gjør oss en tjeneste og rapporter nøyaktig score for resten av cupen og for fremtiden!

Gud bedre...

Gratulerer IRF med seier! Dere er virkelig en verdig fiende på slagmarken!:D Vi i BsE gleder oss mye og det kommer nok til å bli en hard kamp.

Men husk, vi er virkelig gode til å daske :D

Egentlig så er BC2 litt latterlig i klankamper.. er kun engineer og medics som gjelder..

Som i alle andre Battlefield-spill, bare at engy og AT er slått sammen.

Selv unlocka jeg shock paddles og T88 LMG i går, jeg må pubbe noe j*vlig for å få XM8 LMG i tide til kampen mot dere... Huff! Gi meg noe metall.

Som i alle andre Battlefield-spill, bare at engy og AT er slått sammen.

Selv unlocka jeg shock paddles og T88 LMG i går, jeg må pubbe noe j*vlig for å få XM8 LMG i tide til kampen mot dere... Huff! Gi meg noe metall.

True.. men Laguna Presa ble litt latterlig i går når det var 5-6 medics mot hverandre på B-flagget..

Man drepte 1-2.. ble drept, ressa ,drepte de samme 1-2.. rinse and repeat!

Det var forsåvidt gøy, men ble litt på grensen til latterlig..

Er forsåvidt Type 88 som er best over tid. Om man har aim, pga høy damage og okai firerate. XM8 LMG er for langdistanse, der er den helt rå.

Gleder meg forøvrig veldig til finalen, føler at vi ikke tapte på skills men en overordnet bedre taktikk sist vi møttes. Vi overvurderte virkelig viktigheten av Heli.. men i BC2 er det jo fullstendig ubrukelig. Og med 2 flere infer tilgjengelig på B-Flagget så ble det aldri en skikkelig kamp om flagget fra våres side.

Alt i alt er de 2 beste lagene i finalen, så egentlig er jeg veldig fornøyd!

Å være taktisk er også en skill, men forholdsvis enig. Måtte det beste laget vinne i morgen, lykke til! :-)

Vi overvurderte virkelig viktigheten av Heli.. men i BC2 er det jo fullstendig ubrukelig.
Da bruker dere ikke heli riktig. I de rette hender, forutsatt spotting er på, er gunship svært så effektivt. Reduserer infer til blodpudding og tanks til skrapjern kjappere enn noe annet våpen i hele spillet.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...