re[w]eX 1 Report post Posted March 20, 2010 Artig å se at det har blitt litt mer aktivitet her Det første jeg merka som var irriterende forskjellig i HoN fra LoL, er oversikten. I fights som innvolverer mange hero's mister jeg fort oversikten, og det hender jeg har vanskeligheter med å skille ut hvilken dude som er min hero. Liker mye bedre LoL på oversiktlighet og kontroll. Liker egentlig best LoL overall også da, men det er mye kult med HoN. Grafikk, annerledes heroes etc. Whinernivået er høyt i begge spillene, men har selv opplevd å bli behandlet værre i HoN enn i LoL. Det er liksom ikke lov å være noob i HoN Share this post Link to post Share on other sites
Zaxo 185 Report post Posted March 20, 2010 Håper jeg ikke okkuperer tråden med HoN-snakk her nå.. Det første jeg merka som var irriterende forskjellig i HoN fra LoL, er oversikten. I fights som innvolverer mange hero's mister jeg fort oversikten, og det hender jeg har vanskeligheter med å skille ut hvilken dude som er min hero. Liker mye bedre LoL på oversiktlighet og kontroll. Det er det mange som har reagert på også og faktum er at utviklerne av HoN ville beholde "uoversikteligheten" fra Dota. I war3 er det ikke mulig å velge en større oppløsning (eller.. ikke oppløsning, men vindustørrelse). En av de store utfordringene ved Dota er å holde oversikten over fienden og dine medspillere, selv når de er utenfor synsvinduet. Mini-mappet blir plutselig et hakk mer viktig... Jeg kan fint forstå frustrasjonen for de som ikke er vandt med warcraft3 og Dota, men for "gamlinga" er det slik det alltid har vært.. Kunne jeg tenkt meg å hatt større synsbredde? Muligens.. Men liker fremdeles utfordringer ved å holde utsikt etter channeling magmus, luskende devourer eller kanskje en tempest med key.. Share this post Link to post Share on other sites
Skvate 4 Report post Posted March 20, 2010 Remake og concede er forskjellig. Tror concede vote er på 10 eller 20 minutter, mens remake er inntil 5 min. (?) Klar over det. I LoL finnes det ikke remake i det hele tatt.,,det var vel egentlig det som var poenget mitt. Edit: Btw, mitt nick i LoL er "Skvate", bare å adde ...er lvl 11 nå, så er kanskje litt lavt for mange. Er foreløpig bare dugelig med nidalee og maphilite..eller hva han nå heter. Share this post Link to post Share on other sites
re[w]eX 1 Report post Posted April 13, 2010 Kan admin flytte tråden til RTS-forumet plox? Har forresten adda Arthalion og Skvate. Muligens ta et game en dag? Share this post Link to post Share on other sites
Arthalion 4 Report post Posted April 13, 2010 Kan admin flytte tråden til RTS-forumet plox? Har forresten adda Arthalion og Skvate. Muligens ta et game en dag? Selvsagt Bare å sende meg et pling når du ser meg på! (Har dessverre blitt litt lite tid til LoL de siste ukene). Share this post Link to post Share on other sites
Skvate 4 Report post Posted April 14, 2010 er med på det. Får ikke lagt til deg rewex, sier at "NoobStillOwnYou" ikke finnes? Har forresten fått lvl 20 nå, så da har jeg fått litt ordentlige runer og. Spiller mest Teemo...er vel kun han og Nidalee jeg egentlig "kan". Share this post Link to post Share on other sites
re[w]eX 1 Report post Posted April 14, 2010 Burf! Får lagt dere til, men dere er aldri online. Regner derfor med at dere spiller på den amerikanske serveren? Hadde samme problem med en kompiss som spilte der tidligere. Jeg kunne adde ham, men han kunne ikke adde meg og jeg kunne aldri se ham online. Bytt server! xD Share this post Link to post Share on other sites
Skvate 4 Report post Posted April 15, 2010 ok. Merker det at jeg har veldig høy ping når jeg spiller. Var ikke klar over at det gikk ann å bytte server. Sjekker når jeg kommer hjem! Share this post Link to post Share on other sites
Arthalion 4 Report post Posted April 15, 2010 Har alltid vært på US-serveren, og har ikke engang visst at det gikk an å bytte; kanskje jeg ør gjøre det Share this post Link to post Share on other sites
Skvate 4 Report post Posted April 15, 2010 arghhhhhh...fant nettopp ut at eu og us kontoene er separate, og man kan ikke overføre de.....så jeg må begynne på nytt på EU http://www.lol-europe.com/ Ganske dårlig at de ikke har en klar beskjed på hovedsiden til LoL at det er separate "realms". Share this post Link to post Share on other sites
re[w]eX 1 Report post Posted April 18, 2010 Enig. De fleste kompissene mine begynte på US-serveren, men jeg fikk alle over på EU Selv om noen av dem allerede var 20+ når de bytta ^^ Share this post Link to post Share on other sites
Skvate 4 Report post Posted April 19, 2010 jauv...har så smått kommi igang igjen på EU...lvl 6 nå. Gidder ikke bruke IP på runes før jeg blir lvl 20 da. Får heller spille med litt handikapp Share this post Link to post Share on other sites
Arthalion 4 Report post Posted April 19, 2010 Har ikke fått meg til å starte opp på EU enda, men gjør det nok etter hvert Share this post Link to post Share on other sites
BLAZE_1 0 Report post Posted April 19, 2010 lol er bra Share this post Link to post Share on other sites
Skvate 4 Report post Posted April 23, 2010 EU har en noe mer buggete klient enn US. En del problemer med krasjing etter hver runde, og man får ikke statisikk fra kampen osv. Må restarte LoL etter hver kamp mao. Man må foreløpig skru på DMZ eller forwarde en haug med porter hvis man sitter bak en NAT(som 90% eller mer sikkert gjør). Får håpe GOA fikser dette snart...jeg gidder ikke bruke penger på spillet før det skjer hvertfall. Share this post Link to post Share on other sites
thyes 1 Report post Posted May 27, 2010 Er dette et slikt spill som oss med fraværende selvdisiplin blir totalt hekta på? Jeg har ikke spilt en dritt omtrent siden jeg slutta med wow for et års tid siden, og merker til tider at det klør litt i game-fingrene. Har en del kompiser som prøver å overtale meg til å begynne med dette svineriet, men hvis avhengighetsfaktoren er bare litt lik den i wow, holder jeg meg unna Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted May 27, 2010 Begynte med det for et par uker siden og ble veldig hekta ja Det gikk dog veldig fort over så snart RD:R kom Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 10 Report post Posted May 27, 2010 lol er bra xD Share this post Link to post Share on other sites
Photon 77 Report post Posted July 1, 2010 flyttet til RTS by request Share this post Link to post Share on other sites
Skvate 4 Report post Posted July 1, 2010 tyty Har forresten tatt en pause med LoL nå, men har fått prøvd det nok til at jeg kan ha en mening om det. Må vel teste litt igjen hvis de får en helt som har skills ala Enchantress fra DotA. Share this post Link to post Share on other sites
Skvate 4 Report post Posted February 1, 2011 startet litt med LoL igjen for noen uker siden. Noen andre her som fortsatt spiller? Kommet ganske mange nye helter siden sist jeg spillte. Trundle er for tiden min favoritt. Er lvl 19 på EU kontoen nå. Spillt uten runer foreløpig. Venter til tier 3 runer. Share this post Link to post Share on other sites
Arthalion 4 Report post Posted February 1, 2011 Spiller jevnlig fortsatt Men har ikke flytta over til EU-serverne. Pingen er helt grei på de amerikanske, og har brukt penger på US-kontoen, så gidder ikke miste dette. Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted February 1, 2011 Spiller en gang i blant, har en i lvl 24 (tror jeg) på amerikanskje, som jeg ikke har spilt på på månedsvis. Den aktive kontoen min på EU er vel 21 eller noe i den duren. Spiller lite tho, alt for mange ubalanserte elementer i spillet, og hadde det ikke vært for at jeg har en vennegjeng som spiller det ville jeg vel lagt det på hylla for lengst. Men kunne vært artig å høre hva som er folkets main-/favorittchamp? Malzahar her i gården Share this post Link to post Share on other sites
Skvate 4 Report post Posted February 2, 2011 Kan vel si at Trundle er min "main" om dagen. Har ellers spillt med Teemo og Nidalee. Nidalee er vel kanskje den med det beste skillsettet. Share this post Link to post Share on other sites