Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
thyes

Google Nexus One

Recommended Posts

De fleste har sikkert hørt om den nye Google telefonen Nexus One.

Jeg har siklet litt på denne saken i det siste. Fikk teste telefonen til en kar på jobb, og den virker rå. Ufattelig bra skjerm, kanskje hakket bedre enn iPhone.

Er det noen her inne som har kjøpt? Hvor/hvordan handlet dere? Den er jo ikke lansert i Norge enda, så det mest åpenbare valget er vel ebay. Jeg er litt fordomsfull av natur til å handle på ebay, selv om det helt sikkert er null stress så lenge man handler av folk med bra feedback etc. Prisene på ebay ligger på rundt 3500-4000 inkl. frakt.

En annen mulighet er å bruke Jetcarrier, men jeg har aldri handlet på hverken ebay, via Jetcarrier eller lignende, noen som har erfaringer med dette? Hvilken garanti har man for at varen blir levert etc. hos ebay?

Hvorfor ikke kjøpe HTC Desire som er en forbedret verson av Nexus One? De har nesten identiske egenskaper. Jeg skal iallefall skaffe meg en Desire. Den kommer ut for salg 8. April.

HTC Desire

Eller en HTC HD2 som er det råeste som finnes på markedet akkurat nå?

Har en selv å kunne ikke vært mer fornøyd, telefonen er tvers igjennom helt sinnsyk, angrer ikke ett tidel på at jeg kjøpte den og er lett værdt hvert eneste øre....

Nexus one / Desire's Snapdragon kicker ass, telefonen er rask og responsiv, men skjermen er ikke like god som iPhone.

Men det kommer vel med Nexus two.

Den er bra, inte perfect som iPhones, men kanskje nærmaste konkurent till iPhone.

Sjekket ut Desire litt, og ble frelst.

Les denne anmeldelsen:

http://www.techradar.com/reviews/phones/mo...view?artc_pg=13

Skal visstnok være en av de beste, om ikke den beste, telefonen på markedet.

Mange kule funksjoner, noen av dem kanskje ikke så nyttige, som f.eks live wallpapers, men morsomme nonetheless :D

Akkurat bestilt meg en, passer bra at telefonen min ble ødelagt i bakken i går :D

Har hatt min Desire et par uker nå og kan ikke si annet enn at den er 100% elsk wub.png

Har hatt min Desire et par uker nå og kan ikke si annet enn at den er 100% elsk wub.png

Hvor får man snusket den til seg raskest mulig? Er leverandørproblemer visstnok. Polakk-svogeren til K3rmit hadde en her også for et par uker siden så jeg, til og med kameraet var ok.

Nexus one / Desire's Snapdragon kicker ass, telefonen er rask og responsiv, men skjermen er ikke like god som iPhone.

Men det kommer vel med Nexus two.

Desire har jo litt større AMOLED-skjerm og høyere oppløsning. Hva er bedre med Iphone?

Uansett så skaffer jeg meg en Desire neste Fredag siden butikkene ikke får inn flere før ' /> - p

iPhone er ikke bedre uansett hvordan du snur og vender på det! :) (Vel, i en fanboys hode er den kanskje det..)

Hvordan er touch-skjermen på disse nye HTC-telefonene? Har prøvd HTC Hero og et par andre, og hater virkelig hvordan man ikke kan "flikke" som på iPhone.

Så du sier iPhone er laget for folk med Tourettes? Jeg kjøper den! :)