qed 312 Report post Posted May 6, 2010 men tror ikke jeg hadde hatt noe problem med å ta på meg oppgaven mot PC spillere fra min PS3. lolololoolool Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ugle 0 Report post Posted May 6, 2010 men tror ikke jeg hadde hatt noe problem med å ta på meg oppgaven mot PC spillere fra min PS3. lolololoolool hvertfall sånne som har statistikk som deg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dokteur Kill 0 Report post Posted May 6, 2010 Folk som bruker aimbot på PC har jo som oftest heller ikke noe problem mot andre spillere. Prøv å spille uten autoaim med håndkontrolleren din, du. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hauger 37 Report post Posted May 6, 2010 + at konsoll versjonen har 25% mer skade på våpnene, hjelper litt det og Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted May 6, 2010 men tror ikke jeg hadde hatt noe problem med å ta på meg oppgaven mot PC spillere fra min PS3. lolololoolool hvertfall sånne som har statistikk som deg. jeg er en lagspiller, ikke en kpdspiller, mao dør jeg heller 10 ganger for å prøve disarme bomba enn å få god stat.. dessuten regner jeg med at du ville ønsket å spille med like forutsetninger, det innebærer uten autoaim som du er vant til, og med reell dmg som du ikke er vant til. Særlig aimen spår jeg du ville fått store problemer med uten autohjelp på din kjære konsoll. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reinsdyr 0 Report post Posted May 6, 2010 men tror ikke jeg hadde hatt noe problem med å ta på meg oppgaven mot PC spillere fra min PS3. lolololoolool hvertfall sånne som har statistikk som deg. jeg er en lagspiller, ikke en kpdspiller, mao dør jeg heller 10 ganger for å prøve disarme bomba enn å få god stat.. dessuten regner jeg med at du ville ønsket å spille med like forutsetninger, det innebærer uten autoaim som du er vant til, og med reell dmg som du ikke er vant til. Særlig aimen spår jeg du ville fått store problemer med uten autohjelp på din kjære konsoll. Da er det jo ikke like forutsetninger uansett... Autoaimen på konsoll er jo der fordi det i utgangspunktet er helt idiotisk upraktisk å spille FPS på konsoll. Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted May 6, 2010 yes, forutsetninger blir like, men han har da ikke trent aim, trent tappeburst, eller noe annet.. og det er han som sa han kunne sitte på ps3 og ta oss Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hrafn85 0 Report post Posted May 6, 2010 huff, beklager gutta men å spille FPS på konsoll er som å spille WOLF3D. det føles ikke riktig på noen måte. Quote Share this post Link to post Share on other sites
[email protected]$5GSur 0 Report post Posted May 7, 2010 Har ikke tellinga på hvor mange ganger jeg har hatt heftige diskusjoner med folk som sier at FPS på console bare er en tilvenningssak og at jeg bare er pirkete som mener det er bedre på PC. Her inne har folk faktisk skjønt det. Det nytter ikke si no annet, og det er IKKE en tilvenningssak. Samme hvor god du blir til å styre FPS med en håndkontroller så kan en gjennomsnittlig PCgamer gruse deg lett. Du har ikke samme forutsetninger med en håndkontroll samme hva du gjør. Sett mange fine tilfeller til dette på spill som lar deg spille mot consolespillere. Noen av de første Rainbow Six spillene og f.eks COD4. En jeg kjenner sa han følte seg som et lite forsvarsløst spedbarn der han satt foran TVen og spilte mot PCfolka. Var nyttesløst, rett og slett Quote Share this post Link to post Share on other sites