Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Pazuzu

Jeg har en poltergeist i vasken

Recommended Posts

Hverken dusjen, vasken på badet eller vasken på kjøkkenet har stabilt vanntrykk. Det holder seg 'normalt' en liten stund, før det plutselig spruter langt mer vann (eller langt mindre) med varierende mellomrom. Det har vært rørlegger i blokka, men det var i går og det føltes som om vanntrykket normaliserte seg etterpå.

Så, det jeg lurer på er:

1. Hva forårsaker dette?

2. Burde det ikke bli ferdig snart?

Alternativt tema: Om jeg skulle trenge en ung prest og en gammel prest, hvordan bør jeg da gå frem?

Dette med prester har blitt prøvd så mange ganger før, hva med en imam som kan føre hellig krig mot rørsystemet ditt?

Godt poeng. Personlig har jeg mest troa på en buddhistmunk. Som kan kung fu. Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg føler det vil kunne være mest effektivt.

Feil energibalanse på badet. Flytt vasken fire meter til høyre. Slå ut veggen og sett den i naboens stue om du må.

Spøk til revolver: Bor du i Bergen? Mye jall med vannet her for tiden pga "vannmangel".

Jeg stemmer for presten med rørleggersprekken og røyken i kjeften som banner og klager "over dem derre innvandrera!". Han er faen så god på slik eksorsisme.

Spøk til revolver: Bor du i Bergen? Mye jall med vannet her for tiden pga "vannmangel".

Bor han i Bergen så er vasken sikkert bare irritert.

Jeg stemmer for presten med rørleggersprekken og røyken i kjeften som banner og klager "over dem derre innvandrera!". Han er faen så god på slik eksorsisme.

Jeg hadde rørlegger her idag. Han var innvandrer. Hadde sikkert stjålet noen sin jobb, kvinne, bil og verktøykasse.

Bor han i Bergen så er vasken sikkert bare irritert.

Nyere amerikansk forskning viser at vasker i Bergensområdet er 10% mer fornøyde enn ellers i landet.

Jeg hadde rørlegger her idag. Han var innvandrer. Hadde sikkert stjålet noen sin jobb, kvinne, bil og verktøykasse.
Nyere amerikansk forskning viser at vasker i Bergensområdet er 10% mer fornøyde enn ellers i landet.

Makes no sense

Dette med prester har blitt prøvd så mange ganger før, hva med en imam som kan føre hellig krig mot rørsystemet ditt?

Jeg tviler på at jeg ville hatt noen som helst hellig type oppi rørsystemet mitt

Trengs også mer enn en fyrstikk. Brennende magnesium er vel det enkleste trikset for å få fyr på thermite.

Fyll rørene dine med kvikksølvfulminat og slå på de med en hammer/slegge så hardt du bare kan.

Enhver husholdning bør ha minst et kg med dette liggende til enhver tid for å løse små og store problemer.

Jeg er spent... Har du fått løst problemet ditt? Og i så tilfelle; hvilket av de flotte rådene fra bf.no tok du i bruk?

Jeg har det problemet at jeg bor på en øy..Dermed er vi de første som mister vannet ved enhver krise. Dersom jeg har vært uten vann i 1 time, eller 3 dager og slår på springen, dusjen, vaskemaskinen eller whatever, må jeg la vannet renne så all luft kan komme ut. Så da spruter den rett og slett som den vil i 1 min tid. Det er vel ikke noe av det samme?

Til info: Poltergeistet er borte. Jeg har blitt ilagt taushetsplikt angående metodikk.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...