Safe-Keeper 0 Report post Posted April 14, 2010 Vil oppgradere RAM-minnet til PC-en min, og lurer på hvor i Bergen jeg kan kjøpe 2GB-RAM-"brikker". Har allerede installert to 512MB DDR-brikker, så jeg går ut ifra at jeg trenger noenlunde samme type minnedingser. Share this post Link to post Share on other sites
Wigami 9 Report post Posted April 14, 2010 Last ned cpu-z (google it)og sjekk hvilke minnebrikker du har nå. Share this post Link to post Share on other sites
Mentalpro 0 Report post Posted April 14, 2010 hvor i Bergen jeg kan kjøpe 2GB-RAM-"brikker". zeh inturnetz Share this post Link to post Share on other sites
Sheepdog. 0 Report post Posted April 14, 2010 Det er nok en datakjeden butikk i Bergen? I så fall er de vanligvis rimeligere enn andre databutikker hvis du ønsker ikke å vente/handle på nett. Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted April 14, 2010 http://www.bedriftsoket.no/kundeinfo/datak...n-as_977323983/ på laksevåg eller kanskje mobildata på kløverhuset. Share this post Link to post Share on other sites
Ghad 8 Report post Posted April 14, 2010 Du har Datakjeden på Laksevåg Senter, og Harddisk.no på Sartor. Er vel de eneste virkelige pcbutikkene jeg kan komme på. Share this post Link to post Share on other sites
Emi 2 Report post Posted April 14, 2010 komplett.no så kan du hente det på posten! Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted April 14, 2010 Det var ikke det han var ute etter Eminent ! Share this post Link to post Share on other sites
KrigersteiN 0 Report post Posted April 15, 2010 PC Express i Laguneparken. Share this post Link to post Share on other sites
Safe-Keeper 0 Report post Posted April 15, 2010 Det er nok en datakjeden butikk i Bergen? I så fall er de vanligvis rimeligere enn andre databutikker hvis du ønsker ikke å vente/handle på nett.Jeg fant dem (har drevet og googlet som en gal), men de ligger langt pokker i vold.Skal prøve PC-ekspressen i Laguneparken. Share this post Link to post Share on other sites