Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Its a war out here

Nå er jeg LEI

Recommended Posts

Nå er jeg rimeligt lei av å være på "amøbe" teams hvor folk bare springer rundt å ikke prøver å gjøre selve plottet i spillet. Ta f.eks RUSH. Når en skal campe 2 punkt så ser jeg til stadighet 5-10 stk springe langt faen i voll! Dette ødelegger selvsagt hele greia og er svært plagsomt!

Er det noen som har et team lag clan jeg kan joine?

Er mye rar spilling på Rush, snipere på attack-laget som ligger i buskene å sniper hele runden. :/

Burde være greit med TK av disse. Samt idioter som stikker av med kjøretøy uten å plukke opp en medspiller eller to...

Er mye rar spilling på Rush, snipere på attack-laget som ligger i buskene å sniper hele runden. :/

Pokker til syting da. Det er jo eneste måten jeg får noen kills på jo.

Burde være greit med TK av disse. Samt idioter som stikker av med kjøretøy uten å plukke opp en medspiller eller to...

Ja...

Asså jeg spiller jo mest for morro skyld men det betyr ikke at jeg ikke har et "konkuranse" instinkt i meg på å vinne den forbanna runden fordet :) Noen som har en clan? Har VT og TS2 og TS3 som jeg bruker når jeg spille Eve Online en del...

Nå er jeg rimeligt lei av å være på "amøbe" teams hvor folk bare springer rundt å ikke prøver å gjøre selve plottet i spillet. Ta f.eks RUSH. Når en skal campe 2 punkt så ser jeg til stadighet 5-10 stk springe langt faen i voll! Dette ødelegger selvsagt hele greia og er svært plagsomt!

Forstår godt frustrasjonen. Når jeg ser at forsvarerne på laget mitt løper helt frem til fienden sin spawn, bruker jeg gi beskjed. De fleste kommer da tilbake igjen og tar poenget med at de sitter for langt borte fra målene. På mange av banene så bare må du presse frontlinja litt fremover siden du kan ødelegge målene bare ved å rasere husene. F.eks mål A på snøbrettet fra Beta'en, samt både mål A og B på andre basen. Samme med Nelson Bay (snøbanen i skogen om natta). Der trenger du bare rasere både A og B for å rykke fremover.

Jeg bruker ofte være enten recon eller engineer og sprenge hele skiten i lufta med RPG eller mortar.

Når det gjelder folk som bare camper, så der det ikke så mye å gjøre med det. Dersom vi sitter fastlåst og ikke kommer videre pga du ikke har noe støtte med deg når du angriper, så gjør jeg en av to ting... enten plukker jeg opp ei rifle selv og begynner campe... eller så leaver jeg bare serveren og finner en annen. Gidder ikke løpe mot målene og bare mate poenger til fienden.

Trodde det var en tråd om hvor lei man er sytinga...

Men neida. Nok en syte tråd.

Ikke det, BFBC2 har sine barnesykdommer. Men det er vel ikke akkurat uvant med de fleste spill. Syntes å erindre at BF42 måtte opp i 1.3 (eller var det 1.2?) før de verste bugs var fikset. BFV var vel sånn rimelig stabilt ved release, men så bygget spillet da også på en noe modifisert men fullstendig oppegående BF42 motor. BF2 derimot sleit ganske kraftig ved release. Samme med CoD4, tok endel patcher før det ble stabilt. Mange som slet med stats reset og slikt.

Det er selvfølgelig irriterende. Men mange av disse feilene kommer av at backend umulig kan testes under full kapasitet før spillet faktisk er utgitt. Dessuten vil ikke ymse exploits og obskure bugs avsløres før spillerne har fått noen timer med spillet og oppdaget dem. Som i CoD5, som ikke hadde særlige med stabilitetsproblemer, men desto flere map-exploits. Disse ble fort fikset dog.

Selv har jeg slitt endel med disconnects og kræsj av hele spillet. Noen ganger tvunget frem en full restart av PCen. I går vil jeg anta at jeg kræsjet eller ble disconnected i 1 av 4 runder. I dag har jeg gått igjennom ymse tips og triks, samt oppdatert grafikk-drivere og slikt. Spillte 10 runder for å teste, og opplevde kun 1 disconnect. Ingen kræsj. Skjønt, friends-lista mi ble av en eller annen årsak nullstilt.

Lover bra, så får vi se hva som skjer senere i ettermiddag/kveld, når trykket på backend er litt større.

Sånn forøvrig er jeg kjempefornøyd med spillet. Skal være enig i at det krever litt vel mange kuler man må plante i kroppen til ymse mål. Men det funker begge veier. Er vel noenlunde likt BF42 i så henseende. Og som i BF42, vet jeg at å single-tappe og sikte litt høyere (ikke på mage men hals og hode) vil drastisk forbedre kule forbruket per mål.

Men jeg sliter litt med aimen. Har ikke helt funnet sweet-spot'en på mus sensitivity enda. Må finne samme forhold som jeg har brukt i CoD4/5 de siste vel 3 årene. Trene opp muskelminnet på ny tar for lang tid :)

Friendssystemet er resatt ...jeg har mistet ALLE. Logget ut og inn men fortsatt 0. Genialt. Whats next ?

Friendssystemet er resatt ...jeg har mistet ALLE. Logget ut og inn men fortsatt 0. Genialt. Whats next ?

Add de på nytt?

Er ikke akkurat the end of the world :)

ikke hatt noen problemer jeg! men når vi satt 8 stk på vt i dag var det TEMMELIG vrient å finne server alle kunne joine:p aldri sett et spill med så latterlig mange fullstappa servere! CREDS!

Noen gamle kjente eller?

Jeg tenkte å hive meg på ballen om ikke så lenge :)

Du sliter med aimen Slarken? Jeg har en KDR som er mildt sagt drøy. Den blir bedre, men det går sakte!!! Sånn går det når man har trasket rundt i flere år å plukka blomster :D

Reaksjonsevnene er ikke på langt nær så god som den var i BFV dagene. Må vel spille minst 500 games til før jeg kommer ut med 1.0 i ratio på statestikken :)

Dette var 3. gangen eg falt ut pga connection problems i dag. Om det er linjen min eller serveren vet eg ikke, men linjen skal være veldig bra!

Ja det er sikkert morsommere å starte uten rank når samtlige har passert rank 20 og venter på deg med m60 :)

Sikkert dritmorsomt å dette ut hver gang man faktisk vil spille spillet òg!

Tror ikke jeg har falt ut av spillet og mistet kontakten med serverne mer enn 2-3 ganger siden release..

ikke hatt noen problemer jeg! men når vi satt 8 stk på vt i dag var det TEMMELIG vrient å finne server alle kunne joine:p aldri sett et spill med så latterlig mange fullstappa servere! CREDS!

Noen gamle kjente eller?

Jeg tenkte å hive meg på ballen om ikke så lenge :)

KOOOOS! Det er bare å fyre opp spillet :D