Dokteur Kill 0 Report post Posted April 19, 2011 Vil støtte Multigamer litt jeg, så kjøper det nå de får det inn, ikke ett minutt før ' /> [url= Jeg har undersøkt dette for å være sikker: Blizzard tillater kun digital distribusjon fra seg selv. Tilsvarende benytter Valve seg utelukkende av Steam. Vi vil derfor ikke kunne ta inn spill fra disse. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vafflus_Slappis 41 Report post Posted April 19, 2011 Vil støtte Multigamer litt jeg, så kjøper det nå de får det inn, ikke ett minutt før ' /> [url= Jeg har undersøkt dette for å være sikker: Blizzard tillater kun digital distribusjon fra seg selv. Tilsvarende benytter Valve seg utelukkende av Steam. Vi vil derfor ikke kunne ta inn spill fra disse. Naaaaaaaaaaaw!!!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lygre 0 Report post Posted April 19, 2011 Kjøpte det hos Gamestop i dag til Xbox 360. Bare å sende en venneforespørsel om du vil spille koop. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted April 21, 2011 Gått gjennom SP-delen. Ble fornøyd av den ihvertfall. Mer av det samme + gel-greiene, "tractor beams" og laser = Suksess i mine øyne. Ble kanskje litt ensformig til tider, pussig lange loads og i starten var Wheatley (den personlighets-kula) jævlig annoying, men sistnevnte gikk over etterhvert. Noe rart med GLaDOS også, men klarer ikke helt setter fingern på hva som ikke stemte. Fikk ikke helt samme artig-god-feelen jeg fikk fra enern, men solid laget. Basert på kun SP-delen gir jeg en 5'er. God oppfølger. ...Nå syns jeg dog at Valve burde få fingern ut og gjør noe med Half-Life. Med så latterlig lang tid Episode 3 har tatt så mistenker jeg at de har droppa episoden og bare gått over til å lage Half-Life 3....Uansett, på tide de gir et lite vink om hva som er status der syns jeg... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sheriff.mp3 0 Report post Posted April 21, 2011 ARG.. Sitter fast på spillet. Er kom til den heisen ute i ødemarka. Portalerer meg opp på ei gangbru med 3 dører som har nåken knappar på høgre sio som sier noe morosamt når eg trykkker på dei. Kor ska eg no??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Arthalion 4 Report post Posted April 21, 2011 ARG.. Sitter fast på spillet. Er kom til den heisen ute i ødemarka. Portalerer meg opp på ei gangbru med 3 dører som har nåken knappar på høgre sio som sier noe morosamt når eg trykkker på dei. Kor ska eg no??? Om det er der jeg tror det er må du: . skyt deg tilbake til heisen. Skyt s et skudd tilbake på den gangbrua med dørene, på den skrå veggen. Deretter gå en etasje ned fra toppen av heisen, slik at du kan skyte et skudd i bunn av heissjakten. Hopp så ned der. Dette vil slynge deg over stupet til gangveien du skal til Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted April 21, 2011 Har nå spillt igjennom SP og MP delen, kjempemorsomt og håper det kommer flere utfordringer på MP delen 5'ern til BcK høres ikke dum ut ' /> Annbefaler alle å spille igjennom enern før man begynner på 2'ern for å få hele storyen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted April 21, 2011 Portal 2 er dritmorsomt, og humoren reddet det som nesten ble litt langdrygt til tider. Men alt ble reddet av den episke slutten, satan som jeg lo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted April 21, 2011 Ja, forfattern av stemmene har gjort en god jobb Quote Share this post Link to post Share on other sites
CampyCamper 18 Report post Posted April 21, 2011 bra spill, ferdig med coop og sp nå. håper på mer coop content ^^ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted April 21, 2011 Oh yes, genialt spill. Hadde det like moro med sp i toeren som i eneren. Venter på at jeg klarer å prate i mer enn to minutter uten å hoste før jeg prøver meg på coop, føler mumble trengs til det. Håper det blir laget masse ekstra brett av andre folk som det ble til eneren, var mange morsomme brett å spille til eneren som man kunne laste ned. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petter'n ^.- 0 Report post Posted April 24, 2011 Likte slutten på SP ' /> Kjempeartig spill, verdt å bruke noen timer på Quote Share this post Link to post Share on other sites
Crazy_Man 0 Report post Posted April 25, 2011 Noen som kommer til endes på dette mappet? http://dl.dropbox.com/u/1733724/chamber_00...adox_puzzle.bsp Quote Share this post Link to post Share on other sites
jahf6f672762vv 0 Report post Posted April 25, 2011 Kjempespill, og jeg synes Stephen Merchant gjorde en kanonjobb. Har fortsatt til gode å prøve multiplayer, men den skuffer sikkert ikke heller. Quote Share this post Link to post Share on other sites
snillgegekeke 19 Report post Posted April 25, 2011 Syns det var litt skuffende jeg. Enkelt og alt for mange "ledetråder" som viste hva du skulle gjøre. Historien var artig. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 44 Report post Posted April 25, 2011 Kunne vært litt mer avanserte puzzles her og der men ellers greit. Historien var knall Anbefales! god påske mjeu! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted April 25, 2011 Syntes spillet er vanskelig jeg Flere ganger jeg har brukt lang tid på å komme meg videre. Nå har jeg møtt den hvite gel-dritten og skjønner peent lite. Fuuck Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pretty Paul 2 Report post Posted April 26, 2011 Har du forstått korleis du skal bruke den kvite "gel-dritten"? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted April 26, 2011 den kvite "gel-dritten" gjer at du kan skyte portaler der du vanligvis ikkje kan skyte portaler. alt i alt elska eg spelet. har ikkje prøvde coop endo, men både historien og gåtene var bra. på slutten måtte eg virkelig stoppe opp å tenke litt før eg innsåg kor "lett" det eigentlig var! husk at ingenting er plassert der uten grunn. er det ein vegg du kan skyta portaler på er det garantert at du skal bruka den! Quote Share this post Link to post Share on other sites
CampyCamper 18 Report post Posted April 26, 2011 Det er definitivt en liten kneik med den hvite gelen. Tipset mitt er å spraye den overalt hvor det går an så se hva du kan gjøre med portaler ^^ Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted April 26, 2011 Gjorde samme selv. Spruta hvitt overalt ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted April 26, 2011 Gjorde samme selv. Spruta hvitt overalt... HØHØ HØ HØHØHØHØ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted April 26, 2011 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted April 26, 2011 Gjorde samme selv. Spruta hvitt overalt... I see what you did there....! Anyways, takk for svar, skal nok klare å gruble meg gjennom resten av spillet nå. Quote Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted May 5, 2011 "This number does not love you." Quote Share this post Link to post Share on other sites