Porta 2 Report post Posted March 23, 2010 Virkelig? Mener å huske fra millitæret at jeg løp rundt med fallskjerm i sekken og små matesker med uante mengder raketter, granater og patroner Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dokteur Kill 0 Report post Posted March 23, 2010 Hjertestarteren var jævlig nyttig hver gang vi hadde uhell på skytebanen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted March 23, 2010 Virkelig? Mener å huske fra millitæret at jeg løp rundt med fallskjerm i sekken og små matesker med uante mengder raketter, granater og patroner Mente det måtte et helt lag til for å drasse rundt på en Carl Gustaf 84mm (RFK) med 4 raketter. Eller var det kanskje 2-3 mann? Men det som virkelig ødelegger realismen er at man ikke kan sitte på ATV/vannskuter og skyte med 84mm RFK samtidig som man kjører! Dritt!! PS: Jeg har skutt med sånn i virkeligheten!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dokteur Kill 0 Report post Posted March 23, 2010 Og så kan man bare bruke én MG3 om gangen. Skuffa, altså! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Porta 2 Report post Posted March 23, 2010 Virkelig? Mener å huske fra millitæret at jeg løp rundt med fallskjerm i sekken og små matesker med uante mengder raketter, granater og patroner Mente det måtte et helt lag til for å drasse rundt på en Carl Gustaf 84mm (RFK) med 4 raketter. Eller var det kanskje 2-3 mann? Men det som virkelig ødelegger realismen er at man ikke kan sitte på ATV/vannskuter og skyte med 84mm RFK samtidig som man kjører! Dritt!! PS: Jeg har skutt med sånn i virkeligheten!! For meg er det mangel på tute på vannskuteren som ødelegger realismen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest Ghillie Girl Report post Posted March 23, 2010 Kan jo sitte bak på vannscooteren og skyte så mye RFK du vil mener jeg. Og alle vet jo at dual-MG3 ikke blir unlocka før rank 47... duh! Mellom 25 og 47 må du plent klare deg med M60 med 40mmgl attachment og påklistra Saiga bare i tilfellet M60 og 40mm ikke nok til å kveste dem helt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dokteur Kill 0 Report post Posted March 24, 2010 MG-3 var definitivt ikke noe å synge halleluja for, nei Men jeg har begynt å få teken på M60. Tror absolutt den kunne trengt en liten nerf, ja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zealuu 0 Report post Posted March 24, 2010 (edited) Jeg har såvidt prøvd MG3. Treffer stort sett mer med MG36 (som ingen engang har tatt seg bryet med å nevne :<) enn jeg gjør med noen av de andre, inkludert M60. Det har sannsynligvis noe med det innebygde red dot-greiene å gjøre, siden jeg helst kjører supermedpacks framfor våpendilldall. Edited March 24, 2010 by Zealuu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Habitats 0 Report post Posted March 24, 2010 M60 trenger å endres ja, men tviler på at de kommer gjøre noe med det med det første. Virker som om de har nok å gjøre en stund fremover. http://forums.electronicarts.co.uk/battlef...noted-dice.html Quote Share this post Link to post Share on other sites
bChaos 0 Report post Posted March 24, 2010 Fant bare fram en oversik for å sammenligne M60 og MG3 M60 LMG (25,000 Medic) Good all-around light machine gun. Damage - 13/22 Accuracy - 12/22 Rate of Fire - 15/22 MG 3 (57,000 Medic) Capable of firing 1,000 rounds per minute, this is the LMG with the highest rate of fire. Damage - 7/22 Accuracy - 9/22 Rate of Fire - 22/22 --------------------------------------------------- Quote Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted March 24, 2010 Når unlockes gatling minigun egentlig? Kunne tenke meg rydde skog litt mer effektivt! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dokteur Kill 0 Report post Posted March 24, 2010 Det er et spesielt bonusvåpen. Du må banke Jesse Ventura for å få den. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vargtass 0 Report post Posted March 24, 2010 ENEMY DESTROYER SPOTTED! dead thread is dead go team M60 Quote Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted March 25, 2010 Vel, som vanlig er tysk teknologi overlegen amerikansk. Men når amerikanerne selv skal fremstille det, vrir de sannheten slik at man tror at de lager de beste tingene. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dokteur Kill 0 Report post Posted March 25, 2010 Ikke glem at vi snakker om amerikansk teknologi som egentlig bare er en middelmådig tilpasning av tysk (Men DICE er vel fremdeles hovedsakelig svenske) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Yarrrrrrrr 0 Report post Posted March 25, 2010 Dice har glemt en liten detalje med MG-3en. I Bad Company spretter tompatronene ut på siden. I virkeligheten faller tompatronene ned på undersiden. MG-3 er sexeh. Savner "Helga". Hun var min 12 kilos dame som måtte behandles røft. Måtte sloss litt hver gang man skulle dra ladegrep Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ugle 0 Report post Posted March 26, 2010 Med MG3 prøvde jeg, og feilet big time. Våpenet er latterlig i spillet. Her snakker vi om våpenet som har lyden fienden hater mest etter Barrett 50.cal. Det er en skremmende lyd. Man vet at man ikke skal kødde med den. Prøvde den i spillet, og tok ett liv. Så kom neste mann mot meg, og i teorien er han sjanseløs! Jeg fyrer av mitt syke beist, and what do you know, hitmarker her, hitmarker der, og det ender med at begge dør, der jeg blir KNIVET i fjeset, og han dør av skuddene mine! HAHAHAHAHA! WHAT THE FUCK!? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gorgoroth 0 Report post Posted March 26, 2010 MG3 og G3 eier på Hardcore Softcore i det heletatt er ræva Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maxi 2 Report post Posted March 26, 2010 Ingenting knuser MG42 i DoD, fantastisk lyd og kraft, men noe trist å høre medsoldater rope MG42 UP AHEAD MG3 i bc2 er bare en nedtur. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gorgoroth 0 Report post Posted March 26, 2010 MG3 er Konge på Hardcore mode til og med alle sniperne er jo ræva på Normal mode. det skal ikke være noe vits med feks Barrett 50 Cal og måtte ta Headshots :S og 4 skudd på Klosshold med en 357 Magnum Revolver jeg tror ikke det Spill Hardcore og nytt spillet mye mer Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dokteur Kill 0 Report post Posted March 26, 2010 til og med alle sniperne er jo ræva på Normal mode. det skal ikke være noe vits med feks Barrett 50 Cal og måtte ta Headshots :SDu forklarte nettopp hvorfor hardcore er noe drit.Alt som gir folk enda mer lyst til å spille sniper gjør spillet dårligere. Dessuten er hardcore mode b0rket av at du ikke har skikkelige siktemidler for granatkaster, AA og fastmontert MG. MG36 er også bugget i hardcore, siden den mangler rødpunktet i siktet sitt. Hardcore trenger en god del finpuss før det er mer enn en kuriositet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gorgoroth 0 Report post Posted March 26, 2010 haha jeg tenker realisme i spillet det er jo ikke moro og bruke et halve magasinet med en g3 for å drepe en fyr stakkars egineers med smg de bruker jo nesten hele magasiner Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dokteur Kill 0 Report post Posted March 26, 2010 haha jeg tenker realisme i spillet Jeg tror kanskje du er på feil sted.BC2 er omtrent like realistisk som Team Fortress 2. Det at grafiske objekter i et spill er modellert etter ting fra virkeligheten betyr ikke at spillet er ment å være realistisk. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ninjabloo 50 Report post Posted March 26, 2010 Nå er det vel ingen som spiller bc2 for realismen? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted March 26, 2010 Det er jo realistisk at folk dauer når du skyter dem? hahaha Quote Share this post Link to post Share on other sites