Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
PureBlizz

Battlefield.no Serverne

Recommended Posts

Har vært medlem her, og sjekket forumet regelmessig i lang tid.. Har nok likevel aldri sett noen grunn til å innvolvere meg på serverne eller i noe her på forumet.

Har nå tatt steget over til BFBC2, og storkoser meg på de nye serverne våre! Ble revivet av Ravn i kveld, og føler meg endelig hjemme på en Server =)

Takker alle og enhver for stabile(stort sett da..) og gode servere, fulle(alltid..) av trauste norske gubber, som spiller fair and squear! En utopi etter 4-5 år med

russiske og finske fjaseservere med statpadding og spawnraping. Håper Serverbrowseren fikses snart, og ser frem til årevis med taffsing på Battlefield.no :)

Husk å spot!

Vi sitter en liten gjeng på Vt, det er ikke bare bare å få alle inn! Men når vi først greier det, herregud så kos! :)

Jeg hadde noen timer til rådighet i kveld, men klarte aldri å komme meg inn på serverne til battlefield.no :)

Fullt hele tiden.

Heller ikke gotland eller tv2 kom jeg inn på. Ble mye drittservere med høy ping for å kunne spille litt!

Welcome to my world. Vi sitter på VT og hyler ut til hverandre når det er ledige slots .... så ille er det . En person går inn å refresher og hyler ut når noen slots blir ledig. Bruker gjennomsnittlig kanskje 15 minutter på å komme seg på server. Ikke rart folk ikke leaver så lett ....

Jeg vil nok være enig i den, selv om de bare fylles opp de også.

blir vel som et glass som står under ei rennedes vannkran: det vil alltid bli fylt opp uansett hvor stort glass du har. Helt til noen skrur av vannkrana.

Særs enig i at vi kan trenge flere allmaps-servere. Hele spillet er såpass nytt at det er stor stas å få lært seg samtlige maps bedre nå, føler i allefall jeg.

Om jeg har forstått det riktig er det en limit på hvor mange "slots" vi kan ha oppe, og vi har allerede maks antall vi får lov til å ha av EA.

Så jeg vil tro det er fler servere som står klare med en gang limiten blir fjerna, om den i det hele tatt blir det da.

Kom inn på squad rush serveren en gang i dag, etter den hadde krasjet, siden kan jeg bare glemme å få spot der igjen.

Men flere servere kommer vel etter hvert antar jeg.

Hvorfor i alle dager har EA en limit på antall slots? Vil de ikke ha flest mulig spillere? Eller er de redd for at systemene deres ikke takler all inputen det får?

Hvorfor i alle dager har EA en limit på antall slots? Vil de ikke ha flest mulig spillere? Eller er de redd for at systemene deres ikke takler all inputen det får?

Jepp de har satt ett max antall til de har fikset problemene sine :)

Backenden til EA har vært overbelastet siden torsdag i forrige uke, og samtlige servertilbydere har blitt bedt om å ta ned alt av pubblic-servere og stoppe salg av utleieservere. Vi håper at forbudet blir hevet i løpet av uka som kommer.

http://forums.electronicarts.co.uk/battlef...al-servers.html

EA oppgraderer serverparken:

hentet fra bluesnews.com

The Battlefield Blog announces plans to take down EA servers a couple of times for maintenance, saying this will affect all three Battlefield: Bad Company 2 platforms. They say they will "come up with even more hardware with more capacity to handle all the BFBC2 traffic. Once the maintenance is complete you will experience an improvement to your online experience." The update also outlines some stats from the battlefield:

Since launch a week ago, BFBC2 has already put EA servers through the following stress:

The 4 different soldier types have gathered a score of more than 34 Billion.

There's been more than 400M kills made.

1.3M roadkills

Squads and Teams have assisted each other to 6.2 Billion points.

Ble revivet av Ravn i kveld
Er det det han kaller det nå om dagen :)

Vi sitter en liten gjeng på Vt, det er ikke bare bare å få alle inn! Men når vi først greier det, herregud så kos! :)

Jeg trenger noen å snakke med =(