Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
veXed

MSN som vanlig

Recommended Posts

Fåkke brukt vanlig MSN fordi den sier WLCOMM.exe ikke funker. For starta møkkaprogrammet, og 'titta i høllet', men så kommer altså denne stygge popupen som like godt kunne vært en krigserklæring til mitt vansinn.

I can has SOLUTION!?

- Annen klient?

-Pidgin: Filoverføringa og syncing med MSN suger dårligere enn en sliten Nilfisk. Fåkke lagt til nye folk.

-Trillian: OK, helt til den dritten ikke gadd å gjøre som jeg sa

-Miranda:..... gidder ikke engang beskrive det herket her

-Digsby: Team Buddies til PS1?!!? Må sette opp en tredjepartskonto, som mine kontodetaljer ska gå gjennom? Ja i et desperat forsøk kjører man på, for bare å finne ut at eBuddy funker hundre lysår bedre.

+++drøss med fattige antagelig virusbefestede drittprogrammer.

Så løsninga er rimelig enkel, WLCOMM må fikses. En komplett avinstallering og en ny install av MSN-klienten har ikke funka, så problemet ligger i denne drittfila langt inne i windows mørke huler og bakdører. Bakdører av den fæle sorten altså...

Har man noen tips, så skribl i vei, riss det inn på parkeringsplassen utenfor, rop det over speakern her inne - bare dewt funker.

Forhåpentligvis God natt (Dog antageligvis ikke) fra en sliten veXed

Du sier den ikke funker. Kjører prosessen i det hele tatt? Får du feilmelding når den starter? Hvis ja, hvilken feilmelding?

Hva er vitsen med timer med feilsøking når reinstall tar halvtime og hvis man regner med software er vi oppe i en , en og en halv time...

Nawb

Nei prosessen kjører ikke, og det å manuelt starte fila fra x:\Programfiler\Windows live\contacts\wlcomm fungerer heller ikke.

Har gjort endel research på dette problemet, og det virker som at det er (relativt) utbredt, og at det samtidig ikke finnes noen fastsatt løsning på det, da det kan skyldes flere grunner.

Det kan late til at det er noen skjulte uhymskheter som koser seg her, men jeg kan ikke umiddelbart finne dem i alle fall.

Testa div løsninger postet rundt på fora i det endeløse nettet, uten å finne noe som fungerte for min del.

Allfather: Fordi man er så lat at man ikke gidder å ta backup av alle filleprogrammene man har samlet sammen fra de ytterste kroker av nettets bredder siden tidenes morgen.

Dog, hvis du har en større harddisk og er interresert i å ta vare på rainbow tables på flerfoldige GiB, så er det bare å ta kontakt :D

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...