bugbox 0 Report post Posted March 28, 2010 blir kicket før eg får startet etter den nye patchen med failen..at eg ikke har pnkbstra. elns wtf? Quote Share this post Link to post Share on other sites
FRlTZ 0 Report post Posted March 28, 2010 Oppgradering av drivere, spesielt skjermkort driver, tror det er løsningen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bugbox 0 Report post Posted March 28, 2010 Kommer opp: restriction.Communication failure:PnkBstrA.exe Funket helt fint for to timer siden før eg inst,. den nye patchen....hvordan oppdaterer eg skjermkort da? Quote Share this post Link to post Share on other sites
FRlTZ 0 Report post Posted March 28, 2010 Reinstall punkbuste. PnkBstra.exe er Punkbuster som starter, men noe feiler, prøv og reinstallere det, sjekk andre BF2 PB problemer på forumet om "how-to". Quote Share this post Link to post Share on other sites
bugbox 0 Report post Posted March 28, 2010 (edited) hvordan reinstalerer eg pb?har installert nye skjermdrivere men får samme feilen...aargh:( prøvde den pbsetup,exe of oppdatere der og,men funket heller ikke. Edited March 28, 2010 by bugbox Quote Share this post Link to post Share on other sites
SkytorioN 0 Report post Posted March 28, 2010 Har du Windows 7? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bugbox 0 Report post Posted March 29, 2010 Har du Windows 7? nei vista,men fikk det til å funke med å starte det i administrator:D LØST! Quote Share this post Link to post Share on other sites