Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
veXed

Veteranene klare for nye slagmarker

Recommended Posts

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7734&g2_serialNumber=1 Veteranene klare for nye slagmarker

Lederen for Battlefield Veterans, Steiner, snakker ut om klanen som bringer de aldrende generaler tilbake til den nye slagmarken!

BF42.thumbnail.jpgBattlefield Veterans: Give 'em hell boys!(Battlefield.no): Battlefield Veterans er en nyoppstartet klan med sin rot her på Battlefield.no. Mange av spillerne, er derimot ikke nye til klanscenen, og har høstet mye erfaring fra tidligere slagmarker, som for eksempel i Battlefield 1942, og Battlefield 2.

Her kan du se hva Steiner har å si om BFVETS.

Hvordan/Hvorfor ble BFVETS til?

Jeg gledet meg til Bad Company 2 skulle lanseres, og kunne tenke meg å spille i klan igjen. Men det var ikke så mange alternativer, dessuten hadde jeg lyst til å jobbe med Porta/Hedeon igjen da vi jobber veldig godt sammen.

Jeg visste også at mange av mine gamle klanvenner nå hadde etablert familie og var i samme situasjon som meg selv med unger. Dessuten trengte XO en sparringspartner. Så når Hedeon sa ja så var det enkelt. Jeg la inn en teaser på stab og gamlehjemmet her på forumet også
og responsen ifra gamle medlemmer var bra, så da var det bare å kjøre på. Søndag 7 mars 2010 var vi oppe med hjemmeside og i full gang!

Hvem er leder?

Det er meg, Steiner, som er leder for klanen. Jeg har god hjelp av Porta/Hedeon til web og server.
Zylark har også meldt seg som taktikksjef så vi er nå godt igang.

Hva slags bakgrunn har du Steiner og hvordan er ditt forhold til bf.no?

BC2_SquadDM_LagunaPresa02.jpg_626.thumbnail.jpgFlank høyre: Steiner dirigerer Delcasa til sin posisjon.Jeg var med i begynnelsen av battlefield.no, og har hatt sterk tilknyttning til siden siden da. Jeg sitter nå i rådet, men gjør ikke stort lenger. Det har vært opp og nedturer, men man har alltid kommet tilbake. Det er noe spesielt med bf.no :) For meg handler det om å se at så mange bidrar positivt i ett "dugnadsmiljø".
Jeg ble medlem 1 februar 2003 og er medlem nr 262, så 7 år har jeg holdt til her på huset :)

Hvilke tidligere klaner er representert i BFVETS?

NPS, Vision/Vaskebjørn, GiS, GPS.C, BsE, CoIS, Core, Battlefish, 99NB, DSR, Requiem, Panama7, CLoud9 GfC, AS, etc. etc. Mange med mange års erfaring ifra bf.no :)

Hva er alderssammensetningen?

Vi har spillere fra ca 20 år, og elstemann er 46 år! De fleste er vel 25-35 år gamle, med mye variert klanerfaring.

Hva er kriteriet for å bli med i klanen?

Du må like lagspill, ha et avslappet forhold til spillet og kunne stille 1+ gang i uka. Tidligere klanerfaring er ett pluss men vi tar også
inn folk uten klanerfaring. Godt humør og aktiv på mumble hjelper også. Vi har ikke tryperiode da en god alder, og god søknad som regel er ok.
Vi er en funklan :), og er vel allerede ca 40+ medlemmer, men en del er lite aktive. Du bør ha ett godt forhold til bf.no da det er der vi holder til.

Hva spiler dere?

Vi spiller conquest og helst 12vs12 "morokamper", som vi kaller det. Vi har jobbet med å lokalisere klaner som har folk nok til å spille slike kamper. XO for eksempel, kommer vi nok til å spille en del mot i tiden fremover. XO har også utfordret oss til rush-kamper så vi må vel prøve det også.

Hvordan ser dere på fremtiden?

Fremtiden ser lys ut med 1943 og BF3 på gang. Kan noen av de beste minnene med 1942 gjentas, blir jeg glad iallefall.

Hva synes du om BC2?

Jeg synes spillet er meget bra, selv om det kun er BF-light for min del, da det er for lite hardware. Men det er lysår bedre enn Modern Warfare, som ikke har kjøretøy. Hovedproblemet er at spillet ikke er tilpasset klanspilling, samt ATI-bug med treg loading. Men alt lar seg løse med litt tålmodighet.

Har dere i BFVETS spilt noen kamper?

Nelson-bay.thumbnail.jpgAldri ensomt: Serverne blir aldri ensomme med BFV i ledtog!Ja vi har hatt to morokamper mot XO i 12vs12. Begge kampene har vært skikkelig gøy, hvor bf-feeling virkelig kom tilbake. Vi spilte Atamaca Desert først, og det var herlig å se tanks i formasjon, helikopter i lufta og hyling over VOIP, akkurat som i gamledager. Neste map var White pass, og det ble en jevn og tøff infanteribattalje. Siste kampen prøvde vi oss på Arica Harbor og Panama Canal. Jeg tror alle som var med både i XO og BFVETS koste seg.

Annet:

Vi har egen server fra Multigamer med plass til 32 spillere, samt Mumble VOIP. Normalt spiller vi selvfølgelig på bf.no sine servere.

Mer info om BFVETS, kan du finne på www.bfvets.cois.no 

Noen kjente fjes som er medlemmer:

Porta , Steiner, DelCasa, Cappadocius, Bloodmonk, Gwaihir, qed, Pretty Paul, Settepotet, SjitHue, Kittel, Kybber, Zylark

Soulez, Valiant, Dokteur Kill, VonK, piranha, Fritz, zell, Pluto, Colin, eminent, SpN, Zatach, Ugla, Durak, Fjesing, Mr.Piggvar

placebo, Aldor, crazyeraser, Urgpurg, Ambolt, Julton ,Asius, vectra, Zuculini, glennwiz, aQua.no, Cream, runematias, arisnaub

Noen mer aktive enn andre men vi håper folk blir med etterhvert :D Må jo vise Qed hva ekte battlefield er for noe!

Editert

Kan vel ikke skryte på meg å være 'med' akkurat, siden tiden ikke strekker til for kamper på kveldstid. Enn så lenge så koser jeg meg med klantaggen BFV public når jeg har tid.. :D

Mikrofon må jeg også skaffe... Hmm, enn at det er snart 8 (!) år siden BF1942 kom, og invaderte livet mitt fullstendig biggrin.png

Kan vel ikke skryte på meg å være 'med' akkurat, siden tiden ikke strekker til for kamper på kveldstid. Enn så lenge så koser jeg meg med klantaggen BFV public når jeg har tid.. :D

Mikrofon må jeg også skaffe... Hmm, enn at det er snart 8 (!) år siden BF1942 kom, og invaderte livet mitt fullstendig biggrin.png

Skaff deg ellers sender jeg ett i posten!

*Flame Veterans for å stjele spillere fra GfC*

' />

Jeg tror GfC trenger å rekruttere litt og tafse litt og sånn før vi er klare for å utfordre dere, men vi skal nok få det til etterhvert. Øl + kamp mot veterans = ypperlig helg. Se opp for kommende presentasjon av klan og rekrutteringspost en eller annen gang i neste uke, jeg må bare gjøre et lite kupp og erklære meg som klanleder først (samt få tid, jobben stjeler mye tid nå p

*Flame Veterans for å stjele spillere fra GfC*

' />

Jeg tror GfC trenger å rekruttere litt og tafse litt og sånn før vi er klare for å utfordre dere, men vi skal nok få det til etterhvert. Øl + kamp mot veterans = ypperlig helg. Se opp for kommende presentasjon av klan og rekrutteringspost en eller annen gang i neste uke, jeg må bare gjøre et lite kupp og erklære meg som klanleder først (samt få tid, jobben stjeler mye tid nå div

Det høres bra ut! :D

Vi har også beste taggen som KAN forveksles med Battlefield Vietnam! Men det er god stemning! :D

At taggen er BFV er jo rett og rimelig siden BFV er det beste BF-spillet hittil :D

SPOT ON biggrin.png

At taggen er BFV er jo rett og rimelig siden BFV er det beste BF-spillet hittil :D

SPOT ON biggrin.png

skal starte tagge [1942]barezell i ren protest!

Det krydde jo av dere på BF-serverne i går. Og så heldig som jeg var kom jeg i squad med Steiner og co. Herlig å endelig spille med noen som gjør noe for å vinne, i motsetning til den gjennomsnittlige public-spilleren :D

Det krydde jo av dere på BF-serverne i går. Og så heldig som jeg var kom jeg i squad med Steiner og co. Herlig å endelig spille med noen som gjør noe for å vinne, i motsetning til den gjennomsnittlige public-spilleren :D
Vi måtte få opp litt selvtillit igjen etter å bli griseid av BsE litt tidligere på kvelden. Så vi var endel på toern' ja tongue.png

SPOT ON biggrin.png

skal starte tagge [1942]barezell i ren protest!

X2

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...