Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Gambler

spille sammen med ps3?

Recommended Posts

har hørt om noen som speller sammen med data og ps3, men for det første går det jo ikke og legge til friends fra ps3 og jeg finner ikke banene heller. gjør jeg noe feil eller går det ikke? :D

PSN er adskilt fra nettverk til pc'er, på samme måte som XBL er det. De tre plattformene snakker ikke sammen, selv om kanskje PSN og XBL kunne gjort det pga. konsoll-løsningen. Forskjellen er jo at pc'er har en annen måte å sikte på, og derfor vil de ikke blande dem. Vet ikke om det er teknisk mulig heller jeg da.....

Microsoft har jo laget ett spill som er cross-platform. Husker ikke hva det heter - men de bruker en slags justeringsgreie for kontrollene. Årsaken var at Xbox-spillerne eide PC-spillerne.

Microsoft har jo laget ett spill som er cross-platform. Husker ikke hva det heter - men de bruker en slags justeringsgreie for kontrollene. Årsaken var at Xbox-spillerne eide PC-spillerne.

LOLAUTOAIM?

Shadowrun om jeg husker korrekt

Tror Section 8 også har noe slikt.

Men at Xbox spillere eier PC spillere er jo ren horseshit! Man har jo en MYE enklere aiming på PC framfor konsoll, det er det absolutt ingen tvil om.

Ref. habitats..

Konsoll har autoaim

lenge leve

Men at Xbox spillere eier PC spillere er jo ren horseshit! Man har jo en MYE enklere aiming på PC framfor konsoll, det er det absolutt ingen tvil om.
Er jo ingen ting som er enklere enn at Xboxen din sikter for deg...

Jeg har hørt noe snakk at de nerfet pcen på en eller annen måte, men ennå så ble lolboks folkene eid

Jeg har hørt noe snakk at de nerfet pcen på en eller annen måte, men ennå så ble lolboks folkene eid

Det var omvendt. Så en dokumentar på RushHD elns - intervju med utviklerne, de viste spillsessions (for betatestere) osv. Utviklerne selv som sa at lolboxerne eide musefolket. Og ja, det var vel Shadowrun det het. Har ikke spilt det sjøl så jeg aner ikke om det er autoaim eller ikke.

=) tror ikke mine egne ører. ER REN BULLSHIET

Som noen poengterer i comments til den videoen; Shadowrun hadde funksjoner som gjorde fordelen med mus mindre, bla.a. ble siktet dårligere når du snudde deg fort. Consol versionen hadde også aim assist, noe pc versionen ikke hadde...

Lurer på om dette blir vanlig i framtiden. At alle platformer samles. Personlig vil jeg ikke det, men tror ikke jeg hadde hatt noe problem med å ta på meg oppgaven mot PC spillere fra min PS3.

Måtte mus og tastatur alltid seire i FPS! Personlig gir jeg faen i at folk spiller FPS på konsoll med kontroller på grunn av at nivået blir trukket ned siden alle har samme forutsetninger med DOWNS syndrom.

Ikke så ille kontroll på denne karen heller til å være xbox ' /> Det er vel mye å gjøre med at en FPS'er på PC har vanskeligere for å omstille seg..

[url=

Selv foretrekker jeg nok PC uansett :)

Altså, videoen viser jo lite annet enn camping i bygg og på hustak med claymores (god nok grunn til ikke å spille MW2). De få gangene hvor han møter folk han ikke har grei tid til å sikte seg inn på så sprayer han jo vilt. Uten hjelp av autoaimen ville han bommet mye mer. Gadd ikke se hele ferdig, men i all hovedsak skyter han først og får kills fordi folka tåler null og niks og overhodet ikke spiller evasive. Var ikke en eneste en som han møtte som strafet eller dukket unna når de ble beskutt.

Kjøper du heroin, bidrar du til kriminalitet. Kjøper du FPS til konsoll, bidrar du til FPS-spillenes mongoloidifisering. Jeg vet ikke hva som er verst egentlig.

Ikke så ille kontroll på denne karen heller til å være xbox ' /> Det er vel mye å gjøre med at en FPS'er på PC har vanskeligere for å omstille seg..

[url=

Selv foretrekker jeg nok PC uansett :)

Han hadde jo ikke aim i det hele tatt. Alt det var jo bare hagle og full spray på korte avstander + masse horing av heli og annet tull som ødela MW2 helt.