Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Lygre

Flere kart senere i mars

Recommended Posts

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7836&g2_serialNumber=1 Flere kart senere i mars

Lider du av kartapati i Modern Warfare 2? Du er ikke den eneste, men hjelpen er på vei.

mapathy.thumbnail.jpgKartapati.(Battlefield.no): Flere millioner spillere i Modern Warfare 2 enten har eller står i fare for å lide av kartapati. De får ikke lenger noen glede av å sprenge folk i cockpiten eller på toppen av en kran. Man får denne lidelsen ved å spille de samme kartene i flere måneder. Men Infinity Ward vet råd, for de kommer nemlig med en kartpakke tirsdag 30. mars. Det har lenge vært klart at Microsoft har gjort en avtale med Activision om å gi ut den første kartpakken til Xbox 360 først, så når den kommer til PC og PS3 vet vi ikke enda.

Mer informasjon er på vei

Infinity Ward har ikke kommet med noe informasjon om kartene som følger med, men skal vi tippe så er det nok tre, fire kart til en pris på 800 Microsoft-poeng (ca. 70 kroner). Variety Map Pack til Call of Duty 4 inneholdt tre vanlige og ett minikart til 800 MSp.  I følge IW skal de legge ut mer selvhjelpsinformasjon på Mapathy.com i tiden som kommer. Klarer du å holde ut med Afghan, Highrise, Favela & co. fram til 30. mars? Hvor lenge må de som ikke har en Xbox vente? Den som lever får se.

COD: Modern Warfare 2 ble utviklet av Infinity Ward og kom til PC, PS3 og Xbox 360 10. november 2010.

Relaterte artikler:

jeg gidder og betale for mp_crash ALONE!!!!!!!! blir digg på CB <3

Edited by 3ng3l

Hadde vært digg med et gjensyn med Crash i MW2, ja. Et av mine favorittkart i COD4. Det og Overgrown pluss et par til.

Variety Map Pack til COD4 hadde jo Chinatown som var COD2-kartet Carentan i ny drakt, så kanskje de gjør det samme med Crash.

MW2 var morsomt i ca en uke. Nye kart vil ikke endre på det faktum at BC2 sparker balle i forhold til denne møkka.

Og World of Warcraft var morsomt i to timer. Derfor ingen spiller det mer.

Ser fram til flere kart =) Jeg liker spillet, og jeg regner ikke med at folk som hater et spill skal se fram til en kartpakke.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...