Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Djeesus

Hvor er alle lagspillerne?

Recommended Posts

En ting er sikkert, den er faen ikke mye rekylfri ^^

jo den er rekylfri. Første gang jeg skulle skyte var jeg sykt nervøs, så med nervene på høygir (litt også fordi jeg var ikke i den første gruppa så jeg visste litt hva slags smell jeg kunne forvente) trykka jeg på avtrekkern med absolutt alle muskler spent sant. sente fronten rett i jorda av ren refleks, tok flere sekunder før jeg inså hva jeg gjorde. men null rekyl, bare et sykt smell og en syk sjokkbølge..

Jeg spilte med 3 kjøtthuer idag på SQUAD DM servern istad. 2 snipere (som forøvrig hadde 1 og 2 kills hver når runda var ferdig). Og en medic som løp etter meg å revivet meg hele jævla tiden :D Til slutt ble det utrolig irriterende når han reviver meg når jeg ikke har fler kuler og ingen kits som ligger ute :D

Jeg spilte med 3 kjøtthuer idag på SQUAD DM servern istad. 2 snipere (som forøvrig hadde 1 og 2 kills hver når runda var ferdig). Og en medic som løp etter meg å revivet meg hele jævla tiden :D Til slutt ble det utrolig irriterende når han reviver meg når jeg ikke har fler kuler og ingen kits som ligger ute :D

Han får jo poeng da, så da er det greit.....eller hva?

Er også rimelig irritert over medics som skal revive folk over en lav sko, uansett situasjon. Når jeg spiller medic reviver jeg kun når det er noe poeng i å ha folk oppe, og lar dem være hvis eneste som skjer er at de dør igjen.

Ranks og unlocks er morsomt i seg selv, men dessverre så frembringer det også statshorene i folk, og da forsvinner lagspill ut til høyre i neste sving. :D

Har blitt nevnt før, men det skulle vært så enkelt som at man holdt inne en knapp så forhindret man at man ble revivet. Siden vi ikke kan snakke mens vi er død, kan jo likegreit space bli brukt til dette!

Jeg liker lagspill, spiller bare HC, har mic og alt, er 26 år og holder meg til battlefield.no sine servere.

add meg å bli med å knus.. jeg har vanligvis rundt 1/1 til 2/1 i k/d og vanligvis ca dobbelt så mange deaths som resten av laget.. så jeg er en agressiv rush spiller som ikke pyser ut for noe.. medic er main.. du skal ikke hvile er mottoet mitt :D og til dere som klager over revives.. begynn å hent ammo da isteden for åp bare løp å skyt

men til dere som klarer å spille smart i lag, add ashwa ingame så skyper vi eller whatever...

au revoir

Edited by ashwa

Greit nok at "statshorer" er noe dritt, men hva er poenget i å aldri legge ut en ammoboks feks? Spiller hovedsaklig som medic for tiden - går jeg tom for skudd er det bedre å bare dø.. eller til nøds finne en annen liggende kit.. Man får jo poeng for å legge ut medic og ammokits, så hvorfor ikke?

Greit nok at "statshorer" er noe dritt, men hva er poenget i å aldri legge ut en ammoboks feks? Spiller hovedsaklig som medic for tiden - går jeg tom for skudd er det bedre å bare dø.. eller til nøds finne en annen liggende kit.. Man får jo poeng for å legge ut medic og ammokits, så hvorfor ikke?

du har da pistol og kniv enda? samt kittet ditt.. så jeg er uenig i at det er bedre å dø.. bedre for deg kanskje men ikke laget ditt.. du er jo cannon fodder om ikke annet og det gjør jobben det og :D

men ja, folk er vanligvis elendige i rollene sine.. ingen bokser whatsoever.. jeg dauer rett ved en medic uten at han gidder revive etcetc..

du har da pistol og kniv enda? samt kittet ditt.. så jeg er uenig i at det er bedre å dø.. bedre for deg kanskje men ikke laget ditt.. du er jo cannon fodder om ikke annet og det gjør jobben det og :D

men ja, folk er vanligvis elendige i rollene sine.. ingen bokser whatsoever.. jeg dauer rett ved en medic uten at han gidder revive etcetc..

Pleier å ha tracer gun med min engineer ... og kniv er egentlig bare en måte å suicide på om man spiller mot kompetente folk. Ammo og medpacks burde strøs langs hele fremrykknings aksen. Det burde faktisk ikke være nødvendig å bruker Q eller si noe i chat. Ser mange assaults som lobber granater og legger ikke ned ammopack før de selv oppdager at de er tomme. Det er rett og slett dårlig spilling.

Det stemmer - men så går man tom der også. Greit nok at jeg har kniv, men hvor lenge kan man overleve med den uten å campe? Beveger man seg til et åpent felt er man jo død... og jeg hater camping. Selvfølgelig er det dårlig for laget mitt, men når ingen andre gidder å droppe supplies er det like greit å dø.

Av og til spammer jeg select (Q) på medic eller assault - men de løper selvfølgelig videre. Syns heller dem bør gå tilbake til MW2..

Det stemmer - men så går man tom der også. Greit nok at jeg har kniv, men hvor lenge kan man overleve med den uten å campe? Beveger man seg til et åpent felt er man jo død... og jeg hater camping. Selvfølgelig er det dårlig for laget mitt, men når ingen andre gidder å droppe supplies er det like greit å dø.

Av og til spammer jeg select (Q) på medic eller assault - men de løper selvfølgelig videre. Syns heller dem bør gå tilbake til MW2..

den siste jobben du kan gjøre, er å capture eller sette bomba.. det trenger du ikke ammo til og det er derfor det alltid er bedre å være i live.. uansett ammo skal ikke være ett problem så lenge de som ikke spiller assault på laget deres ikke er en flokk sjimpanser..

som sagt tidligere så vil jeg addes av de som setter pris på objektivbasert lagspill..

Det finnes to nødløsninger til dette problemet hvis du er så uheldig at du ikke finner en assault som vil gi ammo i nærheten.

1) Skriv i teamchat "Need ammo at B please" eller noe lignende. Med litt flaks vil det få en koselig kar til å stikke innom med litt ammo til deg.

2) Drep en fiendtlig assault (før du går tom for ammo), ta kittet hans, drop en ammobox og ta det gamle kittet ditt tilbake.

Grunnen til at mange løper videre trass i Q spamming er nok at de hører på musikk / ventrilo og kanskje ikke har ingame lyden så høyt. Men hvis du skriver vil de nok de fleste få det med seg.

Folk som er glade i teamplay oppfordres til å joine klaner ! Sjekk Rekruttering Det er mange klaner som trenger folk :D

Får aldri så mye poeng som når jeg spiller på XO-serveren, og samtidig henger på VT og kan man samarbeide ordentlig. Sånn apropos det å ego-spille kontra å samarbeide... :D