Sign in to follow this  
Red-FoX

Spartacus: Blood and sand

Recommended Posts

Ble tipset om denne serien av en kompis av meg, og så ca hele 1`ste sesongen på to dager. Dersom du likte 300 eller Rome, kommer du garantert til å digge denne serien.

Det er ikke en eneste episode som ikke er spekket med action, og dersom du synes Rome var drøy, har du ikke sett noen ting enda.

Spartacus-poster_1248380805_640w.jpg

Serien er vel basert på en delvis sann historie om en slave som brøt fri og utfordret Rome og dens legionærer.

Trailer:

Ser første episoden nå, men er så cheesy og billig at det lukter.. Skal gi den en sjangse tho og følge med :D

Første episoden er litt "cheesy", men de roer ned på 300 looken og serien blir bare bedre og bedre utover.

Jau, mainly teh cheezynes og direkte plagiering av 300 som har holdt meg vekk fra episode 2. Men kanskje gi den en sjanse til. :D

Jeg var også veldig skuffa etter ep 1, men som dirle sier: Serien tar seg veldig opp. Den er fortsatt unødvendig blodig,

etter min smak, men intrigemakeriet, rollefigurene og storyen har spissa seg bra.

Ble tipset om denne serien av en kompis av meg, og så ca hele 1`ste sesongen på to dager.

En fin måte å si "1`ste" på er 1. inkl. punktumet. :D

Jeg liker serien ganske godt og føler at den litt over-the-top, muligens cheesy CGI-effektene med masse blod osv. egentlig setter serien i en fin tidsperiode. Da mener jeg dette med myter, legender og fortellinger blandt folk. Det er liksom som om det er noen som sitter og forteller oss om alt som skjer og sper på litt ekstra :D Videre er plagiat er litt sterkt ord. Ville heller kalt det for inspirasjon smile.png

Joda, enig i at inspirasjon passer bedre enn plagiat.

Noen som vet når neste sessong kommer? eventuelt hvor mange sessonger som er planlagt?

spesielt i første episoden og også i noen andre episoder så virker det som de prøver for hardt. Men det roer seg og serien finnner sin plass og blir sinnsykt bra imo! jeg diggere! Synes Andy Whitfield er helt genial i rollen!

forøvrig trist og kjipt at han har fått kreft. heldigvis kan den behandles og de oppdaget det tidlig. men vi må vente godt og lenge på season 2. antageligvis starter de spille den inn i september. etter hva jeg har lest.

Var skeptisk etter episode 1, men synes det ble veldig spennende etter å ha sett nr 2!

Som alle andre her var jeg også skeptisk etter første episode, men du verden som det tar seg opp etter hvert! Så siste episode nå i helgen, og kan med hånden på hjertet si at serien er noe av det beste jeg har sett på flere år. Vi får håpe at Andy Whitfield blir frisk igjen fort.

Koste meg i grunn under piloten i kveld! Så blir nok nødt til å se hele.. Det blir ikke feil å sette seg ned med dette etter en lang dag!

Edited by Cathode

Er på Episode 7 nå, og må si at det er konge. Jævlig harry start som andre her har påpekt, men kom seg etter episode 3 :D

Tapte seg veldig på episode 6 ... hele målet til han forsvant da. Men jaja ...

Tapte seg veldig på episode 6 ... hele målet til han forsvant da. Men jaja ...

Nah, la oss si det sånn at han etter hvert får nye mål ...

Liker hvordan skaperne av serien ikke er redd for å drepe store karakterer. Gjør serien spennende og uforutsigbar.

Denne var faktisk helt rå! Appelerer til det lille som er igjen av mann i meg med samboer og hele kjøret.

Noen som vet noe om castingen til sessong 2?