zpam 99 Report post Posted March 10, 2010 Vi anmelder Bad Company 2 litt tilEtter mange mange timer med ivrig hamring for å logge seg på EA sine servere, har Andreas Gregoriusson Ryddevatn endelig samlet opp nok timer spilletid til å gjøre en fullverdig anmeldelse av flerspillerdelen av BFBC2. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zpam 99 Report post Posted March 10, 2010 (Battlefield.no): EA hadde nok ikke regnet med så stor pågang som det ble ved lansering av Battlefield Bad Company 2. Dette har vi i den siste uken fått føle på kroppen i det vi har satt og hamret i desperasjon for å komme oss på nett for å spille. En av de som også har satt og hamret sin mus til døde i håp om å komme seg på nett er Andreas Gregoriusson Ryddevatn. Fulle servere Partikkeleffekt: Ikke et sted for støvallergikere.Så lenge folk ikke har slitt med problemer med pålogging, har vi vært så heldige at serverene våre har vært fulle til randen stort sett hele tiden. Vi er kjempeglade for alle tilbakemeldinger vi får på forumet og vi oppfordrer alle til å tvinge sine spillevenner til å pelle seg inn hit i det hyggelige felleskapet. Minner også om at vi ønsker fremdeles administratorer på våre servere, grafikere og andre ressurspersoner som kan tenke seg å bidra på en måte her på Battlefield.no Nøye testet etter strenge kriterier Spillet har blitt testet i detalj etter strenge retningslinjer. Resultatet kan du høre selv i anmeldelsen. Det skal også sies at klaner som ønsker å ha servere til kamper og trening kan kjøpe seg dette for slikk og ingenting hos multigamer.no kosestund3.mp3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Conkerit 0 Report post Posted March 10, 2010 Haha, me like Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted March 11, 2010 kan ikkje huska å ha kniva zpam.... Husk at du må aktivere kniven eit stykke frå fienden. Det er nesten umogleg å kniva når ein står nær nok til å kjenna karamelllukta Quote Share this post Link to post Share on other sites
Steiner 8 Report post Posted March 11, 2010 Flott anmeldelse ! Jeg må si jeg likte denne måten å formidle det på. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zpam 99 Report post Posted March 11, 2010 kan ikkje huska å ha kniva zpam.... jeg kan definitivt huske å ha blitt kniva av deg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted March 11, 2010 Flott anmeldelse. Stå på zpam Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted March 11, 2010 ELSKER musikkvalgene dine, Zpam Kjempebra anmeldelse, og som Steiner sier; et veldig godt format å presentere det i. Må jo nesten bare kjøpe dette selv, og få min første Battefield-opplevelse Quote Share this post Link to post Share on other sites
sippe10 0 Report post Posted March 11, 2010 Haha konge anmeldelse!=D Quote Share this post Link to post Share on other sites
Steiner 8 Report post Posted March 11, 2010 men den stemmen og musikken er det nesten som å høre på NRK P1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Roy-Inge 17 Report post Posted March 11, 2010 Flott anmeldelse. Stå på zpam zpam du er IKKE alene om å bli knivet av Sofa Han er rett og slett en pain in the ass Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fjepp 0 Report post Posted March 11, 2010 Bra anmeldt. Kjenner igjen fortvilelsen av å tømme et magasin i en fiende som kommer løpende rett mot meg, for så å gi meg en ny barbering med kniven sin. Grrr -Fjepp- Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted March 11, 2010 Må vel faen kjøpe dette spillet da. Skal komme og gjøre sofakomandantens bakdel litt utrygg jeg EDIT: Herlig anmeldelse, lolla hardt av P1 stilen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mentalpro 0 Report post Posted March 11, 2010 Hahahaha kosestund ftw =D<3 Bra 'anmeldelse' Quote Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted March 11, 2010 er greit med lydfil, men for oss ivrige lesere på jobb så hadde det vært veldig kjekt med i det minste en oppsumering og konklusjon i tekst? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dimind 0 Report post Posted March 11, 2010 Haha, kjempeanmeldelse :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kohe321 0 Report post Posted March 11, 2010 Konge anmeldelse. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted March 11, 2010 Zpam Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted March 11, 2010 Fantastisk bra ' /> Føler du tar spillet på kornet i denne anmeldelsen, og jeg blir aldri lei av å høre stemmen din Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted March 11, 2010 Herlig anmeldelse Deilig å sette seg på ramma etter jobb, med en kopp kaffe, å høre på en deilig stemme anmelde BC2:D Quote Share this post Link to post Share on other sites
zpam 99 Report post Posted March 11, 2010 Herlig anmeldelse Deilig å sette seg på ramma etter jobb, med en kopp kaffe, å høre på en deilig stemme anmelde BC2:D har du en pc på dass? I WANTS! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted March 11, 2010 Laptop Man skal ta seg tid til å tømme ryggen! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted March 11, 2010 Man får ikke malt det hvite lerrettet skikkelig med hastverksarbeid Quote Share this post Link to post Share on other sites
Knalleknall 0 Report post Posted March 11, 2010 Verkeleg super andmeldelse Kniven e festligast å bruke Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petter'n ^.- 0 Report post Posted March 11, 2010 Kjøpte spillet først i dag Så det blir nok spilling i helga! Quote Share this post Link to post Share on other sites