Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Clayman

Informasjon om sluttspill

Recommended Posts

Kjipt å komme på 4. plass med de premiene :/

Skal lett specce kampene mens jeg er på TG!

GL EIRIK! Vis meg at du er best!

Hoihoi for noen digge premier :)

Tidenes playoffs dette her.. ingenting kan forutsees denne gangen!

Holder allikavel en knapp på Teatime :)

gogo teatime leetgamer og GI!

og 80% av twk eller? :p

mythii MYTHII mythii MYTHII mythii MYTHII mythii MYTHII mythii MYTHII mythii MYTHII mythii MYTHII mythii MYTHII mythii MYTHII mythii MYTHII mythii MYTHII mythii MYTHII mythii MYTHII mythii MYTHII mythii MYTHII mythii MYTHII mythii MYTHII mythii MYTHII mythii MYTHII mythii MYTHII mythii MYTHII mythii MYTHII mythii MYTHII mythii MYTHII mythii MYTHII mythii MYTHII mythii MYTHII mythii MYTHII

nice!

gleder meg nå, satser på at kampene på fredagen starter etter 14.00 så vi slipper å stresse med fly/tog :)

Dere må nok belage dere på å møte tidlig opp på fredagen. Såvidt jeg forstod så er det satt av tid til playoffs på compopcene mellom 09:00 og 16:00, men det er ikke 100% bekreftet.

Også må alle lagene huske kontaktinformasjon. Gjør det lettere for både dere og Nirex+z0et som bare kan sende sms til dere 1 time før kampene starter. :)

Veldig imponerende :)

Blir det noe coverage fra NRK eller? Det bør i hvert fall være srctv på plass til alle kampene!

Tips til neste år er og prøve og få til BO3 i playoff kampene! Blir mye "større" playoff og samtidig mer spilling! Skjønner at det er vanskelig i år i og med at det skal spilles på compo pcer der det skal spilles 100 andre spill!

Gl everyone!

Best of three, altså at det spilles maksimum 3 maps, minimum 2. Første lag som vinner 2 maps er videre.

Skulle ønske vi kunne kjørt i gang med BO3 ja, kirso. Men som du sier så er det et tight skjema på pcene det skal spilles på.

Tror det er litt av en kabal som skal gå opp der iom. at vi ikke har fått tilsendt fastsatte tidspunkt på når dere skal spille. :)

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...