Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Clayman

[f]ellowship vender tilbake med ny lineup

Recommended Posts

PzN, Entreri, ninjabloo, luki, durac og fantab0x - for en lineup det der var!

Enig, ikke vondt ment til gutta i nye [f]ellowship, men klanen kommer ikke til å bli den samme i mine øyne.

GL anyway :)

Reportasje fra den gangen vi hadde bootcamp i Ålesund: http://www.battlefield.no/forum/index.php?showtopic=86190

Mye snadder og artige bilder. Tegningen til Bloo der er jo faktisk EPIC!

Ønsker gjengen lykke til - og håper de vil representere de samme verdiene og holdningene som vi gjorde i "gamle dager" :)

Edit: Måtte bare direkteposte den tegningen :)

lagbilde_0.jpg

og meg!

Blandet følelser med å se "Fellowship"-navnet igjen, men håper dere ikke legger skam på det. Lykke til Jon Kjetil! Kommer snart på besøk til deg :)

Enig, ikke vondt ment til gutta i nye [f]ellowship, men klanen kommer ikke til å bli den samme i mine øyne.

GL anyway

Jeg prøver heller ikke å gjenskape det samme laget, men å samle sammen en gjeng med de samme verdiene og samholdet vi hadde i [f]ellowhip før.

HrimneR var forsåvidt mye mer med enn det jeg var.

GL Mira, måtte du bytte nick når [f] returnerte?

Knutern var så absolutt med! Var bare netshop og knut som hadde en slags "understanding". No pun intended.

Yes, følte det var på tide nå. Et og et halvt år med fakenick får holde ;-)

Takk til alle som tror på oss!

Ser jo veldig bra ut da. Tror også det er viktig at de ikke sammenlignes med de gamle godgutta. Nå skal Mira skape ny historie, og vi gleder oss :)

gl, håper vi kan ta en friendly med dere som i gamle dager, med flittig bruk av kniven :)

Blir nok 16-1 eller noe til dere, men allikevel kos :)

Når jeg tenker på dette føler jeg meg skikkelig nerd, men Fellowship var den beste tiden jeg har hatt omtrent. Én ting var spillingen og hevde seg, men det som helt klart gjorde klanen spesiell var det utrolig samholdet som var i klanen. Akt fra Sara's telt i Oslo, bootcam i Ålesund til de endeløse timene med skitprat som vi hadde. Jeg håper at andre klanspillere kan kalle tidligere lagkamerater for ekte venner, for det kan jeg. Simen, Knut, Jon Kjetil, Jørgen, Andreas... I love you!

Håper denne klanen både hevder seg slik vi gjorde og får et lignende samhold, fordi det er DET jeg forbinder med klan-navnet!

gl, håper vi kan ta en friendly med dere som i gamle dager, med flittig bruk av kniven :)

Blir nok 16-1 eller noe til dere, men allikevel kos :)

Det ble faktisk 57 - 3 ^^

Men det skal sies - kampene mot dere var faktisk noe av det trivligste som var de årene. Makan til herlig gjeng!

..og det kommer fra en kar som bor i en by hvor hovedattraksjonene er et par rundkjøringer med roser og fylkesadministrasjonen. WIN! :)

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...