Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Kåre Willoch

Vil dere fortsette å spille BF2?

Recommended Posts

Nå som BC2 har kommet ut, og BF1943 er på vei, vil dere fortsette å spille BF2?

Personlig er jeg veldig begestret for BC2 nå som det endelig har kommet ut, og det er jo et fantastisk bra spill! Men alikevel er det noe eget med BF2 og de fantastiske brettene man kjenner så godt. Kommer nok definitivt til å spille det innimellom. Men jeg frykter spøkelsesbyer. Hva tror dere?

Edited by rottekjøtt

Battlefield 2 var ett flott spill som har gitt meg mye glede, men det havner nok på den støvete hylla for godt nå.

Skal ikke se bort fra at det blir dratt fram på lan en gang i mellom, ihvertfall om det er fler som har det enn som har bc2 smile.png

Liker BF2 bedre en BC, særlig med AIX modden, store kart og frihet, selv om grafikken er mye bedre på BC så liker jeg BF2 grafikken, blir sjøsyk av BC.

Når jeg kommer på gamlehjem skal jeg nok dra fram bf2 igjen, men det er noen år til :)

Vel, jeg har ikke vært mye på BF2 i det siste uansett. Men det blir vel ikke noe mer med tiden nå :)

Men jeg kommer nok til å prøve det litt nå og da, og da særlig FH2.

Hakke noe valg :) Prøvde bfbc2 på demo men fikk kun starta det og fikk ikke komme inn på en server.... Min litt over 5 år gamle pc takla det ikke, rart?

Sparer penger så får vi se hva det blir... Hvor mye trenger jeg mon tro?

PS: spiller 2142 også da...

BF2 har vel ligget på hylla her en god stund allerede (2,5 år ca), men BC2 vil nok ta tiden min framover, ja. Ihvertfall inntil BF3 kommer. Men jeg savner BF2 så veldig, og MW2 er ikke et spill jeg fikk noe særlig sansen for. Skulle ønske at jeg hadde innflytelsen til å få alle de tidligere BF2-gamerne til å spille BF2 igjen, både for "gamle dagers skyld", men også som en slags protest mot mange av de nye spillene.

Men det er synd, BF2 nærmer seg vel den offisielle død nå.

BF2 har vel ligget på hylla her en god stund allerede (2,5 år ca), men BC2 vil nok ta tiden min framover, ja. Ihvertfall inntil BF3 kommer. Men jeg savner BF2 så veldig, og MW2 er ikke et spill jeg fikk noe særlig sansen for. Skulle ønske at jeg hadde innflytelsen til å få alle de tidligere BF2-gamerne til å spille BF2 igjen, både for "gamle dagers skyld", men også som en slags protest mot mange av de nye spillene.

Men det er synd, BF2 nærmer seg vel den offisielle død nå.

Hvordan kan du si det, når BF2 har ligget på hylla en god stund?

Uansett, så kan ikke BF2 og BFBC2 sammenlignes. BC2 er jo opprinnelig til console, mens BF2 er complete PC fokus.

Kontrollene i BC er helt absurd uansett.

Om 1942 lever ennå, så er ikke BF2 dødt.

Hvordan kan du si det, når BF2 har ligget på hylla en god stund?

Uansett, så kan ikke BF2 og BFBC2 sammenlignes. BC2 er jo opprinnelig til console, mens BF2 er complete PC fokus.

Kontrollene i BC er helt absurd uansett.

Om 1942 lever ennå, så er ikke BF2 dødt.

Og det merkes desverre godt til tider :)

Men det funker jo alikevel, spørsmålet er hvor lenge det er gøy.

Har stadig lyst til å ta en tur på BF1942 og :)

BC2 er ingenting sammenlignet med BF2. Konsollspill, fortjener ikke battlefield-status.

Kunne ikke vært mer enig med deg!!! Jeg spiller BF2 og fryder meg hver gang jeg vinner, (og gloser kommer hver gang jeg dør :))

La konsollspill være konsollspill, mens ekte pc-spill, spill for oss voksne "gutta"!!

BC2 er ingenting sammenlignet med BF2. Konsollspill, fortjener ikke battlefield-status.

Kunne ikke vært mer enig med deg!!! Jeg spiller BF2 og fryder meg hver gang jeg vinner, (og gloser kommer hver gang jeg dør :))

La konsollspill være konsollspill, mens ekte pc-spill, spill for oss voksne "gutta"!!

ja, ser ut til at visse folk ikke klarer å bli vandt til "nye" ting, dere har blitt for vandt til Bf2, blitt ganske gode i det, og når dere gamer BC2 så føler dere at noe mangler, mye er gameplayet, men det andre er nok skillen :tafse:, selv er jeg storfornøy med BC2, trenger kansje fler og større maps thats it

Tenker alltid med en gang når det kommer et nytt spill at det gamle legges på hylla. Slik er det i dette tilfellet og. Muligheten for at jeg begynner med BF2 igjen er fjern akkurat nå, men om en stund kommer den kanskje tilbake.

Savner aller mest Battlefield Vietnam må jeg si. Det var et eller annet spesielt med det som gjorde det så ufattelig gøy. Håpet mitt om en ny versjon av BFV lever fortsatt i bakhodet.

Blir nok også veldig lite BF2 på meg her. Var en fin slutt med siste UN sesongen, og lar det være med det før det ikke er noe annet å gjøre.

Savner mange elementer fra BF2 men alt i alt er bc2 mye bedre. Tror nok BF2 blir liggende på hylla, men kanskje hvis jeg gamer på en gammel data hjemme. Når bf3 kommer blir nok bc2 lagt på hylla. Satser på at Dice ikke gjør bf3 såpass arcade som bc2, heldigvis er det jo hc servers men still..

Har endelig fått lagt inn både bf2 og bad company2 etter 2-3 år med bare wow-raids. Og må si at jeg har savnet detta!!! Men Bad company er da cs opp av dage. Lite rom for å legge seg i godkroken med en sniper her på noen brett, hvis ikke du skal ødlegge fullstendig for laget. Så for kosespilling blir nok gamle Bf2 alltid en prio. Pluss at det er jo nesten ikke folk på bf.no -serverne?? Eneste servere hvor de MANGE aimboterne får på pukkelen. Er ikke gøy å spille der det er juks og fanteri. Så er det litt mange ompa servere oppe? og litt få til favorites-lista vår? Har nå fått alle unlocks på bad company.. så da er det vel ikke mye moro igjen. Så jeg får loggge Bf2 neste gang. Godt å være tilbake :)

Har lyst til å spille litt bf2,men det er da ALDRI folk på bf.no serverne. Må få igang slike kosekvelder engang i uka som det var før :tafse::)

pøh. Jeg kverka deg minst tre-fire ganger med hagla mi her en dag, jihad. Så det er folk på serverene. Men om det er nok..? det er nok et tema verdt å diskutere :tafse:

Dersom vi gidder å starte servere i en periode på.. eksempelvis en måned. Da vil jo de etterhvert fylle seg selv og vi slepper å drive med det. Så tenk på det som en investering i fremtiden om det å starte opp en tom server :)

EDIT: Var bf2, dette ja.. ikke BC2 ^^,