Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
PzN

Big Bang Theory og Enj0y på tynn is

Recommended Posts

_ALL_ respekt til boisa i HF!

Men for å si mitt, dere er rett og slett for svake i noen saker syns jeg, straffene dere gir ut blir bare wierd, og for mange andre som ikke ser hele saken bak restrictede forums osv. lukter det rett og slett kompisbehandling.. Når slike ting skjer andre og tredje gang, selvom de sikkert har funnet sted x10 uten at dere vet det, så burde noe gjøres..

Et klart brudd på ligareglene ifra HF sin side foreligger det ikke

"Forsøk på å bruke andre spillere som ikke er registrert i lineup, vil kunne medføre trekk i poeng eller WO."

Reglene sier klart at det "vil kunne", altså man har et valg. Hadde regelen vært omformulert til "vil medføre" så vil jeg til dels kunne si meg enig med at det foreligger et regelbrudd ifra HF sin side.

HF har på ingen måte gjort noe feil her i forhold til regelverket, og gooseman episoden kan heller ikke helt brukes som eksempel da gooseman ikke fikk lov til å delta den sesongen(?). Synes HF sin håndtering av saken er god, da straffen skal stå i forhold til regelbruddet. Å nekte BBT playoff-plass fordi de benyttet seg av en spiller i siste kamp av 9 vil i mine øyne fremstå som lite fornuftig. De har spilt de foregående 8 kampene med riktig lineup og det er vel ikke urimelig å tro at de hadde vunnet uansett om de hadde benyttet seg av "riktig" 5. mann. Å miste playoff-plass pga en feil spiller som, etter hva jeg har skjønt, på ingen måte var avgjørende i kampen, vil da være en mye strengere straff enn regelbruddet tilsier.

Skjønner at mange ikke vil si seg enig med min konklusjon her men det er ikke alltid like lett å vurdere en sak objektivt.

Jeg ser det heller som sannsynlig at BBT kan vente seg en straff fra HF til neste sesong av ligaen.

Ved bruk av "vil kunne" gir dette 3 mulige utfall av regelen:

1. Ingen konsekvenser i det hele tatt

2. Trekk av poeng. (Poeng er ikke runder)

3. Tap på WO

Ved å trekke runder som de nå har gjort viker de fra regelen. Dette kan ikke bli sett på som tøying men "Brudd" på regelen og dette fra HF sin side.

Saken ang. Gooseman Kan som sagt ikke brukes ettersom han var uønsket fra før og valgte fortsatt å snike seg inn i ligaen.

Leffa burde legge seg flat og bli liggende sammen med resten av laget, med tanke på at du har vert med virkende til at en spiller nå blir utvist for resten av sesongen og neste. Å sitte her å så prøve å beskytte laget ditt er direkte skammelig.

Edited by HEGGY

Synes det er en rimelig mild straff egentlig. HF kan jo bruke denne anledningen til å gi klar beskjed om at neste gang noen blir fersket blir det skrudd enda hardere til.

Ihvertfall bra at saken blir lagt frem ferdigbehandlet, kudos!

Jeg trur det menes slik at denne saken hadde noe lignende utfall når det samme skjedde med gooseman, og i år var det ikke gått inn noe spesielt inn på disse reglene bortsett fra at det ikke er lov.. Derfor kan det ikke taes så mye harere en forige saken. Men de sier jo at til neste år vil disse reglene bli orntlig lagt fram, og da kan det jo også begynnes å taes strengere straffer for det:"Helt spesifikke regler for en slik situasjon vil bli innfelt i regelverket til neste sesong."

Min evaluering, ikke sikkert det er noe sant i det:=)

Enig i valgene dere, men jeg personlig synes at en WO i kampen mot Nordic hadde vært på sin plass. De har tross alt spilt akkurat denne matchen med en ulovlig spiller og da synes jeg det er naturlig at poengene trekkes fra denne kampen ikke totalen av runder dem har over hele sessongen.

Dette er riktignok min personlige mening og skal ikke blande meg inn

Nyhet oppdatert med oppklaring.

Vennligst legg merke til siste avsnitt i tillegg til konklusjon rundt reaksjon.

Takk :)

godt det blir orden =)

aha det var ikke der når jeg sjekket

Synes mest synd på Enj0y og vi kommer selvfølgelig til å følge opp rundt hans sak, fordi han er en ung og lovende spiller som har havnet i en idiotisk situasjon! Vil igjen beklage for det som skjedde, men fikk heldigvis vist at vi egentlig hører hjemme blandt de top4!

Det som irriterer meg mest er at BBT slipper fri, mens Enj0y får all straffen i fanget. Er ikke dette megasurt for Enj0y da? Du sier at straffen blir strengere enn den er ment til om den nekter et lag playoff-plass i samme slengen. Enj0y blir jo her #1 fratatt mulighet til playoff-spill (mens de som overtalte han til å spille med de får dra) OG har absolutt ingenting av verdi å attende til neste sesong.

Helt enig, jeg ser på straffen til Enj0y at vi mister en god css spiller, fordi han har intet å attende med verdi neste sesong og dermed "gir" opp css.

Kjip situasjon fordi jeg syns både Nordic og BBT fortjener å gå til playoffs :)

Det som irriterer meg mest er at BBT slipper fri, mens Enj0y får all straffen i fanget. Er ikke dette megasurt for Enj0y da? Du sier at straffen blir strengere enn den er ment til om den nekter et lag playoff-plass i samme slengen. Enj0y blir jo her #1 fratatt mulighet til playoff-spill (mens de som overtalte han til å spille med de får dra) OG har absolutt ingenting av verdi å attende til neste sesong.

Helt enig, jeg ser på straffen til Enj0y at vi mister en god css spiller, fordi han har intet å attende med verdi neste sesong og dermed "gir" opp css.

Kjip situasjon fordi jeg syns både Nordic og BBT fortjener å gå til playoffs :)

hadde ikke vært verre enn å fulgt reglene å bare latt vær spille, så hadde han ikke sitte i den knipa =)

Nordic har folda. så det er bare THF og tweaked igjen som kjemper om plassene. siden vi fikk 16-14 mot oss, og at vi mista 10 runder i tillegg, så har vi 13 poeng og 12 i rundeforskjell lrnz. noe som ikke er spess konkurransedyktig. da må tweaked gruse THF, å det skjer ikke. trist at det skal ende sånn her, men som jeg sa før i dag, vi bøyer oss for det HF sier i motsetning til shitkids som whiner :)

regner med vårt forslag om å droppe playoffs i bytte mot alex sitt rulleblad blir tatt i betraktning

Fantastisk med kaos!

Ser ikke noe poeng med at enjoy skal bli banna for neste sesong, spess når dere ikke har noe om dette i reglene.

All annen straff er ok som et Team da det er en felles feil. Hva har gooseman med det her og gjøre? Dere får sette han opp som en regel da, haha.

"Grunnen som BBT oppgav for spillerbyttet var at en av deres spillere ikke kunne delta på grunn av en operasjon i armen".

Altså han har operert, og han spiller ikke for BBT. Det har han ikke gjort på mange uker, så hvorfor drar dere opp Xypro som ikke har noe med oss og gjøre lenger?

OM han spiller css nå om dagen driter vel vi i når han ikke lenger spiller for oss, det er vårt valg om han skal stille og han har selv sagt at skulderen ikke er bra enda.

Det er liksom punching linen deres i nyheten, fantastisk.

Unnskyldninger er sendt eneste jeg ber om er at dere slutter og skrive ting som ikke stemmer i nyhetene deres.

Vi beklager igjen på det sterkeste.

Edited by ovrum

Konspirasjonsteorier faktisk qed..haha? Du seir eg: paranoid?

Ordspel, gogo...

Når folk greier lire av seg at de tror bbt blir mindre straffet enn andre fordi de tror en gruppe mennesker de ikke aner hvem er og som de ikke aner hva har diskutert "liker de mer" så ser jeg ikke hva annet det kan kalles. Det er bs, og det sårer for indirekte sier man at folk som entreri og drozo som har oftret syke mengder tid for norsk css ikke har en døyt integritet og lar venner få fortrinn. Det er så grovt å si at jeg blir eitrende forbanna.

vi bøyer oss for det HF sier i motsetning til shitkids som whiner ' />

Denne kunne du spart deg for. Ydmykhet er noe hele laget deres burde praktisere etter noe sånt

som dette!

[quote name=

En formell klage som viser til punkt du mener ikke er oppfulgt samt grunnlaget bak klagen mottas og behandles gjerne. Denne kan du sende pr pm til pzn eller entreri.

Utover det så syns jeg mange har sterke meninger her. Dere har alle til felles at dere ønsker å ha en lekeplass. denne lekeplassener styrt av et regelsett, og sterke ressurspersoner som jobber iherdig for at dere skal ha en plass som er kjekk å være på. Ikke bare et nettsted, men også offentlige servere, ligaer og lignende. Mange av de postene jeg ser er så ufattelig utakknemlige. Dere driter en lang faen i alt det arbeidet som står bak for å gi dere det tilbudet som er her og sutrer og klager når det skjer noe slikt som dette. Jeg synes det er veldigi trist og leit for de mange bidragsyterene på hellfragger at de må sitte og lese slikt oppgulp.

Forhåpentligvis klarer de å skumlese gjennom den værste trollingen og vite at de gjør en fantastisk jobb alle mann.

Forøvrig synes jeg at vedtaket er helt fint. Det er overveid, gjennomtenkt og godt formulert.

Jeg tror de aller fleste vet at det krever en god del, og setter pris på de som gidder å gjøre

arbeidet som skal til for at spillere skal få tilbud som hf-ligaen mm.

Men dere må jo forstå at folk ikke kan rose dere opp i skyene hver gang og nevne alt det

positive dere faktisk gjør, før de kommer med kritikk og sine reaksjoner på hendelser og

avgjørelser som har blitt tatt. I denne saken er det mange som faktisk har tatt seg tid til

å skrive postene sine på en ordentlig måte. Så å kalle det oppgulp syns jeg blir et angrep mot

de som reagerer sterkt og er uenige. Det er vel bare positivt at folk reagere sterkt på at folk

har begått regelbrudd og når de mener straffen er for mild.

Jeg setter utrolig stor pris på folkene bak hellfragger og det de gjør. Det er en helt herlig gjeng,

hvor jeg har vært heldig å fått møte flere av dem også. Men følte jeg måtte si ifra om dette da jeg

ser at dette gjentar seg ofte ved slike diskusjoner.

Mvh

-SparDame-

så kaller jeg heller ikke alle postene i tråden oppgulp. Det er mange velartikulerte og godt begrunnede poster, men samtidig drar slike tråder frem trollerene. Trollerene er min post i all hovedsak siktet til.

Synes THF burde få plassen til Nordic-gutta som ikke lenger er Nordic.

0 offence til de som spiller der, men når et lag folda synes jeg heller HF laget burde få plassen.

Kopiert fra CG:

''Planene framover er veldig usikre. Vi bestemte jo oss egentlig for å ta en pause nå, men mulig vi må gjøre et siste stikk for denne gang, før det antakeligvis blir en liten pause.''

Virker som ''Nordic'' gutta, hadde tenkt å folde helt pga en i militæret + ikke videre til playoff.

Men så fort de får vite at de er kvalifisert, har de planer om å spille play-off også heller kjøre pause etterpå igjen. (tar jeg feil?)

Da er det vel bedre at THF får plassen, de fortjener å skinne litt som en har nevnt tidligere + at de har holdt sammen ganske lenge, utenom kman som nylig er tatt inn. De skal heller ikke folde/pause(whatever) etter playoff.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...