Caelie 0 Report post Posted April 3, 2010 BFBC2: Recon close combat build Mekka en video av en Recon build som jeg liker å spille. Det er en build som passer godt til en aggressiv rushende spillestil. Jeg ser mange Recons som kun camper men dette er en klasse som kan gjøre mye mer enn bare det, og dette er bare et forslag til en alternativ spillespil for Recons. :] Primary: T88-S Semi-automatic sniper rifle Secondary: M9 pistol Gadget: C4 Spec 1: 4x Scope Spec 2: Magnum bullets Videoen ble spilt inn på en HC server. Forøvrig er jeg ingen ekspert på verken BFBC2 eller Recon. Har spilt BFBC2 i 5 dager, Recon i 2 dager og online dataspill i 6 år. Kom gjerne med konstruktive kommenterer på både videoen og builden. ^^ Edit: Woops, skrev feil om HC / SC. >.< Quote Share this post Link to post Share on other sites
jahf6f672762vv 0 Report post Posted April 3, 2010 Interessant strategi, skal testes Dvs. hvis jeg noen gang skulle finne på å spille Rush. Føler meg som en håpløs tilskuer i den game moden. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fedon_Lindberg 0 Report post Posted April 3, 2010 Pleier å kjøre samme builden selv bare med SVU som børse, fordi den har silencer Quote Share this post Link to post Share on other sites
MoonDawg 1 Report post Posted April 3, 2010 Fin video, veldig pedagogisk stemme Har blitt litt forelsket i 4x scopet selv, men på Assault rifles. Måtte legge om spillestilen for å møte FI på medium range, men det er artig. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ludvig 0 Report post Posted April 3, 2010 jeg skjønte egentlig veldig lite av dette Hva er en "build"? Og hva var det du egentlig prøvde å vise? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted April 3, 2010 Deilig stemme Selv blir jeg alltid rapet av alle slags sniperrifler når jeg spiller HC =( Pleier å løpe ut i skauen og luke bort litt snipere og ugress Quote Share this post Link to post Share on other sites
ninjabloo 50 Report post Posted April 3, 2010 Foretrekker usas-12 for recon-rush. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TDZGamer 0 Report post Posted April 3, 2010 Bra video! Skal testes etterhvert. Trives litt for godt i spotter-sniper-artillery rollen som recon ... man blir fort litt passiv med kikkerten Quote Share this post Link to post Share on other sites
Roxar 0 Report post Posted April 3, 2010 Dude! Du har en meget avslappende stemme, jeg kjenner det kribler litt i trusa her! Men kanskje dette burde prøves. Jeg har egentlig brukt klassene til det de er "ment" for (Jeg sier ikke med dette at Recon SKAL campe i skogen 2km vekke i fra nærmeste fiende), men du har overbevist meg om at det er mer til disse gressdekkede soldatene enn det man kan se i første øyekast! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Caelie 0 Report post Posted April 3, 2010 Mange gode forslag til andre våpen jeg kan bruke med denne builden, takk. Skal prøve dem ut og se om de funker for meg. :] Tusen takk for de positive kommentarene, ble faktisk overasket over responsen. xD jeg skjønte egentlig veldig lite av dette Hva er en "build"? Og hva var det du egentlig prøvde å vise? Jeg vil definere "build" som: Et valg av våpen, gadget og spesialiseringer samt en spillestil/strategi som utnytter det. Det jeg vil vise med denne videoen er at Recon er en klasse som er god for mye mer enn å bare campe og her er en måte du kan bruke klassen til å rushe med. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted April 3, 2010 Kjører selv samme stil, bare med M95 Oneshots er kos. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jahf6f672762vv 0 Report post Posted April 3, 2010 Kjører selv samme stil, bare med M95 Oneshots er kos. Hvordan takler du et møte med en gjeng på 3-4 motstandere? Jeg tenker selvsagt på den trege reloadingen til M95. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted April 3, 2010 Ha noe du kan gjemme deg bak / løpe til. Quote Share this post Link to post Share on other sites
erk 0 Report post Posted April 3, 2010 Foretrekker en mer normal build: Primary: GOL/M24 Secondary: Rex Gadget: Mortar Spec 1: Lightweight Spec 2: Magnum bullets GOL og M24 dreper på ett skudd i brystet close range med magnum (normal mode). Hold deg et par meter bak resten av gjengen hvis du har med deg flere folk. Spot og plukk folk på avstand, sleng mortars på steder hvor du helst ikke vil at det skal komme fiender. Hvis de er close up (5 meter eller nærmere), dra fram pistol. På lengre avstand enn 5 meter, sikt deg inn før du scoper og skyt dem i brystet. Bruk dekning for alt det er verdt og ikke glem motion assist mines. Dersom du er helt alene og har squad, gjem deg mens du venter på at resten spawner på deg. Går fint å rushe med 12x Scope også, men er litt pes å sikte på fiender som er veldig nærme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
PureBlizz 0 Report post Posted April 3, 2010 Har dere testet auto-hagle med slug?? one-shot på HC på alle avstander, og semi/full. Man må ha littegrann aim, men det er deilig Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ugle 0 Report post Posted April 6, 2010 USAS12 er helt rått når man rusher som recon. G3 fungerer også, men kun hvis du skal være super sneaky sneaky. USAS12 med slugs griser alt i både SC og HC EDIT: Var mange som glemte å skrive "no homo" på kommenteringen av stemmen. Tihi! Men for all del, godt at folk som har avslappende stemme der ute lager "commentaries". Er for mange på Machinima osv som høres ut som rotter som skriker. Men så legger jo de ut hva som helst så lenge det er masse drap, og underholding. Utenom Ken Burton show hos dem da. Fyren stinker i spilling, og stemmen hans er meget irriterende. Og det at han er supah-gay for MW2, og ikke klarer å spille BFBC2, gjør at han framstiller spillet som svært vanskelig, kjedelig og at det tar for ever å ranke opp. Han klarte til å med å prestere å si at det er umulig å ranke opp i spillet. Fyren har faktisk ikke kommet til rank 1 forrige gang jeg så noe fra han. Nei huff. Lager du flere eller? Hadde vært artig med en lang en. (That's what she said) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Caelie 0 Report post Posted April 6, 2010 USAS12 er helt rått når man rusher som recon. G3 fungerer også, men kun hvis du skal være super sneaky sneaky. USAS12 med slugs griser alt i både SC og HC EDIT: Var mange som glemte å skrive "no homo" på kommenteringen av stemmen. Tihi! Men for all del, godt at folk som har avslappende stemme der ute lager "commentaries". Er for mange på Machinima osv som høres ut som rotter som skriker. Men så legger jo de ut hva som helst så lenge det er masse drap, og underholding. Utenom Ken Burton show hos dem da. Fyren stinker i spilling, og stemmen hans er meget irriterende. Og det at han er supah-gay for MW2, og ikke klarer å spille BFBC2, gjør at han framstiller spillet som svært vanskelig, kjedelig og at det tar for ever å ranke opp. Han klarte til å med å prestere å si at det er umulig å ranke opp i spillet. Fyren har faktisk ikke kommet til rank 1 forrige gang jeg så noe fra han. Nei huff. Lager du flere eller? Hadde vært artig med en lang en. (That's what she said) Det gjør jeg sikkert. Men siden jeg er såpass noob i BFBC2 (omtrent alt eier meg atm) blir det vanskelig å finne noe verdig å lage commentary om. Mulig at jeg mekker en kjapp en om hvordan man tar ut tankser med en quadbike, c4 og litt galskap. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ugle 0 Report post Posted April 6, 2010 Kan ta ut mye mer enn tanks med C4 og en Quadbike Men godt å se at nordmenn lager filmer. Altfor få som gjør det. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hauger 37 Report post Posted April 6, 2010 NS hagla, C4, en eller annen pistol, mer ammo perk og Magnum kuler. Dreper alt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Caelie 0 Report post Posted April 6, 2010 Kan ta ut mye mer enn tanks med C4 og en Quadbike ' /> Men godt å se at nordmenn lager filmer. Altfor få som gjør det. Tok ut et helt hus engang. På det rush jungel mappet (husker ikke hva det heter) på objectives nr 2. B ligger inne i et hus rett nedenfor en liten klippe ved veien. Jeg kjørte Quadbiken av klippen, landet på taket og detonerte. Objectivet overlevde desverre. Quote Share this post Link to post Share on other sites