PzN 48 Report post Posted March 2, 2010 Denne uka er det klart for siste og avgjørende runde i Hellfragger Liga. Her får du oversikten over når dine favorittlag spiller kampene sine. Les hele saken på forsiden Quote Share this post Link to post Share on other sites
Clayman 2 Report post Posted March 2, 2010 Gleder meg! Quote Share this post Link to post Share on other sites
TommyM 0 Report post Posted March 2, 2010 Blir spennende. Håpe på et upset. Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted March 2, 2010 SATTAN dette er en spennende uke, aldri vært så jevnt om plassene før! Quote Share this post Link to post Share on other sites
hydra 0 Report post Posted March 2, 2010 Kommer det ingen oppsummeringsnyheter fra runde 8? Håper på nordic og THF til playoff, tipper motsatt ( xD) Quote Share this post Link to post Share on other sites
9RRRRr 0 Report post Posted March 2, 2010 Go for IT THF! Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted March 2, 2010 Kommer det ingen oppsummeringsnyheter fra runde 8?Håper på nordic og THF til playoff, tipper motsatt ( xD) lyst til å mixe sammen noe? heh, dessverre ble han som skulle dekke runden opptatt med afk, så vi fikk ikke mulighet til å lage noe på runden Quote Share this post Link to post Share on other sites
aRtifex 0 Report post Posted March 2, 2010 ekje Nordic uanz videre til sluttspel? Quote Share this post Link to post Share on other sites
JOHNSY 0 Report post Posted March 2, 2010 tviler på det.. då har ihvertfall veldig mange personer regnet feil, og det tviler eg på anyway, så håper eg thf klarer seg - men det ser vanskelig ut no som spitymanz e på motsatt ende av mapet. nordic burde komme seg gjennom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kamonize 0 Report post Posted March 3, 2010 håper på et bra resultat for min del hehe:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted March 3, 2010 Kan vi utsette hellfragger vs tweaked? Jeg er ikke hjemme på torsdag og har lyst å se den Quote Share this post Link to post Share on other sites
TommyM 0 Report post Posted March 3, 2010 Kan vi utsette hellfragger vs tweaked? Jeg er ikke hjemme på torsdag og har lyst å se den desverre blir det vanskelig Om vi vinn skal i fikse source tv demo til deg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted March 3, 2010 Dette blir i alle fall en utrolig spennende runde. Jeg liker at alle resultat ikke er gitt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Frgr 0 Report post Posted March 3, 2010 beste sesongen ever! Blir veldig bra sluttspill også når lagene får 3-4uker å forbrede seg! Heier på det laget som vinner! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Håvard 0 Report post Posted March 4, 2010 ALTSÅ, bare jeg som ikke kommer inn på TWK-THF? :D Quote Share this post Link to post Share on other sites