Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
tykjen

God of War 3

Recommended Posts

seff, og jeg elsker det. Det vakreste og det mest brutale spillet jeg har spilt på en stund gitt :)

tja. er jo forsåvidt samme gamle. men enda litt mer perfekt. og hadde ikke trudd det men hakket mer episk enn 2ern.

Har ett elsk/hat forhold til God of War, og det samme gjelder på PS3. Merker at jeg slitter enkelte plasser, men på en måte som får meg til å ville forbedre meg selv! Denne gangen oser det hele av en suveren presentasjon.

Til Sofakommandanten - ja og nei. Har selv spilt 1 mens jeg hoppa over 2. Merker at det er ting jeg ikke har fått med meg.. men det jeg hovedsaklig er ute etter i spillet, er gameplay opplevelsen.

Hvis du har tid/interresse av det, så gå for PS3-porteringene av 1 og 2 først. Hvis ikke: kos deg med en heidundrenes action-fest som er 3'ern :)

PS. Hva synes folk om vanskelighetsgraden på "God Mode"(middels)?

Edited by Cathode

Boots of Hermes er jo rimelig insane kult :)

Når du stormer gjennom folk og fiendene blir slengt uti lufta og slow mo :) konge

Tydelig at dette spillet må kjøpes når oppgaven er levert inn på mandag.. Jeg har vel ikke noe valg? Lenge leve at jeg har fått tilbake ps3 fra lefdal!

Spillet er kjempenice det :)

Har ennå ikke fått spilt 1 og 2, men grafikken i dette og måten ting blir presentert på...damn :)

Var alikevel ting å henge seg opp i, men ikke mye nevneverdig :blush:

Mao du syntes det gikk greit å gå rett på 3'ern?

Lang tid tar det å spille seg gjennom 1 og 2 forresten? For en middelmådig spiller..

jeg starta med 1'ern og selv om det er bra så er det et pes og spille gjennom da man er vant med så mye mer som mangler. Alt fra detaljer,styring osv. Alt har jo blitt mye bedre enn fra ps2 tiden og jeg klarer ikke nyte det når jeg vet at dagens standar er mye bedre. Men til å være ps2 er 1'ern meget imponerende. har ikke kommet meg gjenom ennå så 2'ern er uprøvd

Jeg digga enern. og hadde ikke tid til toern, men var fast bestemt på å kjøpe treern,helt til jeg testa demon.. ble lei før jeg var ferdig meen.

Men etter denne post så blir jeg uskikker ?... er treern bra ?kanskje noe å bruke tia på mens jeg venter på Gustav och Tjorven ?

Aner ikke hva min favorittscene i spillet er enda. Utviklerne har rett når de sa det vil være mange minneverdige scener.

Sålangt kampen mot Hercules og Chronos stiller veldig sterkt. Er helt sinnsyke kamper.

Man bør gjennomføre enern og toern først for å forstå Kratos, hvorfor han er så sint og hvorfor han er så mektig :)

Kort fortalt var han en av de dyktigste krigerne i Sparta, mye pga han er sønn av guden Zeus, bror til Hercules han selv.

I en episk kamp mot flere tusen soldater ba han om hjelp fra krigerguden Ares. Men han lurte Kratos, han ga han mye makt, så mye at Kratos klarte ikke å kontrollere seg selv. Slaktet alle på slagmarken inkludert hans kone og unger.

Så helt siden da har han lovet hevn mot hele Olympus :) God of War 3 fortsetter på sekundet etter toeren avslutter og det starter så episkt at The Gladiator og The Matrix kan skjemmes.

Fy helvete for et rått spill!

Aner ikke hva min favorittscene i spillet er enda. Utviklerne har rett når de sa det vil være mange minneverdige scener.

Sålangt kampen mot Hercules og Chronos stiller veldig sterkt. Er helt sinnsyke kamper.

Tja, må kanskje spille gjennom en gang til for å kunne si det helt sikkert, siden alt er så overveldende :blush:

Det er etter min erfaring, en stor fordel å være to (som spiller). Så kan man kan bytte spille/slappe av og nyte det som foregår på skjermen. Tror ikke jeg hadde klart og sitti 6 timer i strekk med spillet på egen hånd.

Angående vanskelighet, synes middels var passe vanskelighetsgrad, selv om jeg dauer nok ganger til at spillet foreslår å gå ned i vanskelighetsgrad. Blir bare mer gira av det. Det er ikke ofte det skjer med meg og platformsjangeren!

Slet noe helt vanvittig ved et punkt i spillet, men da var det bare jeg som hadde glemt at det gikk an å oppgradere våpen. ' />

Favoritt våpen: steinknoker og "gressklipper on a leash" :)

Edited by Cathode

Har fått tilbudt easy som vanskelighets en plass, der fikk jeg det 3 ganger :). Føltes umenneskelig, helt til jeg skifta om taktikk så ble det ganske lett.

I dag skal spillet rundes, selv om det blir litt trist sad.png

Eneste jeg har slitt med sålangt er sexscenen... klarer alle knappene helt til den mer om analogsticken sidelengs. Prøvd 20 ganger...måttet gi opp sex 2 ganger nå. FÅr bare så være.

Nedkjempet Titaner, Guder og 10000 monstre. Men å nedkjempe ei dame feilet jeg på ....

the ninja way is not in the bedroom

Holdt ut en time i eneren og halvtime i toeren, hack n slash som kjedet røven av meg, men er i det minste grafiskt pent

lol Avean. fikk en bug der også tror jeg. etter og ha fått suksess første gangen på sex'n måtte jeg jo ha omgang #2, og da var det bare Ei av damene som så på og tok på seg selv. mulig den andre dama ble helt slått ut av den første omgangen hah ^.

og ja..favorite moment? for mange og tenke på, intro kampen var litt av en måte og begynne spillet, NØYAKTIG der 2'rn slutta.

men kampen mot Hercules er noe jeg kosa meg med. og jeg har holdt meg til de våpnene jeg fikk av ham etter fightn. KNUSER alt.

og har du ikke spilt gow 1 og 2...Så BØR du. er så fet story etc at man kan ikke unngå og tenke tilbake på så mange epic moments fra gow 1 og 2 mens man spiller 3'rn og blir påminna om storyen. og møte Athena igjen var sexy.

har aldri sett bedre produksjon i ett spill, voice acting, plot, musikk og grafikk..helt latterlig. ps3 fikk endelig vise fram litt power. lille kratos med 10000vis av polygons som sloss på chronos med sine millioner av polygons, alt i realtime..hakeslepp.