Teddeh 0 Report post Posted March 7, 2010 Har opplevd dette med andre spill også men det er svært sjelden... I menyen så tror spillet at musa mi er typ 5 cm nordøst for hvor jeg faktisk peker med den... med andre ord så er det HELT umulig å gjøre noe inne på menyen. Jeg har default resolution på 1024x, og endrer jeg den til noe høyere så blir bare "buggen" enda værre... er det noen andre som har opplevd dette i spill?? og kjenner til en fix?=??? jeg kan da ikke være den eneste Share this post Link to post Share on other sites
Henrix 10 Report post Posted March 7, 2010 Hvilken mus bruker du, og kjører du med windows default driver eller den som fulgte med musa? Share this post Link to post Share on other sites
Teddeh 0 Report post Posted March 7, 2010 Hvilken mus bruker du, og kjører du med windows default driver eller den som fulgte med musa? logitech mx 510, vet ikke hvilken versjon jeg hadde men tok nettopp og lasted ned til siste versjon (setpoint drivers fra logitech) i tilfelle det kunne være dette.. og det hjalp desverre ingenting.... sukk Share this post Link to post Share on other sites
ProstGotvin 67 Report post Posted March 8, 2010 Mener å ha lest at det er flere som har hatt slike problemer i Bioshock og Crysis, og at årsaken var at de ikke fungerte sammen med Aero. Tror noen også løste det ved å disable visual themes i compatibility options. Share this post Link to post Share on other sites
Settepotet 2 Report post Posted March 8, 2010 Problemet er at DU er skjev, teddeh. Eller gay om du vil Share this post Link to post Share on other sites
Teddeh 0 Report post Posted March 8, 2010 funker helt fint når jeg får kjørt singleplayer, men får ikke spilt multiplayer pga joinog login knappene er helt til høyre på skjermbildet, og jeg får jo ikke musa mer til høyre da..... har tatt printscreen av dette, men får jo ikke lasta opp no bilde her... Share this post Link to post Share on other sites
Teddeh 0 Report post Posted March 8, 2010 fant ut av det!!! løste problemet med å : "disable display scaling on high dpi settings" - under properties... værre var det ikke, men ka faen, hvem hadde ant det, iafall ikke jeg... Share this post Link to post Share on other sites