scavenger 22 Report post Posted March 23, 2010 Er rimelig lolmode å ha HC i et spill som BC2. Hvorfor ikke bare spille Project Reality? Quote Share this post Link to post Share on other sites
duke_Qa 0 Report post Posted March 23, 2010 Har prøvd å være loyal til Battlefield.no, men serverne er proppfulle 95% av tiden så jeg får sjeldent plass og enda sjeldnere plass til venner Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted March 23, 2010 Spiller kun på BF.no selvfølgelig Quote Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted March 23, 2010 Har prøvd å være loyal til Battlefield.no, men serverne er proppfulle 95% av tiden så jeg får sjeldent plass og enda sjeldnere plass til venner I feel you. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChristianB 0 Report post Posted March 23, 2010 Som regel søker jeg bare etter servere, sorterer etter ping og går inn på en som er nesten full. Som regel blir det ikke Battlefield.no... Quote Share this post Link to post Share on other sites
duke_Qa 0 Report post Posted March 23, 2010 Konklusjon, Battlefield.no må lage flere bc2 servere. gjerne et par med passord som en kan finne her inne ' /> Deretter kan vi ha medium-war når vi måtte føle for det Quote Share this post Link to post Share on other sites
Loff3n 1 Report post Posted March 23, 2010 (edited) Tafser som regel på Server #5; Panama Canal , på grunn av den nice mix'en av HW og Inf action... All-Maps Conquest serverne er også mye brukt. Edited March 23, 2010 by LoFFeN™ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Chronometric 0 Report post Posted March 23, 2010 Jeg deltar når det er ledig plass på serverene... desverre så er det alt, alt for sjeldent.. Liker best Rush eller Squad-rush mode.... CQ blir lett litt for mye "løping etter ny flagg".... Sagt det før og sier det igjen... en egen BF.no server med forum-PW hadde vært supert! Enda bedre om den er allmaps Rush :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
patty 0 Report post Posted March 23, 2010 pubher0 chillern på Bf.no med alle tyskerne Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pipenerf 0 Report post Posted March 23, 2010 Spilte med deg i dag Straywalker, og ja, jeg har begynt å spille kun på BF.no. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zylark 1 Report post Posted March 24, 2010 Fremfor egne servere med passord, vil jeg foreslå at man gjennopptar "BigWar" kvelder. Nå blir de rett nok ikke så "big" da 32 spillere er maks, mot 64 i BF2. Men, man har en hel kveld på egen passordbeskyttet server hvor alle er i voicecomm og litt enkel strategi og oppgaver er delt ut under oppmøte på VT/TS/Mumble i forkant. altså får man i pose og sekk. Lukket server kun for BF.no brukere, organisert samspill (vel, noenlunde organisert samspill), og alle på ett gitt lag kan prate, skåle og banne med hverandre. Skulle det bli veldig populært, er det ikke værre enn å gjøre det til en fast fredags og lørdags aktivitet. Pils påbudt, vin godkjennes under tvil. Sprit medfører hardware-bruk forbud! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dipso 0 Report post Posted March 24, 2010 Hadde jeg fått favs til å funke skikkelig hadde jeg spillt nesten bare på bf.no... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zylark 1 Report post Posted March 24, 2010 Hadde jeg fått favs til å funke skikkelig hadde jeg spillt nesten bare på bf.no... Ikke værre enn å bruke som søke kriterie "Battlefield" og så sortere alfabetisk. Da får du opp alle BF.no serverne, og også [skamløs plugin] Battlefield Veterans serveren, som er drevet av legender og halvguder innen det som var BF i hine hårde dager. Fra dengang stats var noe for spesiellt interesserte, og lagspill var alt. Verdier man finner igjen i denne moderne revitalisering av gamle gubber med nysmurte gevær [/skamløs plugin] Quote Share this post Link to post Share on other sites
Habitats 0 Report post Posted March 24, 2010 Jeg spiller exclusively på bfno servere Har alltid gjort, vil alltid gjøre. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FRlTZ 0 Report post Posted March 24, 2010 Battlefield/Hellfragger primært ja :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
home 88 Report post Posted March 25, 2010 Spiller kun på BF.no selvfølgelig x3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mentalpro 0 Report post Posted March 26, 2010 hittar nt hf.no på search :/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
bamsefar 0 Report post Posted March 26, 2010 Søk på: "Battlefield.no" Quote Share this post Link to post Share on other sites
Colin 4 Report post Posted March 27, 2010 Hadde jeg fått favs til å funke skikkelig hadde jeg spillt nesten bare på bf.no... Ikke værre enn å bruke som søke kriterie "Battlefield" og så sortere alfabetisk. Da får du opp alle BF.no serverne, og også [skamløs plugin] Battlefield Veterans serveren, som er drevet av legender og halvguder innen det som var BF i hine hårde dager. Fra dengang stats var noe for spesiellt interesserte, og lagspill var alt. Verdier man finner igjen i denne moderne revitalisering av gamle gubber med nysmurte gevær [/skamløs plugin] *Sprelle* Quote Share this post Link to post Share on other sites
jahf6f672762vv 0 Report post Posted March 27, 2010 Spiller stort sett på Battlefield.no-servere, men det er mest fordi jeg ikke vet av noe særlig alternativ. Ikke fordi jeg synes det er spesielt stas. Baseraping, lamejoining, og admins som ikke ser ut til å foreta seg noe, men det er vel stort sett fordi det ikke finnes noe skikkelig regelverk enda. Er faktisk usikker på hvilken funksjon admins har, når FF er av, baserape er lov og lamejoining tilsynelatende godtas. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mentalpro 0 Report post Posted March 27, 2010 Søk på: "Battlefield.no" Ja, menade dt :] Quote Share this post Link to post Share on other sites
DrunkenGecko 0 Report post Posted March 28, 2010 BF.no in my <3 4 evah! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bull_Dog 1 Report post Posted March 28, 2010 Spiller bare på bf.no serverene, Kan hende det er gammel vane fra bf2 men synes generelt at folk oppfører seg bedre her på bruket en andre plasser og det er bedre humør og ikke bare 1000 14år gammle superhelter som leker lonewolf. Quote Share this post Link to post Share on other sites