Clayman 2 Report post Posted March 16, 2010 Counter Strike: Source scenen har blomstret den siste tiden, nå er [f]ellowship klar med ny lineup! Les hele saken på forsiden Quote Share this post Link to post Share on other sites
faith- 0 Report post Posted March 16, 2010 jaja Quote Share this post Link to post Share on other sites
snillgegekeke 19 Report post Posted March 16, 2010 Trodde et øyeblikk at Entreri gjorde comeback gl da Quote Share this post Link to post Share on other sites
9RRRRr 0 Report post Posted March 16, 2010 Nå må dere jo skrive om resten av norge.css også? GL Devone<3! Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted March 16, 2010 PzN, Entreri, ninjabloo, luki, durac og fantab0x - for en lineup det der var! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vyp 0 Report post Posted March 16, 2010 lykke til skal dere ha Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vafflus_Slappis 41 Report post Posted March 16, 2010 PzN, Entreri, ninjabloo, luki, durac og fantab0x - for en lineup det der var! Enig, ikke vondt ment til gutta i nye [f]ellowship, men klanen kommer ikke til å bli den samme i mine øyne. GL anyway Quote Share this post Link to post Share on other sites
Clayman 2 Report post Posted March 16, 2010 GL =)))) Quote Share this post Link to post Share on other sites
NiftZ 0 Report post Posted March 16, 2010 Lykke til ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted March 16, 2010 Reportasje fra den gangen vi hadde bootcamp i Ålesund: http://www.battlefield.no/forum/index.php?showtopic=86190 Mye snadder og artige bilder. Tegningen til Bloo der er jo faktisk EPIC! Ønsker gjengen lykke til - og håper de vil representere de samme verdiene og holdningene som vi gjorde i "gamle dager" Edit: Måtte bare direkteposte den tegningen Quote Share this post Link to post Share on other sites
HrimneR 0 Report post Posted March 16, 2010 PzN, Entreri, ninjabloo, luki, durac og fantab0x - for en lineup det der var! og meg! Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted March 16, 2010 fikk du spilt en kamp? hadde du noen gang pc som funket? hehe Quote Share this post Link to post Share on other sites
ninjabloo 50 Report post Posted March 16, 2010 HrimneR var forsåvidt mye mer med enn det jeg var. GL Mira, måtte du bytte nick når [f] returnerte? Quote Share this post Link to post Share on other sites
PzN 48 Report post Posted March 16, 2010 Blandet følelser med å se "Fellowship"-navnet igjen, men håper dere ikke legger skam på det. Lykke til Jon Kjetil! Kommer snart på besøk til deg Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiraculiX 0 Report post Posted March 16, 2010 Enig, ikke vondt ment til gutta i nye [f]ellowship, men klanen kommer ikke til å bli den samme i mine øyne.GL anyway Jeg prøver heller ikke å gjenskape det samme laget, men å samle sammen en gjeng med de samme verdiene og samholdet vi hadde i [f]ellowhip før. HrimneR var forsåvidt mye mer med enn det jeg var.GL Mira, måtte du bytte nick når [f] returnerte? Knutern var så absolutt med! Var bare netshop og knut som hadde en slags "understanding". No pun intended. Yes, følte det var på tide nå. Et og et halvt år med fakenick får holde ;-) Takk til alle som tror på oss! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted March 16, 2010 Lykke til @Entreri: Hvilken Michelangelo tegna det der, det ligna på en prikk Quote Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted March 16, 2010 bloo seff JK: Serr du må skifte avatar tilbake til miraculix Quote Share this post Link to post Share on other sites
greven_ 0 Report post Posted March 16, 2010 GL JÅCKE, elskling. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kyosa 0 Report post Posted March 17, 2010 Ser jo veldig bra ut da. Tror også det er viktig at de ikke sammenlignes med de gamle godgutta. Nå skal Mira skape ny historie, og vi gleder oss Quote Share this post Link to post Share on other sites
far2fish 0 Report post Posted March 17, 2010 gl, håper vi kan ta en friendly med dere som i gamle dager, med flittig bruk av kniven Blir nok 16-1 eller noe til dere, men allikevel kos Quote Share this post Link to post Share on other sites
PzN 48 Report post Posted March 17, 2010 Når jeg tenker på dette føler jeg meg skikkelig nerd, men Fellowship var den beste tiden jeg har hatt omtrent. Én ting var spillingen og hevde seg, men det som helt klart gjorde klanen spesiell var det utrolig samholdet som var i klanen. Akt fra Sara's telt i Oslo, bootcam i Ålesund til de endeløse timene med skitprat som vi hadde. Jeg håper at andre klanspillere kan kalle tidligere lagkamerater for ekte venner, for det kan jeg. Simen, Knut, Jon Kjetil, Jørgen, Andreas... I love you! Håper denne klanen både hevder seg slik vi gjorde og får et lignende samhold, fordi det er DET jeg forbinder med klan-navnet! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted March 17, 2010 gl, håper vi kan ta en friendly med dere som i gamle dager, med flittig bruk av kniven Blir nok 16-1 eller noe til dere, men allikevel kos Det ble faktisk 57 - 3 ^^ Men det skal sies - kampene mot dere var faktisk noe av det trivligste som var de årene. Makan til herlig gjeng! Quote Share this post Link to post Share on other sites
TommyM 0 Report post Posted March 17, 2010 bootcamp i ålesund. Lol fail Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted March 17, 2010 ..og det kommer fra en kar som bor i en by hvor hovedattraksjonene er et par rundkjøringer med roser og fylkesadministrasjonen. WIN! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cornell 0 Report post Posted March 17, 2010 Haha Eirik Takk til alle som tror på oss Quote Share this post Link to post Share on other sites