Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
zpam

Vi anmelder Bad Company 2 litt til

Recommended Posts

img_anm.jpg Vi anmelder Bad Company 2 litt til

Etter mange mange timer med ivrig hamring for å logge seg på EA sine servere, har Andreas Gregoriusson Ryddevatn endelig samlet opp nok timer spilletid til å gjøre en fullverdig anmeldelse av flerspillerdelen av BFBC2.

(Battlefield.no): EA hadde nok ikke regnet med så stor pågang som det ble ved lansering av Battlefield Bad Company 2. Dette har vi i den siste uken fått føle på kroppen i det vi har satt og hamret i desperasjon for å komme oss på nett for å spille. En av de som også har satt og hamret sin mus til døde i håp om å komme seg på nett er Andreas Gregoriusson Ryddevatn.

Fulle servere

battlefield_bad_company_2_profilelarge.middels+%28400x400%29.jpgPartikkeleffekt: Ikke et sted for støvallergikere.Så lenge folk ikke har slitt med problemer med pålogging, har vi vært så heldige at serverene våre har vært fulle til randen stort sett hele tiden.

Vi er kjempeglade for alle tilbakemeldinger vi får på forumet og vi oppfordrer alle til å tvinge sine spillevenner til å pelle seg inn hit i det hyggelige felleskapet.

Minner også om at vi ønsker fremdeles administratorer på våre servere, grafikere og andre ressurspersoner som kan tenke seg å bidra på en måte her på Battlefield.no

Nøye testet etter strenge kriterier

Spillet har blitt testet i detalj etter strenge retningslinjer. Resultatet kan du høre selv i anmeldelsen. 

Det skal også sies at klaner som ønsker å ha servere til kamper og trening kan kjøpe seg dette for slikk og ingenting hos multigamer.no

kosestund3.mp3

kan ikkje huska å ha kniva zpam....

Husk at du må aktivere kniven eit stykke frå fienden. Det er nesten umogleg å kniva når ein står nær nok til å kjenna karamelllukta :)

Flott anmeldelse ! Jeg må si jeg likte denne måten å formidle det på.

kan ikkje huska å ha kniva zpam....

jeg kan definitivt huske å ha blitt kniva av deg. :):D:duske::D

ELSKER musikkvalgene dine, Zpam :)

Kjempebra anmeldelse, og som Steiner sier; et veldig godt format å presentere det i.

Må jo nesten bare kjøpe dette selv, og få min første Battefield-opplevelse :D

men den stemmen og musikken er det nesten som å høre på NRK P1 :)

Flott anmeldelse. Stå på zpam :)

zpam du er IKKE alene om å bli knivet av Sofa :D Han er rett og slett en pain in the ass :duske:

Bra anmeldt. Kjenner igjen fortvilelsen av å tømme et magasin i en fiende som kommer løpende rett mot meg, for så å gi meg en ny barbering med kniven sin. Grrr

-Fjepp-

Må vel faen kjøpe dette spillet da. Skal komme og gjøre sofakomandantens bakdel litt utrygg jeg :)

EDIT: Herlig anmeldelse, lolla hardt av P1 stilen biggrin.png

er greit med lydfil, men for oss ivrige lesere på jobb så hadde det vært veldig kjekt med i det minste en oppsumering og konklusjon i tekst? :)

Fantastisk bra ' />

Føler du tar spillet på kornet i denne anmeldelsen, og jeg blir aldri lei av å høre stemmen din p

Herlig anmeldelse :)

Deilig å sette seg på ramma etter jobb, med en kopp kaffe, å høre på en deilig stemme anmelde BC2:D

Herlig anmeldelse :)

Deilig å sette seg på ramma etter jobb, med en kopp kaffe, å høre på en deilig stemme anmelde BC2:D

har du en pc på dass? I WANTS!

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...