-Porta- 0 Report post Posted March 3, 2010 (edited) Hallai! Har lastet ned BFBC2 via downloadmanager. So far so good. Da jeg skulle starte spillet fikk beskjed om at jeg ikke hadde siste versjon og derfor måtte laste ned siste oppdatering. Gjorde så og installasjonen gikk greit uten feilmeldinger. Da jeg endelig skulle starte spillet fikk følgende feilmelding: "Kan ikke skrive lisensdata! Kontakt kundestøtte for å få mer informasjon." Har andre fått denne meldingen, og eventuelt noen som vet hva som er problemet? Klarer ikke vente med å få spilt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Edited March 3, 2010 by -Porta- Share this post Link to post Share on other sites
mpdelic 0 Report post Posted March 3, 2010 Har ikke fått det problemet selv. Men det kan ikke ha noe å gjøre med en overbelastet lisnensserver hos EA eller noe? Ble jo (del-)lansert i dag, så det er sikkert mange som prøver å få regga seg.. Share this post Link to post Share on other sites
-Porta- 0 Report post Posted March 3, 2010 Ok, her er det litt info til. 1. Har kjøpt BC2 limited edition (EAStore) for en måned siden. Fikk leke med BETA versjonen frem til nå... 2. Lastet ned retailversjonen i går, men har altså problemene som er nevnt over. 3. Har Vista 64 bit og NOK power til å dra skiten. ;-) 4. Naboen kjøpte på samme måte som meg, og sier han får startet spillet, men ikke spilt online enda. 5. Hvis jeg hopper over "updaten" som kreves for å få spille, får jeg beskjed på at utgivelsesdato ikke er før i morgen. 6. Har prøvd en million installasjoner fra scratch uten hell. Prøvde å snakke med support, men traff en engelsktalende person som sa at spillet antakeligvis ikke er registrert! Fikk en adresse på nettet, men der finner jeg ikke BC2 i listene. Tror ikke han visste hva han snakket om. Har forstått det slik av andre at spillet registreres etter oppstart. Stemmer ikke det? HJEEEEELP! Jeg må få startet dette spillet nå Share this post Link to post Share on other sites
Ketle 2 Report post Posted March 3, 2010 Tror jeg ville ventet til i morgen i og med at spillet ikke er sluppet ennå. Share this post Link to post Share on other sites
bamsefar 0 Report post Posted March 3, 2010 Skudd i blinde, men har du sjekket at ikke C:\Users\BRUKERNAVN\Documents\BFBC2 er skrivebeskyttet? Share this post Link to post Share on other sites
-Porta- 0 Report post Posted March 4, 2010 Må ha blitt en feil på min prukerprofil (Vista). Prøvde å starte spillet på en annen profil, og vips er jeg inne! :-D Share this post Link to post Share on other sites