Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Tengel

Når er det _egentlig_ man kan begynne å spille online?

Recommended Posts

Hvorfor kjøper folk spill fra Ea Downloader? Føler alle har problemer med det.

Men igjen ingen som har problemer fra fks Steam liksom.

Skjønner ikke hvorfor.

Problemet med Steam akkurat nå er at tidspunktet for unlock ikke er tydelig nok kommunisert. Jeg tolker det nå dithen at vi i Norge får aksess til spillet kl 01:00 - men merk at det likevel kan skje gradvis for å ikke overbelaste Steam service eller PB.

13 minutter igjen etter min klokke. Håper den er riktig. :)

Ikke steam jeg klager på. Steam er vel den plassen overnettet jeg stoler mest på.

EA Games downloader og dette dritet der føler jeg 50% har problemer med at spiller ikke fungerer og etc etc. Steam hører jeg aldri noe sånt om.

Så jeg er 90% sikker på at jeg kommer til og kjøpe mitt Bc2 over Steam så fort jeg får Win7 i postkassen :)

Nei, jeg forstod at du ikke klagde på Steam. Min opplysning var bare bommerten i kommunikasjonen akkurat nå. :)

Steam har da hatt sine problemer også - til tider helt håpløs på tilgjengelighet - men de har levert veldig bra så langt i år. :D

Note til de som bruker steam;

Kjøpte Battlefield2 over steam forleden, og ble kicka etter bare 1 minutt ingame spilling. Dette var fordi steam-kommunikasjonen på godt norsk var på. Noe som gjorde at punkbuster reagerte på "cheat". Så hvis noen kommer til å slite med å bli kicka av punkbuster og bruker steam, så kan det være derfor :)

Dette ble fikset med patching av servere idag kl 17:55 ifølge drift i foreningen vår, så det skal ikke lengre skje. :)

Ikke helt korrekt: R4-patchen som kom ut tidligere i dag (vel, teknisk sett i går med mindre man går etter definisjonen "det er ikke i morgen hvis du ikke har sovet"), fiksa en bug som ikke var relatert til Punkbuster men som medførte at spillerne ble kicka idet loading var ferdig. Det skyldtes feil ved lesing av spillerstats.

Hva skulle bf.no gjort uten vår kjære kybber ? :)

Vet vertfall at jeg drømte om bf.no gjengen. Vi var i server rommet til Lyse der for Kybber og hadde omvisning av servere og utstyr husker jeg. Vel jeg stod bare der og måpte og skrøtte av at jeg hadde kun 5 i ping på serverene... Mere husker jeg ikke,

Nå laster ihvertfall jeg ned spillet fra Spaceworld:D

Fikk du linken fra "Dine nedlastinger"? Ligger ikke noe nytt hos meg enda :-(

Ja det kom opp slik at jeg kunne velge å laste ned instalajonsfilen eller manualen, på "Dine nedlastninger" ja. Kom opp etter at 4. mailen var mottatt.

klokken er over 1. står fremdeles lista som "preload complete"....

Ja det kom opp slik at jeg kunne velge å laste ned instalajonsfilen eller manualen, på "Dine nedlastninger" ja. Kom opp etter at 4. mailen var mottatt.

Har mottatt mail nr 4 - No joy.

Holder meg bare våken for å starte nedlastingen på dette tidspunktet. Blir ikke noe spilling på meg i kveld.

Har mottatt mail nr 4 - No joy.

Holder meg bare våken for å starte nedlastingen på dette tidspunktet. Blir ikke noe spilling på meg i kveld.

Nedlastningen går ikke akkurat fort! Har 4 timer igjen, så blir neppe spilling på denne siden av søvnen.

Til dere som bruker steam: Jeg restarta nettopp steam, og får da decrypting av BC2 :)