oz3 0 Report post Posted March 6, 2010 Ser ut til at det er fler som sliter med akkurat det samme nå de siste 15-20 minuttene. http://forums.electronicarts.co.uk/battlef...-try-again.html Quote Share this post Link to post Share on other sites
TuxFluX 0 Report post Posted March 6, 2010 Noen andre som har dette problemet nå? Sliter med dette! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Conkerit 0 Report post Posted March 6, 2010 Kommer ikke inn! Quote Share this post Link to post Share on other sites
DrunkenGecko 0 Report post Posted March 6, 2010 Spillte for 15 min siden, men nå kommer jeg ikke inn på EA online. >.< Quote Share this post Link to post Share on other sites
jahf6f672762vv 0 Report post Posted March 6, 2010 Ja, kan bekrefte dette problemet på vegne av meg selv og 3-4 klanmedlemmer. Quote Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted March 6, 2010 fucka igjen skjera! hakke fått spilt på 2 dager. hver gang jeg akkurat skal til å game så stenger de! suuurt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted March 6, 2010 føkkings skjiit. Kommer til der jeg velger soldat, så sier det stopp! Quote Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted March 6, 2010 rykte sier den er oppe nu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted March 6, 2010 rykte sier den er oppe nu. Fikk logget inn! Quote Share this post Link to post Share on other sites
DrunkenGecko 0 Report post Posted March 6, 2010 Funker som faen! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ugl 0 Report post Posted March 6, 2010 Jeg er vanligvis en rolig å sindig fyr; men nå begynner jeg ærlig talt å bli litt lei av å slite... - Server Browsern er håpløs. Får ikke lagt spill til favoritter. Just nu for første gang funnet Battlfield.no servere. - Sliter med å koble til - Ble kicka pga punkbuster faenskap - Sliter mer med å koble til - Sliter med å koble til EA - Sliter med å koble til servere når jeg trykker "play now".. Så håper snart at ting retter på seg... Quote Share this post Link to post Share on other sites
OJEeM 0 Report post Posted March 6, 2010 Jeg er vanligvis en rolig å sindig fyr; men nå begynner jeg ærlig talt å bli litt lei av å slite...- Server Browsern er håpløs. Får ikke lagt spill til favoritter. Just nu for første gang funnet Battlfield.no servere. - Sliter med å koble til - Ble kicka pga punkbuster faenskap - Sliter mer med å koble til - Sliter med å koble til EA - Sliter med å koble til servere når jeg trykker "play now".. Så håper snart at ting retter på seg... Ditto. fewking's plagsomt :/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Conkerit 0 Report post Posted March 7, 2010 And here we go again Quote Share this post Link to post Share on other sites
DelCasa 10 Report post Posted March 7, 2010 Ustabilt ja. Kom inn, men nå er alle serverene borte... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted March 7, 2010 Prøvde å joine Conker nettopp, men blir bare kicket av PB =( Har prøvd alt med å laste ned manuelle pb-filer osv. I tillegg så er det bare en av ti servere jeg kommer innpå. Faktisk så joinet jeg en bf.no server, ble kicket av pb, og så kunne jeg ikke joine serveren mer. Antall spillere på serverne forandrer seg drastisk hele tiden og. WTF! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Arthalion 4 Report post Posted March 7, 2010 Får ikke starte spillet engang jeg Får bare beskjed om at jeg ikke får kobla til EA Online. Alle korrekte porter er åpne, og dette har vært mens 6-7 friends har spilt samtidig, så EA-serverne har vært oppe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Puffah 0 Report post Posted March 7, 2010 "Please enter your serial key" Fuck you EA, fuck you Quote Share this post Link to post Share on other sites
undeadvip 0 Report post Posted March 7, 2010 (edited) Fikk den jeg å nå.. Når jeg endelig fikk logget inn... Rank 1 igjen... heh, fikset seg når jeg forlatet serveren da... Å da er jo Rush Allmaps(32p) full, igjen!! + Har MYE problemer med server browseren... uch, hotfix? Patch? Anything!? Edit; Det delcasa skrev under meg.. Edited March 7, 2010 by undeadvip Quote Share this post Link to post Share on other sites
DelCasa 10 Report post Posted March 7, 2010 Nå er innloggingen helt umulig... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted March 7, 2010 Herreguuuuuuuuuuuud jeg vil spilleeeee!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
patty 0 Report post Posted March 7, 2010 typisk at ea skal ødelegge hele dritten med stats,rankservere og TULL. *innstalere bf42 og nam* Quote Share this post Link to post Share on other sites
Conkerit 0 Report post Posted March 7, 2010 Herreguuuuuuuuuuuud jeg vil spilleeeee!!! Copy that! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted March 7, 2010 Login is down, i say again ... Login is down. På en søndag, hellig fridag .... HYYYYL Quote Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted March 7, 2010 hehe, er nok ikke mye fri for de ansatte i dice *humre* Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted March 7, 2010 Helt umulig å komme inn. Enda ikke fått spilt online. GG EA! Quote Share this post Link to post Share on other sites