Hadjii 0 Report post Posted March 3, 2010 Hei! Lurte bare på hvem her inne som skal skaffe seg BF:BC2 til PS3, da de fleste her på bf.no sverger til pc som spillplatform. Er ikke interessert i klan osv., men moro å spille med andre norske som liker å fokusere på teamplay. PSN ID: Uberhage Quote Share this post Link to post Share on other sites
Erad 0 Report post Posted March 5, 2010 Har det jeg! Nick: MikeDelta Skriv eventuelt en kort beskjed i friend requesten at du er fra BF.no... legger ikke til random n00bs Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dimnar 0 Report post Posted March 7, 2010 Jeg skal, må bare få ps3 tilbake fra reprasjon.... Gt: Dimnar Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ketle 2 Report post Posted March 7, 2010 Jeg har også Ketle_74 Quote Share this post Link to post Share on other sites
nerd 12 Report post Posted March 7, 2010 jeg har også.. H-var Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dimnar 0 Report post Posted March 16, 2010 Da var ps3'n kommet tilbake i hus + bc:2 . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kopites88 0 Report post Posted March 17, 2010 PSN ID: Kopites88 ADD ME! Sliter med at kompisene fortsatt er hekta på MW2, så trenger noen å spille med Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lokish 0 Report post Posted March 24, 2010 PSN ID: Hazzald bare til å adde meg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tokolosh 0 Report post Posted October 5, 2010 Legg meg til! a_void_cleaner Quote Share this post Link to post Share on other sites