Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
zpam

Dine førsteinntrykk!

Recommended Posts

Flott grafikk og kjapt gameplay. Har noe problemer med å logge meg på.

Vet ikke hva som kommer til å ta livet av meg. Enten den fucka serverbrowseren eller de forbanna sniperhorene :)

Finner ikke servere.

Får logga meg på og alt det der, men i serverbrowseren skjer fint lite. Enten tygger den seg ferdig, og ingen servere dukker opp, eller det ender med en feilmelding om at den ikke får kontakt med EA online eller hva det nå heter.

hrmf... :)

Teste litt SP imens da.

edit: og ja, har tillatt BFBC2 å slippe igjennom brannmur. Har også prøvd med brannmur slått av. Uten resultat.

FOR ET SYKT KULT SPILL DA!!

Herreguuuud så intenst og herlig! Lydene, samspillet mellom klassene når man er på et godt team, å spille i mørke bakgater, ghaaa har jo gåsehud her jeg sitter!

Spilte på en eller annen søppelserver fordi serverbrowsern min fant ikke "våre." var sikkert 30 recon folk tilsammen og endel random vandring hit og dit. Må vel lære seg kartene først. Kjedelig å være i squad med to recons som sitter på hvert sin fjelltopp og er "nyttige"!

Litt mye recon ja...

Folk er mer opptatt av egen stats enn at laget skal vinne...

Lær dere spilldynamikken og slutt å lese klassen av scoreboard. Recon er faktisk en uhyre nyttig nærkamp/spec-op typ klasse om spilt rett. Det KAN jo tenkes at endel andre også har sett dette.

Lær dere spilldynamikken og slutt å lese klassen av scoreboard. Recon er faktisk en uhyre nyttig nærkamp/spec-op typ klasse om spilt rett. Det KAN jo tenkes at endel andre også har sett dette.

Enig der, men de aller fleste noobs er sniper oppi skauen uten å gjøre noe for laget.

Spoiler
Single playern er runna, og den var najs.

Men! Multiplayern er helt ubrukelig atm. Spillte Beta helt fint uten hverken ping eller HW lagg.

Nå har jeg konstant CPU lagg (har cpu som er VELL over minimum grensen) og alle har skyhøy ping. detta var dårlig gitt...

her MÅ det være noe rart hos deg, alle jeg har snakket med kjører smoothere nå enn på beta

Alt jeg vet er at jeg har en Duall core CPU som kjører på 2.4 Ghz til vanlig. og bare for å teste har jeg klokka den til over 3Ghz og det lagger fortsatt som bare juling. Har flott FPS, men i følge performance manager ligger CPU bruken å dabber mellom 90-100% som gjør at jeg konstant hikstrer. ellers har jeg lyse nett, og pinger vanligvis mellom 1-15ms til bf.no sine servere ' />

om noen skulle ha noen gode råd ville jeg vert veldig takknemelig p

Det kan høres ut som det er en feil med driver eller hardware hos det hvis det er så ekstremt med hakking hele tida. CPU kan være en flaskehals, men det forutsetter at du har en bra skjermkort!?

Jeg har testa en del rundt CPU brukt på betaen med de 3 maskinen jeg har stående, og BC2 er et spill som krever unormalt mye av CPUen.

På den ene maskina sitter en Core2 Extreme dual core på @ 3.6ghz og den går faktisk 100% når det er som verst på multiplayer. Dette resulterer i lagging. Ikke hele tiden, men da det er som mest action.

En tilsvarende maskin jeg har med Quad Core @ 3.4Ghz og samme skjermkort (8800GTX) bruker aldri mere enn 70 % av cpu ved spilling, og lagger ikke i det hele tatt. Begge systemene går med 4 gb ram og samme driver.

Forutsatt at du har en bra skjermkort (med riktige drivere) og minimum 4gb ram vil jeg anbefale og teste fullversjon og se om det fortsatt hakker. Hvis det gjør det så oppgrader til quadcore.

Kurre: Hvilken CPU er det du har?

Hvis det er en AMD-flerkjerne, så kan det være verdt å sjekke om du har en driver som heter "AMD Dual-Core Optimizer" installert. Den fikser en del timing-relaterte problemer med noen spill som gjerne fører til hakking o.l. Du finner den på support.amd.com.

Takk for gode råd :D Prosessoren min er en Intel C2D E6600. og skjermkorte er null stress, da det er et GTX285 :duske:

Da var spillet kjøpt, ny musmatte kjøpt, ny mus kjøpt, og 2 dager fri fra jobben ordnet.

Let the fun commence.

Jeg spiller bare Recon men jeg tror jeg har bare max 20 kills med sniper rifle - eller så bruker jeg pistol.Saiga og c4. holder for meg det.

Kniven har jeg vel 200 kills med nå :)

Chopp her btw :D

Finner ikke servere.

Får logga meg på og alt det der, men i serverbrowseren skjer fint lite. Enten tygger den seg ferdig, og ingen servere dukker opp, eller det ender med en feilmelding om at den ikke får kontakt med EA online eller hva det nå heter.

hrmf... :)

Teste litt SP imens da.

edit: og ja, har tillatt BFBC2 å slippe igjennom brannmur. Har også prøvd med brannmur slått av. Uten resultat.

Prøvd å kjøre update på spillet?

herreguda mann blir ikke klok her.,. noen får ståtiss mens andre løper gråtende hjem til mamma.. hvem skal jeg stole på ???

Får gi det ei uke, så snubler jeg vel over plata i en butikk til 299.,

Har spilt i noen timer nå i dag, og jeg sitter igjen med et veldig godt førsteinntrykk.

Får den gode gamle Battlefield-feelingen her. Har dog befunnet meg i feil ende av bamsefar's M60 litt for mange ganger hittil i dag. Skulle nesten tro det var noe personlig.

Den kjedeligste buggen er når du kan kaste unlimtied c4 rundt om kring og til slutt ender du opp med å skyte på c4en slit at den sprenger. ellers, flott grafikk og god stemning :)

Håper virkelig de fikser server browseren. Skulle ikke tro det var mulig bruke så lang tid på å legge en server inn på "favourite"!!

Vær veldig obs på når dere går utav spillet og går inn igjen at BFBC2.exe ikke står å kjører 2 gang :) La merke til det nå nettopp. Fattet ikke hvorfor jeg hadde så dårlig fps. Sjekker taskmanager og så kjørte jeg spillet dobbelt opp :D

Kjøretøy tåler litt for lite og folk litt for mye. Ellers bra så langt. Litt lite teamwork, men det kommer vel når folk blir vandt til å spille sammen.

Etter Ett PC havari og ørten re-instaleringer har jeg endelig fått meg et ordentlig intrykk. Og det er konge :)

Kjører nå helt smooth og krigføring har alldrig vert bedre! :D

Kjøretøy tåler litt for lite og folk litt for mye. Ellers bra så langt. Litt lite teamwork, men det kommer vel når folk blir vandt til å spille sammen.

mulig en tank skulle tålt mer en 2 rpg i baken.

det er 2, ikke sant?

hmm sliter med å få adda alle bf.no serverne i fav.. en del av de legger seg bare inn grå. får ikke joina de eller gjort noe annet enn å fjerne de fra fav. funker .ini fil saken fra beta fortsatt for å adde alle bf.no servere i lista?

Jeg får ikke joinet en jævla server. Står at det er noe feil med nettverket mitt. Alt funket jo perfekt i Beta...

Får heller ikke spillt SP. Får bare Crash to desktop når loadingen er ferdig. JIPPI!

Jeg er mer eller mindre helt ny innen Battlefield serien, men SP var morsomt og ganske god grafikk. Noe bugs her og der, men greit, de var "taklebare".

MP er så som så akkurat nå pga rank systemet, det bare motvirker alt mulig sunn fornuft og logikk. Jeg må spille i 3-5 "brae" runder som medic, før jeg kan gjøre det en medic skal fra begynnelsen kunne? Hvor er logikken? Ikke liker jeg heller at jeg må langt opp i rank før jeg kan bruke våpenet/våpnene jeg vil ha heller.

Folk tåler latterlige mengder skudd før de dør, eller du har litt flaks og treffer hodet. Jeg tror ikke at et menneske takler 2-3 skudd i brystet, og fremdeles klarer å springe videre eller slåss tilbake.

Serverbrowseren er er mildt sagt tilbakestående treig, 1-3 minutter for å oppdatere serverlista og så 1-3 minutter til for å legge en server i favoritter/eventuelt aldri blir ferdig. I tillegg til å ikke huske hvilke filter jeg har brukt fra forrige sesjon. --Edit: Også koble til EA Online HVER JÆVLA FORBANNA gang man skal oppdatere lista. Selv favorittlista, som ærlig talt kunne ha vært cached lokalt med navn:ip:port ! (Jeg holder på å pisse på meg i frustrasjon når jeg for entende gang blir fortalt at EA online falt ut eller ikke kan bli koblet til, noe som skjer altfor ofte.)

Nå er det selvfølgelig et helt nytt spill, men er ikke dette sånt som burde ha blitt luket ut under beta'en? Akkurat nå så kan jeg ikke påstå at dette er noe annet enn en beta i siste stadiene.

Edited by -=Napolean=-