Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Lygre

Mer portalmoro i vente

Recommended Posts

Vil støtte Multigamer litt jeg, så kjøper det nå de får det inn, ikke ett minutt før ' />

[url=

Jeg har undersøkt dette for å være sikker: Blizzard tillater kun digital distribusjon fra seg selv. Tilsvarende benytter Valve seg utelukkende av Steam. Vi vil derfor ikke kunne ta inn spill fra disse.

Vil støtte Multigamer litt jeg, så kjøper det nå de får det inn, ikke ett minutt før ' />

[url=

Jeg har undersøkt dette for å være sikker: Blizzard tillater kun digital distribusjon fra seg selv. Tilsvarende benytter Valve seg utelukkende av Steam. Vi vil derfor ikke kunne ta inn spill fra disse.

Naaaaaaaaaaaw!!!!!!

Kjøpte det hos Gamestop i dag til Xbox 360. Bare å sende en venneforespørsel om du vil spille koop.

Gått gjennom SP-delen. Ble fornøyd av den ihvertfall. Mer av det samme + gel-greiene, "tractor beams" og laser = Suksess i mine øyne. Ble kanskje litt ensformig til tider, pussig lange loads og i starten var Wheatley (den personlighets-kula) jævlig annoying, men sistnevnte gikk over etterhvert. Noe rart med GLaDOS også, men klarer ikke helt setter fingern på hva som ikke stemte.

Fikk ikke helt samme artig-god-feelen jeg fikk fra enern, men solid laget.

Basert på kun SP-delen gir jeg en 5'er. God oppfølger.

...Nå syns jeg dog at Valve burde få fingern ut og gjør noe med Half-Life. Med så latterlig lang tid Episode 3 har tatt så mistenker jeg at de har droppa episoden og bare gått over til å lage Half-Life 3....Uansett, på tide de gir et lite vink om hva som er status der syns jeg...

ARG.. Sitter fast på spillet. Er kom til den heisen ute i ødemarka. Portalerer meg opp på ei gangbru med 3 dører som har nåken knappar på høgre sio som sier noe morosamt når eg trykkker på dei. Kor ska eg no???

ARG.. Sitter fast på spillet. Er kom til den heisen ute i ødemarka. Portalerer meg opp på ei gangbru med 3 dører som har nåken knappar på høgre sio som sier noe morosamt når eg trykkker på dei. Kor ska eg no???

Om det er der jeg tror det er må du:

.
skyt deg tilbake til heisen. Skyt s et skudd tilbake på den gangbrua med dørene, på den skrå veggen. Deretter gå en etasje ned fra toppen av heisen, slik at du kan skyte et skudd i bunn av heissjakten. Hopp så ned der. Dette vil slynge deg over stupet til gangveien du skal til

Har nå spillt igjennom SP og MP delen, kjempemorsomt og håper det kommer flere utfordringer på MP delen ;)

5'ern til BcK høres ikke dum ut ' />

Annbefaler alle å spille igjennom enern før man begynner på 2'ern for å få hele storyen p

Portal 2 er dritmorsomt, og humoren reddet det som nesten ble litt langdrygt til tider. Men alt ble reddet av den episke slutten, satan som jeg lo :D

bra spill, ferdig med coop og sp nå. håper på mer coop content ^^

Oh yes, genialt spill. Hadde det like moro med sp i toeren som i eneren. Venter på at jeg klarer å prate i mer enn to minutter uten å hoste før jeg prøver meg på coop, føler mumble trengs til det. Håper det blir laget masse ekstra brett av andre folk som det ble til eneren, var mange morsomme brett å spille til eneren som man kunne laste ned.

Kunne vært litt mer avanserte puzzles her og der men ellers greit. Historien var knall :D

Anbefales!

god påske mjeu!

den kvite "gel-dritten" gjer at du kan skyte portaler der du vanligvis ikkje kan skyte portaler.

alt i alt elska eg spelet. har ikkje prøvde coop endo, men både historien og gåtene var bra. på slutten måtte eg virkelig stoppe opp å tenke litt før eg innsåg kor "lett" det eigentlig var!

husk at ingenting er plassert der uten grunn. er det ein vegg du kan skyta portaler på er det garantert at du skal bruka den!

Det er definitivt en liten kneik med den hvite gelen. Tipset mitt er å spraye den overalt hvor det går an så se hva du kan gjøre med portaler ^^

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...