Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
xAncalagonx

Hva bør du ikke gjøre i BC2?

Recommended Posts

GHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH

IKKE SITT FUCKINGS 5 STK SNIPERE I ET FORDØMT FYRTÅRN PÅ EN 16 SLOT SERVER NÅR MAN SKAL DEFENDE ET POINT SOM ER 1500M UNNA INNI ET HUS!!! FORBANNA NOOOBBBS!!

:) ' /> :):tafse::):yell: :yell: :yell::cursing: :cursing: :cursing: :cursing: :tafse::iiiiik::panic: :panic:

Ikke hold det inne, fortell oss hva du virkelig føler.

tongue.png

i går plantet jeg en gustav i stumpen på min egen tanks med 3 personer inni i det jeg skulle ut å reparere :tafse:

Alltid like gøy å være litt for kjap på knappene :)

Kd'en gir jeg så komplett faen i. (Kanskje derfor den er positiv også :)) Med så mye randomnes i spillet, typ 40mm,CG, granat, skudd på avveie osv osv, kan man ikke ta det for noe godt tall på om man er flink eller ikke syns jeg.

Nuvel, det du IKKE skal finne på å gjøre i dette spillet er å Tro at man er skilled med M60, for så skryte av det i chatten etterpå.

GHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH

IKKE SITT FUCKINGS 5 STK SNIPERE I ET FORDØMT FYRTÅRN PÅ EN 16 SLOT SERVER NÅR MAN SKAL DEFENDE ET POINT SOM ER 1500M UNNA INNI ET HUS!!! FORBANNA NOOOBBBS!!

:) ' /> :):tafse::):yell: :yell: :yell::cursing: :cursing: :cursing: :cursing: :tafse::iiiiik::panic: :panic:

Ikke hold det inne, fortell oss hva du virkelig føler.

' />

tro meg, godt å få det ut p

min værste opplevelse, er : Heiv en mine ut for å sprenge en APC (tanks som skyter flere skudd) men heiv den ene minen litt feil, og så prøvde jeg å "desarmere" den med repair toolet mitt, dessvere så ble det heller jeg som måtte repareres xD

Fyre av ett par røykgranater i god tro og håpe at de vil få deg og dine lagkompiser trygt over åpent lende. Dette har kun to utfall, som begge er like dødelige. 1) Akkurat i det laget har kommet seg inn i tåka, letter den raskere enn en fjert i vinden og sola gløtter frem like før du får huden pumpa full av bly. 2) "Aha, røykteppe!" tenker 4 fi som tilfeldigvis er engy. 4 CG runder sendes inn i tåka, og du sendes til de evige slagmarker.

Den eneste konstruktive bruken av røykgranater er en direct hit på 5 meters hold.. rimelig sikker på at det er dødelig.

Du bruker jo ikke smoke for å gå gjennom den. Du legger den ut der du vil at fi skal tro at du er, mens du sniker deg forbi en annen plass.

Men de løper jo gjennom den på film!=P Men ser poenget ditt. Argumentet jeg prøvde å hinte til er at smoken ikke har delay før den utløses, og den blir for fort borte igjen. Den burde bøffes opp litt (ikke så mye som tracerdarten der i mot. Er reine turkeyshooten hver gang ett chopper er i lufta nå for tida).

Prøv å fly en runde rundt på et map der det er heli og land i main igjen..

Discolys på helikopteret :)

Klarte kunststykket å smelle av en RPG i rævva på egen tanks istedet for å reparere, på en halv meters avstand, i kosekamp mot TB her på søndag. Endte ikke bra...

Andre ting jeg har begynnt å lære meg er, ikke legg ut miner der kuler spruter og granater smeller. Med kniven skal man sikte mot hodet, og bommer man en gang, prøver man ikke en andre gang. Ikke trykk inn zoom når du samtidig forsøker å løpe i dekning. Ikke skyt granater på ett hus som er kondemneringsklar, om det er en fiende i toppetasjen og tre vennlige i underetasjen.

Og sist men ikke minst, ikke spam fallskjermknappen når man hopper fra store høyder.

Klarte kunststykket å smelle av en RPG i rævva på egen tanks istedet for å reparere, på en halv meters avstand, i kosekamp mot TB her på søndag. Endte ikke bra...

Nei, nei, nei. Du må da aldri sitte deg i hardware uten å ha drillen fremme :)

Nei, nei, nei. Du må da aldri sitte deg i hardware uten å ha drillen fremme :)

Vet. Eneste gangen jeg har klart akkurat det. rutinen er hopp ut, trykk venstre musknapp. Drill er satt før jeg løper i tanks/APC/chopper. Denne gang var tilfeldigvis RPG oppe etter tidligere tap av tanks og etterfølgende revansjeskudd. Og når jeg tenker meg om, var det på tirsdag, ikke søndag.