Colin 4 Report post Posted March 2, 2010 Sikkert mange tråder om tilsvarende saker, så ingen umiddelbare, og gidder ikke lete! MEN! Har: Intel C2D 3.0ghz 4gb ram ATI Radeon R4850 1GB DDR3 Det var vel overskriftene.......burde vel kjøre BC2, om enn ikke på maks? Share this post Link to post Share on other sites
Henrix 10 Report post Posted March 2, 2010 Det skal holde det der. Share this post Link to post Share on other sites
Texas 0 Report post Posted March 2, 2010 Burde holde det der ja. Men hold deg rundt medium settings.. Share this post Link to post Share on other sites
Settepotet 2 Report post Posted March 2, 2010 Har samme CPU og RAM, men et dårligere skjermkort (8800 GTS). Medium er OK hos meg, så det går sikkert bra Share this post Link to post Share on other sites
Settepotet 2 Report post Posted March 2, 2010 COLLETØS! *pjuske på* Hmm, vurderer å bestille BC2. Skal, skal ikke. Har ikke tid til å game ennå, mye overtid. Men jeg SKAL online snart! Share this post Link to post Share on other sites
Colin 4 Report post Posted March 2, 2010 Jeg kommer heller ikke til å spille så mye som i originale BF-dagene, men har litt trua på dette spillet. Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted March 2, 2010 PÅL! vi skal spille! vi er en dynamisk duo som verden aldri har sett maken til! med en potet i lummen er vi nesten en trio, men jeg har aldri hørt om en dynamisk trio før. finnes det? Share this post Link to post Share on other sites
Settepotet 2 Report post Posted March 2, 2010 Selvfølgelig finnes det zellesprell. Har du ikke hørt om trekant??? Share this post Link to post Share on other sites
Colin 4 Report post Posted March 2, 2010 Vi må bare få med DelCasa nå, så er det rock'n roll! Share this post Link to post Share on other sites
bamsefar 0 Report post Posted March 2, 2010 Å herre... hvem står for rullatorene når gamlingene skal på slagmarka? Share this post Link to post Share on other sites
Colin 4 Report post Posted March 2, 2010 Tror det blir meg. Trenger du en? Share this post Link to post Share on other sites
flubby 0 Report post Posted March 2, 2010 Tror dere jeg vil kunne spille det på max med disse specsa? Quad Core, 2.66Ghz i5 GeForce GT 240 4gb ram Share this post Link to post Share on other sites
Texas 0 Report post Posted March 2, 2010 nope. 240 sliter nok litt. max medium. Share this post Link to post Share on other sites
flubby 0 Report post Posted March 2, 2010 Ka eg burde oppgradert til ? Share this post Link to post Share on other sites
Texas 0 Report post Posted March 2, 2010 Vent en måned å kjøp nye nvidia-serien. Anbefaler fra 260 og oppover(om du på dødogliv skal ha nå).. men disse er vanskelig å få tak i nå, da de er ute av produksjon.. ATI får noen andre ta på seg skylden for å anbefale:P Share this post Link to post Share on other sites
flubby 0 Report post Posted March 2, 2010 Får vente litt da, se hvordan det vil funke med det jeg har nå. Hadde vært fett med et kort som støttet DirectX 11.. Share this post Link to post Share on other sites
Texas 0 Report post Posted March 2, 2010 jupp:) Du får jo gamet, og det r jo det viktigste;) Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted March 2, 2010 295 leverer hvertfall, men finnes vel bedre nå. Share this post Link to post Share on other sites
mpdelic 0 Report post Posted March 3, 2010 Vell, jeg sliter med å få god flyt (både SP og MP) med 295 (+ i7-920, 6GB) på High, 1920x1200. Men nå er det kommet nye nVidia-drivere i dag, så forhåpentligvis blir det bedre med disse. Share this post Link to post Share on other sites