Porta 2 Report post Posted March 23, 2010 Hvilken film er dette klippet tatt ut ifra? Ser ut som en jalla men artig film Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted March 23, 2010 Ser ikke ut som om bildet fungerer, men jeg googla 27542.gif og fikk opp som første treff. Ser ikke ut som en film? Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted March 23, 2010 Ah, den filmen der ja! Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted March 23, 2010 Haha faen for en epic tråd da.... Share this post Link to post Share on other sites
Whitefall 4 Report post Posted March 24, 2010 (edited) Jeg lærte med google at det finnes en plass som heter 2700 Piney Grove Church Rd, Kenly, det ligger i North Carolina og har postkoden 27542 (uten .gif da) . Da jeg altavisterte 27542.gif fant jeg et diagram av noe slag som så ut til å ha noe med internett og Avaya Support å gjøre, men så ble det bare ERROR: File Not Found. (Så regner med at det var noe gammelt ræl) Så prøvde jeg å spørre jeeves, men askjeeves.com var borte, men kjapp søking fortalte meg at nå lusket han litt rundt for ask.com. Da fikk jeg vite at Johnér Bildbyrå tilbyr Skandinaviska och internationella RM och RF bilder i högsta kvalitet på www.johner.se Som om ikke det var nok kunne jeeves også fortelle om Hotte og sexy single om jeg var på jakt etter et eventyr? Møt likesinnede på chat! Det var noe med SMS-kontakter iallefall, så var det noe gurba om Hip hop image by glamourlights on Photobucket og hiphopprincessa.gif. Jeg velger å tro at det antagelig er en grunn til at jeeves fikk sparken og mistet nettsida si til å begynne med. Men eventyret fortsatte, så kanskje Bing kunne hjelpe? Det første jeg fant var da dette - Kan hende det var en skuespiller som var med i filmen ved navn i99343909_27542 eller evt. ? ?????? ?. Uansett kan det jo være kjekt å vite at en kan få, og jeg siterer; Free storage on Windows Live. With SkyDrive, it’s easy to store and share your files and photos with almost anyone. Ellers var det noe om irc og Index of /~realtime/gifs_tmp/global_sst, hva nå enn det er. Så tenkte jeg å prøve livesearch.com, men det var bare ei sånn reklameside for alskens dingser (Sånn cheesy søkeside som kommer når du skriver en adresse litt feil vett) Jeg prøvde å bruke søkefeltet der og skrev 27542.gif, men da fikk jeg bare spørsmål om jeg ønsket et sidesprang, ville bli 3D-grafiker eller finne informasjon om clipart på ask.com (Men jeg var på oppdrag, så det hadde jeg ikke tid til) Så prøvde jeg live.com men da ble jeg bare sendt til bing.com og der hadde jeg allerede vært. MSN.com sendte meg også til bing.com, hvorpå jeg begynte å innse at hele den greia var jo microsoft. Men det tok ikke piffen fra meg, så jeg prøvde 27542.gif i søkefeltet mitt på live messenger, men akk; No contacts were found Kanskje søkefeltet på facebook? Der kom jaggu Index of /~realtime/gifs_tmp/global_sst opp igjen, og ved nærmere ettersyn så jeg at det stammet fra http://argo.colorado.edu så jeg trykket meg inn for å se hva jeg fant. Og det fant jeg en enorm liste av filer kalt gmt.(her var det alle slags tall).gif med underlige bilder som dette, Ja, og bortsett fra alt det da, så sendte facebook meg til scarlet_tempest_album's Profile og der var det noe om happy thanksgiving. Jeg innså at jeg ikke kom noen vei med facebook som søkemotor, så da tenkte jeg til hjemlandet, og kanskje kvasir.no Det første som slo meg var at de hadde endret på sida si siden sist jeg var der inne. Da jeg først søkte kom Hip hop image by glamourlights on Photobucket opp atter en gang, og nok en gang noe om 2700 Piney Grove Church Rd, Kenly, NC 27542. (Det var et hus til salgs der en gang i tida, enmannsbolig med tre soverom, to bad og bare 72000$) Ikke mye hjelp der altså, men hva med wikipedia? Vel, det første wiki spør om er; Did you mean: 27 542.gif Åhnei tenkte jeg da, har jeg søkt på feil hele denne tiden? Men det ble fort avkreftet da wiki geleidet meg til saker som List of 6th century lunar eclipses og Coats of arms of U.S. Infantry Regiments. Mer spesifikt 542nd Parachute Infantry Regiment - Så prøvde jeg piratebay, men de hadde ingen treff..så da gav jeg opp.. Men duden i orange dress så nesten litt kjent ut..ligner på han som var i den filmen med den greia.. Edited March 24, 2010 by Whitefall Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted March 26, 2010 *målløs* *bukker* Share this post Link to post Share on other sites
Porta 2 Report post Posted March 26, 2010 Takker for arbeidet du har lagt ned Whitefall ,hehe Ingen som vet om denne filmen altså? Share this post Link to post Share on other sites
Mentalpro 0 Report post Posted March 26, 2010 Man kan hitta mycket intressant på Internet ja.. @Whitefall att googla reindeer rifle funka nt heller Share this post Link to post Share on other sites
Reinsdyr 0 Report post Posted March 26, 2010 Hvilken film er dette klippet tatt ut ifra? Ser ut som en jalla men artig film Hvor har du klippet fra? Det kan jo hende det er en reklame for Joikaboller elns, og da blir det ikke så lett å finne originalen... Share this post Link to post Share on other sites
hankey 0 Report post Posted March 28, 2010 Er fra Gentlemen Broncos tror jeg. Share this post Link to post Share on other sites
Porta 2 Report post Posted March 28, 2010 Det er det, tusen takk!! Share this post Link to post Share on other sites
Reinsdyr 0 Report post Posted March 28, 2010 Haha, denne skal ses. Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted April 6, 2010 Fy faen, Whitefall! Hahahah. Share this post Link to post Share on other sites
Crazy_Man 0 Report post Posted April 7, 2010 Whitefall Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted April 7, 2010 Insta-classic. Share this post Link to post Share on other sites