Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Roaa

Balance tweaks

Recommended Posts

AA? Den så jeg ikke komme, med mindre det ikke blir opp tongue.png

At M60 og M1911 blir nerfet så jeg (dessverre) komme, får håpe de tar CG/40MM spammen med seg i samme slengen.

Shotgun + Slugs trenger en adjust også ' /> midt i siktet 100 % av tiden, bruker den lett som sniper, add magnum bullets og du 1 shotter nesten alltid, 2 shot maks.

Men glad for at m60 forhåpentligvis får seg en smell, 1911 syntes jeg ikke var så ille men har da ikke brukt den mye heller så skal ikke si noe spess p

Jeg tipper at de fjerner/adjuster "knockback" effekten på AA, hele heliet slenger jo så fort det drar inn et par skudd :)

M1911 er jo deilig, don't nerf! =(

FOR DEILIG. No recoil what so evah!  :)

Its like in a world of girls like this:

Dame1
25447-think_ugly_ugly_boy.jpg

We had one like this:

Dama Mi
babe-of-the-week-080108-20080801014859705-000.jpg

She has to be nerfed!

PS folkens. Dere trenger ikke se på bildet nr.2 i mer en 3-4 sekunder for å skjønne tegninga. Det gjelder spesielt BrannMannSam!

Guest Ghillie Girl

M1911 er ihvertfall veldig kraftig. Blir nesten på samme nivået som haglene. Saiga skyter ut 6 skudd like raskt som M1911 peprer ut 7, og resultatet er som regel det samme, stein død fiende.

M60 nerf gleder jeg meg til.

AA nerf, well, bruker sjelden AA annet enn på Port Valdez, stage 3, for å pepre apachen. Alternativt flyr jeg UAV'en bak fienden sine linjer (helst bak de høye hvite/gule tankene på hjørnet av kaien) og ødelegger apachen hver gang den respawner. Gjorde det samme på Isla Inocentes der russerne får Hind. Sitt bak fjellskrenten, bruk timer på klokka... hver 60 sekund respawner Hind'en, så da er det opp, fyre av og sprenge helo'en. Blir mange, mange sinte fiender da, men pytt sann, så lenge mitt lag vinner smile.png

Ikke sikker på nøyaktig respawn på apachen men tror det er omtrentlig det samme, hver 60 sekund.

M1911 er latterlig treffsikker, føler at den treffer bedre enn de fleste assault riflene på avstand, med singelshot/små bursts.

Er allerede frustrert over M60 horende medics med 12X Scope som er mer treffsikre enn Snipere... Helt utrolig..

Haglene må også nerfes, de er jo oneshot snipere med magnum ammo eller hva nå enn den perken er..

Hvorfor så mye whine over m1911? Den er helt grei som sidearm, men REX knuser den jo siden den oneshotter hvis man sikter skikkelig..

Hvorfor så mye whine over m1911? Den er helt grei som sidearm, men REX knuser den jo siden den oneshotter hvis man sikter skikkelig..

Fordi den har overhodet NULL recoil, om du skal ta en sniper på lang avstand er det lettere og ta opp M1911 og fyre av et magasin, enn noe som helst annet?

Litt satt på spissen, men den er faktisk alt for bra. Damage på den er 'grei' nok, kanskje litt mye vil noen si, men zero-recoil er det 'verste'.

Dame1

We had one like this:

Dama Mi

She has to be nerfed!

PS folkens. Dere trenger ikke se på bildet nr.2 i mer en 3-4 sekunder for å skjønne tegninga. Det gjelder spesielt BrannMannSam!

:)

Dame1

We had one like this:

Dama Mi

She has to be nerfed!

advaraler må komme før feilen, brukt alt for mye tid på dette bilde nå sad.png

Må vel si meg enig i 1911, drepte to karer i et hus med to headshots uten at jeg egentlig prøvde på det, bare skjøt imot de i det de sprang til venstre for meg for å gjemme seg i et rom. De var endog skadet, men forventet ikke så mye skade fra en pistol. Og det er ikke alltid gøy å møte på en sniper som dreper deg med 1911 når du peprer han med en eller annen stor LMG.

Men skeptisk til M60, føler det er det eneste våpenet som jeg klarer å bruke som medic på et fornuftig vis, men det er vel det som er problemet til folk tongue.png

Edited by duke_Qa

1911 er for amatører. Ekte menn bruker REX!

og vinnere bruker ?gnarch? den med 17 skudd for all your fragging needs!

M60 plager meg ikke stort, det gjør forsåvidt ikke m1911 heller, men merker den er overpowered. Det som bør nerfes er rfk og 40mm, noe trist siden jeg fikk platinumstjerne med 40mm i går, men den er seriøst vanvittig op.

Synes egentlig både PV-våpen og 40mm er helt greie. Jeg føler ikke jeg dør av dem noe oftere enn et lass med andre årsaker som er, om ikke one shot kills, dødelige nok til at jeg uansett ikke har sjans til å reagere.

Det de kunne ha gjort med balansen er å øke skaden på SMGer og automatrifler, slik at det blir litt mer risky å satse på å bruke de litt treigere våpnene som Calle og 40mm.

40mikemike har de harvet over allerede. Rangen har blitt kraftig forminsket i allefall. Man må sikte alvorlig ut i periferien for å få den over 50 meter, mens den stort sett durte rett frem før. Fint, synes jeg smile.png